Geld & Recht alle pijlers

Hoe kun zo makkelijk mogelijk geld verdienen

29-12-2011 23:14 130 berichten
en er zo min mogelijk voor doen??



Voor mij zit er geen cariere in ik ben een loser maar wil wel geld wat moet ik doen behalve criminaliteit



kan ook geen instrument spelen helaas anders zat ik der wel met men gitaartje of zingen. Ik heb geen enkele talent maar wil geld. Alle tips zijn zeer werlkom.
Alle reacties Link kopieren
Gigolo
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik lees even mee. Dat zou ik ook wel willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even naar woorden aan het zoeken om dit netjes te zeggen..
quote:banaanaap schreef op 29 december 2011 @ 23:16:

Ik ben even naar woorden aan het zoeken om dit netjes te zeggen..
Iedereen moet werken voor zijn of haar geld en zij die er meer van verdienen werken meestal nog meer. En jij hoeft dat niet te doen, omdat...???
Alle reacties Link kopieren
(is nog lastig)
Alle reacties Link kopieren
Nu een baantje zoeken. Je hebt per slot van rekening schoolvakantie. Vakkenvullers worden gevraagd in verband met die vakantie. Dusssss. Doei!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
verkoop je laptop?
Op je rug...
Alle reacties Link kopieren
Postbode, kan je goed combineren met school naar het schijnt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Lukt het niet met je zwerversuitkering? Of vindt je het toch te koud of kan je je internetverbinding niet missen omdat je ons dan mist?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
was jij niet degene die met het uwv en de rest van de wereld in de clinch lag?
Ja ik ben een vrouw maar heb helaas niet de looks voor prostitute te zijn. Ben gemiddeld.Anders had ik ook wel een leuke rijke man kunnen vinden als ik knap was maar dan zit je weer vast aan hem



hmmm moeilijk ik wil echt geld zo snel mogelijk
quote:Meds schreef op 29 december 2011 @ 23:21:

verkoop je laptop?en dan heb ik max 200 euro en dan ik wil echte geld duizenden euros. Min 50,000
Alle reacties Link kopieren
Ja, nou laat het me weten he. Ik wil ook wel geld. Eindelijk een winterjas enzo!
Alle reacties Link kopieren
Daklozenkrant?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je jezelf een loser?
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2011 @ 23:20:

Iedereen moet werken voor zijn of haar geld en zij die er meer van verdienen werken meestal nog meer. En jij hoeft dat niet te doen, omdat...???de maatschappij mij heeft gemaakt tot wie ik ben en mij kapot heeft gemaakt nu moeten zij me maar helpen als ik kapot word gemaakt door iemand en dan de wijde wereld in word gegooitd en verwacht men ik ga iets van mijn leven kunnenmaken zomaar. Nee zo werkt t niet;
Alle reacties Link kopieren
Voor goedkope hoer hoef je niet zo knap te zijn maar moet je misschien wel wat meer afne**en om veel te verdienen.
Misschien moet je gewoon nog even blijven doordromen??
Heb je wel eens op de tippelzone gekeken? Die vrouwen zijn echt niet beeldschoon, hoor. Als je makkelijk en snel geld wilt verdienen, dan is dat de manier. Je hoeft er niet eens je bed voor uit te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwerveruitkering schreef op 29 december 2011 @ 23:23:

Ja ik ben een vrouw maar heb helaas niet de looks voor prostitute te zijn. Ben gemiddeld.Anders had ik ook wel een leuke rijke man kunnen vinden als ik knap was maar dan zit je weer vast aan hem



hmmm moeilijk ik wil echt geld zo snel mogelijkIedereen kan hoereren. Wel ff vergunning regelen he! En belasting betalen. En verklaring afgeven dat je dat vrijwillig doet. Dussss, doei!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Poeszie schreef op 29 december 2011 @ 23:16:

GigoloNou daar heb je ook wel talent voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
bolletjes slikken. ben je er ook een tijdje uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven