Geld & Recht alle pijlers

Hoe kun zo makkelijk mogelijk geld verdienen

29-12-2011 23:14 130 berichten
en er zo min mogelijk voor doen??

Voor mij zit er geen cariere in ik ben een loser maar wil wel geld wat moet ik doen behalve criminaliteit

kan ook geen instrument spelen helaas anders zat ik der wel met men gitaartje of zingen. Ik heb geen enkele talent maar wil geld. Alle tips zijn zeer werlkom.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo heeft de maatschappij jou kapot gemaakt?

Vertel.
Naaktmodel.
Bankoverval? Gijzeling? Kidnapping?

In het slechtste geval eindig je in de gevangenis, maar zie het zo, dan hoef je niet te zwerven, toch ?
quote:zwerveruitkering schreef op 29 december 2011 @ 23:24:

[...]

en dan heb ik max 200 euro en dan ik wil echte geld duizenden euros. Min 50,000

Wat wil je daar mee op straat?

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ach, je bent een slachtoffer van de maatschappij. Wat sneu! Maar wat ik dan werkelijk niet snap, is dat je afhankelijk wil zijn van diezelfde maatschappij. Dan kies je er dus voor om slachtoffer te blijven. Vind je dat zelf ook niet triest?
Iets uitvinden wat nog niet bestaat en waar je wat aan hebt en wat iedereen wil hebben en waar je patent op aanvraagt.

Maar aangezien je een looser bent, zal dit niet voor jou zijn weggelegd.
volgens mij hoef je niet per se knap te zijn om werkzaam te zijn in de prostitutie. Je kan ook een gokje wagen met een staatslot
quote:zwerveruitkering schreef op 29 december 2011 @ 23:25:

[...]

de maatschappij mij heeft gemaakt tot wie ik ben en mij kapot heeft gemaakt nu moeten zij me maar helpen als ik kapot word gemaakt door iemand en dan de wijde wereld in word gegooitd en verwacht men ik ga iets van mijn leven kunnenmaken zomaar. Nee zo werkt t niet;

Dat moet je even in een brief naar de Maatschappij zetten en dan erbij schrijven dat je graag min ¤ 50.000,- smarten geld wil.

Ik durf te wedden dat het binnen een week op je rekening staat. Ze zijn veel te bang dat je een rechtzaak begint, dan moeten ze je nog veel meer betalen.
Schrijf een boek: hoe miljonair te worden in 5 stappen. Wat erin staat is niet belangrijk, maar je moet wel met een pakkend

naam ondertekenen
Ja, iets uitvinden! *gauw patent aanvraagt voor chipszak die gaat knorren als je halverwege bent*.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Oh sorry je bent een vrouw en niet zo knap. Dan gaat gigolo inderdaad niet. En ben met dubbelvla ook wel eens dat dat ook talent vraagt.

Voor telefoonseks of stoephoer hoef je niet knap te zijn toch?
Even een serieuze vraag verdien je als webcamgirl goed? Dat lijkt me minder eng dan echt prostitutie zou ik nooit durven.

Als je de hele dag camt hoeveel verdien je per maand iemand please??

Ik heb een plan om mijn leven te veranderen maar dan heb ik 50.000 euro nodig.
Aan Idols/HGT of dergelijk meedoen. Je hoeft niet goed te zingen, maar wel een auditie doen die niet makkelijk te vergeten is, zoals die jongen, hoe heet ie ook al weer? Herman?
quote:zwerveruitkering schreef op 29 december 2011 @ 23:32:

Even een serieuze vraag verdien je als webcamgirl goed? Dat lijkt me minder eng dan echt prostitutie zou ik nooit durven.

Als je de hele dag camt hoeveel verdien je per maand iemand please??

Ik heb een plan om mijn leven te veranderen maar dan heb ik 50.000 euro nodig.Maar je mag niet naakt op straat joh! Is verkeerd plan!
quote:zwerveruitkering schreef op 29 december 2011 @ 23:23:

Ja ik ben een vrouw maar heb helaas niet de looks voor prostitute te zijn. Ben gemiddeld.Anders had ik ook wel een leuke rijke man kunnen vinden als ik knap was maar dan zit je weer vast aan hem

hmmm moeilijk ik wil echt geld zo snel mogelijkGeeft niets! Ze zijn niet allemaal even knap hoor. Gewoon proberen.
quote:Naaktmodel.Dat is niet makkelijk en het verdient ook niet veel.
Als het een goed plan is, dan werkt de bank soms ook nog wel mee. Maar ik heb mijn twijfels
Kan me voorstellen dat prostitutie niet het beroep is waar TO graag voor kiest.

Maar waarom vind je jezelf zo'n loser zonder enig talent? Zo erg zal het toch niet zijn. Er zijn ook baantjes waar je geen buitengewone talenten voor hoeft te hebben.

En waarom zoveel geld ineens? Van veel minder kan je ook prima leven en dan eventueel sparen.
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2011 @ 23:20:

Iedereen moet werken voor zijn of haar geld en zij die er meer van verdienen werken meestal nog meer. En jij hoeft dat niet te doen, omdat...???Britt, Paris Hilton en vele anderen lijken me geen harde werkers en veel talenten hebben ze ook niet.
Open een account op plus500 en zet je gratis 25 euro goed in. Ik zou short gaan op de dax, wel goed in de gaten houden. Maar goed, moet je je wel in verdiepen, lijkt verdacht op werken......en als je fout zit is het je eigen schuld en niet die van de maatschappij
Wat is jou plan?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Doe als ik; kom je nest gewoon niet uit. OK, nou ja, heb daar in eerste instantie nog best even wat voor moeten doen. En dat constant maar weer in medische molens draaien om de schijn op te houden, is ook nog best hard werk.

Of moet het ook nog veel geld opleveren? Want dat schiet dan weer voor geen ruk op. Maar goed, ik ben dan ook een verdomd slechte uitmelker.

Open nog tig van dit soort sufkuttige topics, zo veel mogelijk binnen no time. Irriteer zoveel mogelijk forummers in 1 klap zonder een regel te overtreden. En dan een topic openen waarin forummers je kunnen betalen om AUB definitief nooit meer te komen sufkutten op het forum. Levert vast heel wat op. Herhaal op andere fora, franchise naar andere etterbakken en zie daar; goud geld. Je snapt natuurlijk wel dat ik als mastermind een 50% fee verwacht voor het gebruik van mijn idee en de garantie dat jij en je franchisers mijn werkgebied niet komen bevuilen.
when you wish upon a star...
Je kan ook nog een achterbakse autohandelaar worden of oplichter via marktplaats. Kunnen ze vaak weinig aan doen schijnbaar...
quote:zwerveruitkering schreef op 29 december 2011 @ 23:25:

[...]

de maatschappij mij heeft gemaakt tot wie ik ben en mij kapot heeft gemaakt nu moeten zij me maar helpen als ik kapot word gemaakt door iemand en dan de wijde wereld in word gegooitd en verwacht men ik ga iets van mijn leven kunnenmaken zomaar. Nee zo werkt t niet;

Achguttegut, jij bent een slachtoffer van het leven. Treurig maar het enige predikaat wat ik voor je heb is klaploper.

Koop een staatslot
Ja en?
quote:MEFS schreef op 29 december 2011 @ 23:32:

Aan Idols/HGT of dergelijk meedoen. Je hoeft niet goed te zingen, maar wel een auditie doen die niet makkelijk te vergeten is, zoals die jongen, hoe heet ie ook al weer? Herman?

Gat in de markt! Paar reclames er achteraan als idioot, je wordt wereldberoemd en je bent binnen!

Je kan ook 18+ fimpjes van jezelf plaatsen op youtube (gezien je wilt cammen wil je jezelf graag laten zien). Zo'n fimpje kost je weinig tijd om te maken en hoe meer kijkers je hebt hoe meer je gaat verdienen via advertenties die google er zelf opzet. Hoef je verder helemaal niets voor te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven