Geld & Recht alle pijlers

Hoe snel is internetbankieren?

13-03-2011 14:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vraag over internetbankieren.

Hoe snel gaat dat?

Ik heb iets verkocht via MP en heb een mail gehad dat het geld gisteren op mijn rekening is gestort via internetbankieren.

Nu staat er nog niets op mijn rekening. Kan het zijn dat het wat langer duurt ivm het weekend?

Ik dacht altijd dat het direct overgemaakt werd.

Iemand een idee?
Alleen als jullie beide dezelfde bank hebben is het voor jou direct zichtbaar, Hebben jullie een andere bank dat zie je het pas na het weekend. In het weekend wordt namelijk niet geboekt.
Ik zit bij de ing. Als iemand anders iets overmaakt zie ik het meteen als diegene ook een ing rekening heeft.

Komt het van een andere bank duurt het 1 tot max 2 werkdagen.
Het kan tot wel 3 werkdagen duren, naar een andere bank toe.
maximaal 1 werkdag.
Van bank naar dezelfde bank is het direct. Behalve bij een postbankrekening. Die verwerking duurt nog steeds één werkdag. Van bank naar andere bank is het maandag pas binnen, Er is n.l. geen weekendverwerking.
Zoebie, daar heb ik met de rabo (bv naar ing) geen last van. Die doen ook aan weekendverwerking. Naar de postbank duurt idd een dag.
Oh echt waar? Nooit geweten dat de ING aan weekendverwerking deed. Weer wat geleerd en altijd handig om te weten. Ik werk op de technische helpdesk van een bank.
Duidelijk. Bedankt voor jullie reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven