Geld & Recht alle pijlers

Huis kopen openingsbod

17-01-2016 14:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik wil graag even om jullie mening vragen,

Wij gaan volgende week naar een huis kijken

Het huis staat al vanaf 2010 te koop,

De prijs is nu gedaalt van 209000 naar 175000 in die zes jaar tijd. Ze zijn nu sinds drie maanden overgestapt naar een andere makelaar waardoor het huis opnieuw in de verkoop is gekomen! Het huis is van een oude man en je kunt op het verschil met de fotos uit 2010 echt zien dat er niets meer aan het huis is gedaan en alles een beetje aan het verwaarlozen is.

Ook is de indeling van de woning niet heel praktisch maar wij zien op termijn heel veel mogelijkheden!

Zouden wij 140000 kunnen bieden? Als openingsbod? Dat is 20% onder de verkoopprijs!

Ik hoor graag jullie mening!
Ik zou het gewoon doen. Het is maar net wat een gek accepteert als bod. Misschien dat je mooi rond 160-165 uitkomt.
Bieden kan altijd. Net zoals de andere partij niet akkoord kan gaan met jullie bod.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon proberen, nee heb je ja kun je krijgen.
Lijkt me een mooi startbod. Succes, en kom je nog even vertellen hoe het gaat? Spannend hoor..
Wat doen vergelijkbare huizen in de buurt, voor hoeveel moet je opknappen om het weer in goede staat te krijgen, dat is een reëler sommetje dan hoe lang het al te koop staat en hoeveel ze gezakt zijn, blijkbaar hoeven ze er niet snel vanaf
quote:geboluti schreef op 17 januari 2016 @ 14:32:

Wat doen vergelijkbare huizen in de buurt, voor hoeveel moet je opknappen om het weer in goede staat te krijgen, dat is een reëler sommetje dan hoe lang het al te koop staat en hoeveel ze gezakt zijn, blijkbaar hoeven ze er niet snel vanafEr staat verderop in de straat bijna hetzelfde huis te koop voor 174000 dit huis is af en je kunt er zo in! Het verschil is alleen dat in het huis waar wij heen gaan kijken op de beneden verdieping is uitgebouwd met een badkamer en klein slaapkamertje! Verder is de indeling van de kamers hetzelfde!
ga je die badkamer en slaapkamertje gebruiken? en wat geboluti zegt... sommetje maken! stel dat je dat huis dat af is voor 167.000 kunt kopen?
Lastig om op afstand te zeggen, over een huis dat we niet kennen. Maar proberen kan natuurlijk altijd.
Proberen kan altijd.
quote:sandra1905 schreef op 17 januari 2016 @ 14:43:

ga je die badkamer en slaapkamertje gebruiken? en wat geboluti zegt... sommetje maken! stel dat je dat huis dat af is voor 167.000 kunt kopen?Na het bekijken van de woning gaan we een sommetje maken! Slaapkamertje en badkamer gaat zeker gebruikt worden, met kleine kinderen lijkt me een extra ruimte en badkamer beneden heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven