Ik weet niet wat Yetiman precies heeft uitgehaald met de aangifte maar hij krijgt 566 terug en ik moet 345 betalen. De acceptgiro daarvoor is ook al binnen (en betaald).
Ja maar bij mij is het heel vroeg ingestuurd. Ik heb voor het eerst sinds mijn hele leven dat ik het per maand laat uitbetalen. Maar ze zijn zeer correct bij mij en het eerste deel is al binnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik hoop dat ik deze week iets hoor, Want ik ga over 3 weken op vakantie en dan zou een extra zakcentje wel fijn zijn.
Anoniem_100594
maandag 16 mei 2011 om 13:48
Ja, begin april al! Heb een voorlopige aanslag 2011 ingevuld, begin januari en kreeg in maart bericht dat ik binnen 2 weken de teruggave zou ontvangen. En ik krijg nu weer wat terug als het goed is, over het jaar 2009. Ergens in juni denk ik.
Heb ook nog niks ontvangen, ook geen brief, maar ik heb het geld meestal eerder dan de brief. Ik zit er met smart op te wachten (arme student hè). Heb even bij mutaties op mijn rekening gekeken, en vorig jaar had ik het op 17 mei....
Je kan ook even de belastingdienst bellen om te vragen wanneer je bericht krijgt. Als je aangifte al is verwerkt geven ze je de dagtekening. Als het nog niet verwerkt is, krijg je te horen dat je voor 1 juli bericht krijgt. Je krijgt dan de voorlopige aanslag, een brief dat je geen voorlopige aanslag krijgt of een brief dat je moet wachten op de definitieve aanslag.