Geld & Recht alle pijlers

Iemand recent bij boohoo besteld?

04-11-2019 16:17 28 berichten
Hoi,

Heeft iemand van jullie recent een bestelling gedaan bij boohoo? Zo ja, zou je mij een foto kunnen sturen van het adreslabel op het pakketje? Eigen adres mag onherkenbaar gemaakt worden. Het belangrijkste is dat het antwoordnummer in Zwolle dat op het pakketje staat zichtbaar is. Ik zit namelijk helaas in een strijd met boohoo over een retour en ik heb bewijs nodig dat er een antwoordnummer (in Zwolle) op de sticker staat. Duizend maal dank voor diegene die mij kan helpen!!

Edit: ik merk dat er wat onduidelijkheid ontstaat waarom ik dit vraag. Ik zal het eea verduidelijken. Ik zal het eea verduidelijken. Er zat geen retoursticker/pakbon in het pakket en vroeger moest het inderdaad naar Zwolle toe. Ik ben toen naar postNL gegaan en heb gezegd dat het retour afzender moest, het antwoordnummer stond namelijk nog wel op het adreslabel op het pakket (als afzender). Ik heb dus geen oud retourlabel gebruikt. PostNL kan helaas niks voor mij betekenen aangezien het een antwoordnummer is en de eigenaar van dat antwoordnummer contact met hun moet opnemen, alleen boohoo geeft aan dat zij het antwoordnummer niet gebruiken en postNL wilt me niet vertellen wie wel. Graag zou ik dus een foto willen van iemand die recent wat besteld heeft, zodat ik boohoo kan aantonen dat ze nog steeds een adres in Zwolle op hun pakketsticker vermelden omdat zij dit ontkennen. Als ik zo rondlees op internet, ben ik inderdaad niet de eerste met dit probleem. Ik had van te voren hun site moeten checken, maar aangezien het vroeger zo moest én dat adres op het pakket zelf stond, heb ik dat (helaas) niet gedaan.
anoniem_6554b06a1be14 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 18:04
53.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel nooit meer iets daar. Moet nu inderdaad naar de UK niet meer naar Zwolle. Kosten zijn 20 euro om iets retour te zenden.

Je kan toch niet zomaar zelf gaan kiezen waar je iets naar toe stuurt?
Ook al komt het uit Zwolle het moet terug naar Boohoo in UK. Staat er duidelijk hoor.
Voor als iemand zich ooit in dezelfde situatie bevindt: pakketjes zijn aangekomen bij boohoo (na 2.5 maand :))
Oh wat fijn zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven