Geld & Recht alle pijlers

Ik bestel nooit meer bij een postorderbedrijf!

30-07-2009 16:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren

Gek word ik ervan! Ik krijg het postorderbedrijf maar niet overtuigd dat ik betaald heb.

Bij elke aanmaning heb ik aan de telefoon gehangen en elke keer zou het geregeld worden.

Gister ontving ik een incasso brief.

Weer 25 minuten aan de telefoon gehangen in een tevergeefse poging mijn gelijk te krijgen.

Vanmorgen stipt met openingstijd van het bedrijf weer gebeld, nou er blijkt een achterstand te zijn bij de administratie.

Misschien een idee om eerst de achterstand bij te werken en dan pas dreigbrieven te sturen? mevrouw aan de foon was het er helemaal mee eens. ja ja

Voor de zekerheid ook nog een mailtje gestuurd naar het bedrijf. Krijg net een mailtje terug dat ze mijn betaling nog niet hebben kunnen terug vinden , of ik even een kopietje kan sturen.

Ik word er zo niet goed van!

Nog meer leed op postordergebied?

De broek die ik besteld had is trouwens een k*t broek
quote:just-moi20 schreef op 15 augustus 2009 @ 22:54:

Ik snap dat het vervelend is als het bij hen 'kwijt' is geraakt, maar als je van het gezeur af wilt zijn stuur je toch gewoon dat betaalbewijs? Zoveel moeite lijkt me dat niet.. even inscannen en emailen of faxen... En verder nooit meer bij dat bedrijf bestellen.

Mee eens. Iedereen kan een fout maken en al is dat heel erg vervelend voor jou, als het op deze manier op te lossen is?

Wel eventjes op de kopie die je hebt, voordat je 'm stuurt, alle andere bedragen wegstrepen behalve de regel naar postorder bedrijf, je bankrekeningnummer en het bedrag van de betaling naar postorder bedrijf.

Als dat is afgehandeld, even een klacht indienen in de hoop dat iemand daar gaat onderzoeken wat er gebeurd is en het proces verder kan aanscherpen zodat jij of iemand anders er niet nog een keer tegen aan loopt en/of dat ze op dat moment zelf even op hun eigen bankrekening gaan zoeken naar jouw bankrekeningnummer (met een simpel software programmaatje moet dat zo gedaan zijn).

Maar zoals gezegd, iedereen en overal kan fouten maken, mocht het telkens fout blijven gaan dan is er sprake van een structureel probleem.
Gewoon even kopietje maken, opsturen en klaar, dan heb je dit gezeur ook niet meer... Had ik overigens tijdens het eerste contact al gedaan, had een hoop frustratie gescheeld!
Kopie is al een tijdje geleden verstuurd, tot op heden nog niks gehoord.

kiks76, waarom alles doorstrepen op de kopie?
Ook problemen gehad bij Otto. had een stofzuiger besteld. Ze hadden een week belooft,maar na een paar weken nog niets. Heb het geannuleerd. bleek mijn bestelling wel te zijn verstuurd,maar postcode bleek niet goed te zijn. Huh. Heb goede door gegeven. Pakketje bleek kwijt te zijn geraakt,ik zou een brief krijgen,waarin ik moest aangeven dat ik het pakketje echt niet had gekregen. Kreeg ik een brief,dat met een dankje dat ik het formulier had toegestuurd. Had helemaal niets ingestuurd. Kreeg een brief dat mijn nota geannuleerd zou worden. he he nou hopelijk ben ik van ze af. Voor mij nooit meer. De enigste online warenhuis is wehkamp,daar heb ik nooit problemen mee gehad. Met de andere wel.
Heb onlangs voor het eerst bij Hunkemoller besteld. Mijn bestelling is echter naar iemand anders gestuurd, ik heb de bestelling van iemand anders ontvangen (2 adressen verwisseld dus). Hunkemoller weigert verkeerd geleverd pakket op te halen. IK moet het naar een DHL punt brengen. Vervolgens sturen ze mij een herinnering voor de artikelen die ik nog steeds niet heb ontvangen. Vandaag bericht (na 7 weken) dat ik naar mijn hele bestelling kan fluiten omdat niets meer voorradig is. Echt een topservice van Hunkemoller!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven