Geld & Recht alle pijlers

Ik geef één Roamler invite weg.

10-02-2019 07:33 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! :daisy:

Wie is er nog op zoek naar een Roamler invite?! Ik mag er één weggeven. :)

Mocht je belang bij de invite hebben,vermeld hieronder dan even je woonplaats en een korte motivatie.

Liefs


De invite is inmiddels weggegeven. :jump:
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:27
12.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me ook wel opgelaten hoor, om veel foto’s in een supermarkt te moeten maken. Loop vaak een rondje en maak er dan weer 1 ofzo.
Daarom staan die van 20+ foto’s me ook tegen. Zie dat maar eens te doen zonder op te vallen.

Maar die van de thee-check waren maar 2 foto’s volgens mij? En wat vragen beantwoorden?

Kom op, je kan het! 💪🏼
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Veel fotos of grote opdrachten is ook niet mijn ding.

Voordeel is dat iedereen tegenwoordig met mobiel loopt en soms fotos maken. Iverleg met thuis of vrienden welk van de alle soorten ze moeten meenemen haha

Succes je kan het
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer 3 opdrachten gedaan, € 24,- gescoord.

Ik was al van plan om een bier-check in de supermarkt te doen. Deze was gisteravond 5,- maar werd vanochtend verhoogd naar 7,50 :)

Het was een grote winkel met zo’n 25 meter aan bier. Van iedere 2 meter moest ik een foto maken. Een winkelmedewerker zag me bezig en vroeg of hij me kon helpen. Ik vertelde dat een vriend die erg van bier hield, naar deze plaats zou verhuizen en ik hem wilde laten zien hoe slim dat was :rofl:
De medewerker vertelde trots over ‘zijn’ afdeling, dus nog een paar foto’s maken was geen probleem.

Ook een straatverkoper-check gedaan voor 12.50
Het verkoopverhaal voor een krant aanhoren (sorry verkoper, dat ik het tóch niet deed..) en wat vragen beantwoorden en 2 foto’s maken.

Was weer lekker scoren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoe doen jullie dat met de belasting? Zag op de roamler site dat je boven de 125 belasting gaat betalen.
Ik doe nu net twee weken en heb 20 euro verdiend,als dat zo doorgaat zit ik zo aan de 125.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie wel eens een shift gedaan?

Was gisteravond begonnen met een Etos scheer shift. Had ik 7 pagina’s gehad waarbij ik al 12 keer in had gevuld 0 facings en niet van toepassing en toen zag ik rechtsboven 7/60.
Om nou 60 pagina’s te moeten invullen vond ik wel wat gortig.

Eerder deze week een rondje stad gedaan; 4 AH’s binnen een paar kilometer. Overal voor € 10 een broodcheck. Weinig werk, dus snel verdiend
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog geen shift gedaan, nog even wachten tot ik level 3 ben.

Maar als ik jou zo lees ga ik dat ook niet (veel) doen. Het betaalt 2,- zie ik, daar ga ik niet zoveel moeite voor doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
mano28 schreef:
23-03-2019 16:12
Hoe doen jullie dat met de belasting? Zag op de roamler site dat je boven de 125 belasting gaat betalen.
Ik doe nu net twee weken en heb 20 euro verdiend,als dat zo doorgaat zit ik zo aan de 125.

Ik heb dat ook bekeken vanmiddag bij de FAQ, maar ik zag later dat dat van Roamler België was. Ik vond het al zo vreemd dat ze het over ‘belastingfiche’ hadden. Hoe het in NL zit heb ik nog niet ontdekt.

Volgens mij moet je het hier zelf opgeven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-03-2019 15:23
Ik vertelde dat een vriend die erg van bier hield, naar deze plaats zou verhuizen en ik hem wilde laten zien hoe slim dat was :rofl:
Slim! :hyper:
Ik heb ook een bier-check gedaan en hoefde maar 9 meter = 5 foto's. Daarnaast ook nog de snoep-check in dezelfde winkel en bij een andere Plus.

Ik voel me soms wel bezwaard om met een leeg mandje door de winkel te struinen. Inmiddels ben ik wel zo ver dat ik niet meer voor de hele week gelijk boodschappen haal bij de supermarkt hier in de buurt zodat ik niet helemaal voor joker door een winkel loop.

Deze week heb ik ook eens een shift geprobeerd maar die werd afgekeurd. Veel te veel werk (meer dan een half uur) voor 2 euro en grote kans op fouten.

In NL kun moet je de inkomsten opgeven bij je belastingaangifte en is er geen drempel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze week de frisdrank check gedaan die openstond bij Bakker Bart, Kwalitaria, Domino’s pizza en New York pizza.
Die zaken zijn dusdanig klein dat het onmogelijk is om ongezien koelingen te fotograferen.
Dan meld ik wel iets in de trant van dat ik meewerk aan een onderzoek naar welke frisdranken er verkocht worden.

Ik neem trouwens lang niet altijd een mandje of boodschappen mee als ik een opdracht doe.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-03-2019 17:03
Ik heb dat ook bekeken vanmiddag bij de FAQ, maar ik zag later dat dat van Roamler België was. Ik vond het al zo vreemd dat ze het over ‘belastingfiche’ hadden. Hoe het in NL zit heb ik nog niet ontdekt.

Volgens mij moet je het hier zelf opgeven?
Is het dan wel de moeite als er ook nog belasting af gaat?
Alle reacties Link kopieren
mano28 schreef:
23-03-2019 19:15
Is het dan wel de moeite als er ook nog belasting af gaat?

Geen idee hier in NL moet je het zelf opgeven las ik hierboven. Maar dan moet je al heel wat verdienen voor je in een volgende belastingschijf komt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-03-2019 19:26
Geen idee hier in NL moet je het zelf opgeven las ik hierboven. Maar dan moet je al heel wat verdienen voor je in een volgende belastingschijf komt?


Ik heb geen idee hoe dat werkt.
Had een berekening gemaakt,dat als ik 200 bijverdien er 80 euro afgaat aan belasting.
Weet niet of dat klopt hoor,weet niet veel van belastingen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... erig_werk/

Hier lezen, en dan verder klikken op ‘gevolgen’

Belastbaar inkomen uit werk en woning

Resultaat uit overig werk en resultaat uit het ter beschikking stellen van bezittingen vallen in box 1. Box 1 noemen wij ook wel het belastbaar inkomen uit werk en woning. Voor het belastbaar inkomen uit werk en woning geldt een oplopend tarief met 4 schijven. U gaat naar verhouding meer belasting betalen als uw inkomen hoger wordt. Over het belastbaar inkomen uit werk en woning moet u in de eerste 2 schijven ook premie volksverzekeringen betalen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik ook gelezen.
Daarom vraag ik me af of het wel nut heeft voor die paar centen voor lul te staan in de winkel, en de moeite die je ervoor doet. Je bent er toch wel ff mee bezig.
Inmiddels ben ik 'schaamte' een beetje voorbij :biggrin: . De eerste 23 euro zijn binnen!

Goede vraag over het belasting verhaal. Ik zie dat er in de app een jaaroverzicht kan komen te staan. Dan toch maar opgeven bij de belastingdienst bij overige werkzaamheden denk ik. Alleen gaat er dan inderdaad nog weer een derde vanaf volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Die 'schaamte' ben ik ook wel een beetje voorbij, maar het blijft wat ongemakkelijk 😁

Ik denk als je volgend jaar kan betalen,het toch een stuk minder leuk is.
Ik krijg altijd terug van de belastingdienst, dus dan zal ik dan misschien wat minder terug krijgen. Dat zou ik niet zo erg vinden. Bijbetalen zou ik wel erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu in level 3. Hoe werken shift opdrachten?
Alle reacties Link kopieren
Ik houd de kilometers die ik maak wel goed bij.
En ik probeer ook checks mee te pikken als ik ergens anders ben. Laatst een sportcheck gedaan in een plaats 55 kilometer verderop.
Alle kilometers die je maakt kun je tegen € 0,19 per kilometer als kosten opvoeren en van je bruto verdiensten aftrekken.
Goede vraag sun.lover, ik weet het zelf ook niet, ik ben onderweg naar level 3 maar ben ook nieuwsgierig. Misschien iemand hier die het antwoord weet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook nog een invite voor een liefhebber. Alleen liever niet iemand die bij mij in de buurt woont.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
24-03-2019 12:15
Ik ben nu in level 3. Hoe werken shift opdrachten?
Je krijgt foto's van kopstellingen te zien die iemand anders gemaakt heeft. Dan moet je van 30 foto's aangeven of je bepaalde producten van 4 merken op de foto ziet, hoeveel ruimte daar voor vrij gemaakt is, hoeveel producten en soorten van deze producten er staan. Ook welke actie er te zien is bijv. 1+1 gratis of 2e halve prijs.

Ik vind het te veel werk voor weinig geld.
Alle reacties Link kopieren
Die shift die ik gisteren begonnen was leek uit 60 pagina’s te bestaan.
Er werd van een stuk of 12 producten (scheermesjes en -zeep) van verschillende merken gevraagd of ze op de foto stonden.
Na 7 pagina’s had ik alleen shampoo, badschuim en deo voorbij zien komen dus continu 0 en nvt invullen.
Toen ik zag dat ik pas op 7/60 was, heb ik het geannuleerd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een level gestegen en kan dus weer een paar invites weggeven.

Omdat ik al eerder invites heb weggeven aan mensen die er niks mee hebben gedaan, wil ik deze keer graag iemand blij mee maken die er ook echt iets mee gaat doen.

Bedenk dus even vooraf of het iets voor je is en zo ja, stuur me even een PB met regio waar je woont en een mailadres waarnaar ik Roamler de uitnodiging kan laten versturen.
Alle reacties Link kopieren
Van het weekend weer een live-sport check voor 12,- of 7,- bij een gesloten locatie
himalaya wijzigde dit bericht op 29-03-2019 10:36
1.82% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven