Geld & Recht alle pijlers

Ik voel me gediscrimineerd

16-08-2010 00:06 21 berichten
Altijd als ik op het naaktstrand of de naturistencamping loop word ik raar aangekeken en doen ze lelijk tegen mij, omdat ik kleren aan heb. Druist dit niet in tegen 1 van de tien geboden? Heb je naaste lief ?
misschien heb je gewoon geen goede kledingsmaak?
quote:monalisalove schreef op 16 augustus 2010 @ 00:06:

Altijd als ik op het naaktstrand of de naturistencamping loop word ik raar aangekeken en doen ze lelijk tegen mij, omdat ik kleren aan heb. Druist dit niet in tegen 1 van de tien geboden? Heb je naaste lief ?Gut.... je bent lekker bezig hè? Lukte het niet om een rel op poten te krijgen met je andere topic?
Alle reacties Link kopieren
Huh? Waarom sta je daar..... ga gewoon naar Bakkum of zo
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ow ik mis wat..... ga even zoeken (loepje loepje loepje Enn)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ohw..... Andere nick.
Sorry.
De tien geboden zijn zo achterhaald dat ze inmiddels al tig keer vertaald zijn en waardeloos zijn geworden. Jammer dat er nog teveel mensen zijn die dat niet inzien en denken dat het goed doet, echt is en liefdevol is.

Je mocht je naaste namelijk niet eens liefhebben, want die was al van een ander. En als je die zou begeren zou dat weer worden bezocht tot in het nageslacht, en het nageslacht van het nageslacht....Ik bedoel maar.

Wel het hele boekje lezen hoor.
Haha kan ook (dat loepje loepje loepje is toch weer duidelijk)

Dus @ TO ga lekker naar Bakkum voel je je niet gediscrimineerd
Nou nou Floris, ga jij nou ook lelijk doen? Of lag je ook op dat strand?
ik zou het niet pikken Mona. gewoon die kuilen dichtgooien als zo'n duitse toerist lelijk tegen je doet.
quote:monalisalove schreef op 16 augustus 2010 @ 00:17:

Nou nou Floris, ga jij nou ook lelijk doen? Of lag je ook op dat strand?

Zie mijn motto. Je was gewaarschuwd!

Nogmaals sorry!

quote:Starshine schreef op 16 augustus 2010 @ 00:18:

ik zou het niet pikken Mona. gewoon die kuilen dichtgooien als zo'n duitse toerist lelijk tegen je doet.Mag niet, mag geen Duitse toeristen in kuilen begraven Toch??
Waar heb je op het naaktstrand gelegen? Het was hier de hele dag pokkeweer.
Oh, en waarom onder geld en recht? Ohwacht, je vindt wsl dat je recht hebt om daar te lopen... prangende kwestie om middernacht
schadevergoeding eisen voor de discriminatie
Een beetje zielig om een topic als dit te openen omdat je je niet kunt voorstellen dat er mensen zijn die graag naaktrecreëren. Bekrompen hoor.
quote:monalisalove schreef op 16 augustus 2010 @ 00:06:

Altijd als ik op het naaktstrand of de naturistencamping loop word ik raar aangekeken en doen ze lelijk tegen mij, omdat ik kleren aan heb. Druist dit niet in tegen 1 van de tien geboden? Heb je naaste lief ?

Sja, als ik in m'n blote kont bij een geklede aawezigheid verschijn (denk bijv. een feestje) zal ik ook wel vreemd worden aangekeken. Waarschijnlijk krijg ik ook nog een hoop smerige opmerkingen naar m'n hoofd, veel erger.

Wat denk jij dat ik moet doen?
Nee, dit heeft niets te maken met de 10 geboden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven