Ik wil graag
zondag 16 september 2012 om 11:15
Naar aanleiding van net een bedel topic te veel.
Ik wil graag en
Kitchen Aid,
Een butler, tuinman en schoonmaakster,
Een Volkswagen bus,
De kosten van de studie van de kinderen
en zo nog wel wat dingen.
En ik wil er niet voor betalen want ik heb een haske Sielug verhaal doordat ik veel te veel geld uitgegeven heb, maar dan zou veel te lang zijn.
Wie kan mij helpen.
Mocht je zelf nog wensen hebben, wellicht vind je nog een naïeve forummer die het voor je betaald dus post het vooral.
Ik wil graag en
Kitchen Aid,
Een butler, tuinman en schoonmaakster,
Een Volkswagen bus,
De kosten van de studie van de kinderen
en zo nog wel wat dingen.
En ik wil er niet voor betalen want ik heb een haske Sielug verhaal doordat ik veel te veel geld uitgegeven heb, maar dan zou veel te lang zijn.
Wie kan mij helpen.
Mocht je zelf nog wensen hebben, wellicht vind je nog een naïeve forummer die het voor je betaald dus post het vooral.
zondag 16 september 2012 om 23:17
Ik wil... Komtie:
- de nieuwe MacBook pro met retina display
- een Nintendo Wii met Super Mario en MarioKart
- een fotografisch geheugen
- ietsje minder borst
- een leuke wetenschappelijke stage/ziekenhuisbijbaan, liefst op de kinderafdeling zodat ik alvast kan netwerken
- een leuk junior-coschappakket
- goede cijfers voor mijn tentamens dit jaar
- heeeeeeeeeeeeeeeeel lang mooi golvend/krullend haar (en dat het staat als ik het in een staart of knot o.i.d. doe)
Nou en nog veel meer eigenlijk, maar ik vraag maar niet teveel in een keer.
In ruil daarvoor heb ik
- 1 hertentamen (sorry, rest allemaal gehaald, wel ook gewone tentamens in de aanbieding)
- 1 vuile kattenbak (hij moet er echt morgen uit!)
- heel veel rugpijn
- slechte ogen
- een kloofje voor in je lip
- afgekloven nagels
- de hoeveelheid borst die ik kwijt wil
Nou, da's best wel wat toch?
Ohja ik verdien het omdat ik
- niks verdien, behalve met mijn bijbaan, maar verder alleen maar stufi krijg en dus ben ik Heel Erg Arm
- heel veel geld uitgeef, allemaal aan BIER en dus geen geld/energie meer over heb voor de dingen op m'n wishlist
- het heel erg zwaar heb omdat mijn vriend zo'n heeeeeeeel erge slijmbal is die voor me vaat koken of thee maken als ik moe ben enzo, ZO irritant
Ik ben echt het sielogst... Toooooch?
- de nieuwe MacBook pro met retina display
- een Nintendo Wii met Super Mario en MarioKart
- een fotografisch geheugen
- ietsje minder borst
- een leuke wetenschappelijke stage/ziekenhuisbijbaan, liefst op de kinderafdeling zodat ik alvast kan netwerken
- een leuk junior-coschappakket
- goede cijfers voor mijn tentamens dit jaar
- heeeeeeeeeeeeeeeeel lang mooi golvend/krullend haar (en dat het staat als ik het in een staart of knot o.i.d. doe)
Nou en nog veel meer eigenlijk, maar ik vraag maar niet teveel in een keer.
In ruil daarvoor heb ik
- 1 hertentamen (sorry, rest allemaal gehaald, wel ook gewone tentamens in de aanbieding)
- 1 vuile kattenbak (hij moet er echt morgen uit!)
- heel veel rugpijn
- slechte ogen
- een kloofje voor in je lip
- afgekloven nagels
- de hoeveelheid borst die ik kwijt wil
Nou, da's best wel wat toch?
Ohja ik verdien het omdat ik
- niks verdien, behalve met mijn bijbaan, maar verder alleen maar stufi krijg en dus ben ik Heel Erg Arm
- heel veel geld uitgeef, allemaal aan BIER en dus geen geld/energie meer over heb voor de dingen op m'n wishlist
- het heel erg zwaar heb omdat mijn vriend zo'n heeeeeeeel erge slijmbal is die voor me vaat koken of thee maken als ik moe ben enzo, ZO irritant
Ik ben echt het sielogst... Toooooch?
maandag 17 september 2012 om 00:40
Ik wil graag van mijn rook verslaving af, iemand die ik hier blij mee kan maken?
Ik neem in ruil 10 kg vet.
Best bescheiden toch ?
Oja ik ben ook zielig... Ik heb niet genoeg te eten omdat mijn geld op gaat aan roken.
Dus, wie helpt?
Ps als je nog een tv kan missen is die ook welkom! Wel een 42inch want ander heb ik ook een bril nodig.
Ik neem in ruil 10 kg vet.
Best bescheiden toch ?
Oja ik ben ook zielig... Ik heb niet genoeg te eten omdat mijn geld op gaat aan roken.
Dus, wie helpt?
Ps als je nog een tv kan missen is die ook welkom! Wel een 42inch want ander heb ik ook een bril nodig.
Doubt kills more dreams than failure ever will
maandag 17 september 2012 om 00:59
Owww, een vervroegd Sinterklaas-wensen-lijstjes topic
Sint, op mijn lijstje staan de volgende dingen:
- Een rijbewijs
- Een leuk (koop) huisje met mooie tuin die ik kan afzetten voor kattenbeescht.
- Mijn eigenste bibliotheek in huis, compleet met rooeeeetshjj ladder langs de wanden, de boeken verzorg ik zelf wel. Maar een leuk bedragje voor die aankopen is welkom.
- Een auto die NIET uit elkaar valt in de aankomende paar jaar. Nou ja, eigenlijk wil ik een zwarte McLaren, maar dat is een beetje too much om te vragen denk ik.
- Een mooi betaalde baan in mijn branche
- Geld voor een motorrijbewijs en een Suzuki Ninja (in het
zwart) met bijbehorend pak en andere spullen.
Verder ga ik nog even denken maar volgensmij zijn deze wensen zeer redelijk.
Owja, in ruil mag de goede Sint een kilo of 25 van me hebben, dat kan er bij hem makkelijk bij als lange dunne lat zijnde.
Sint, op mijn lijstje staan de volgende dingen:
- Een rijbewijs
- Een leuk (koop) huisje met mooie tuin die ik kan afzetten voor kattenbeescht.
- Mijn eigenste bibliotheek in huis, compleet met rooeeeetshjj ladder langs de wanden, de boeken verzorg ik zelf wel. Maar een leuk bedragje voor die aankopen is welkom.
- Een auto die NIET uit elkaar valt in de aankomende paar jaar. Nou ja, eigenlijk wil ik een zwarte McLaren, maar dat is een beetje too much om te vragen denk ik.
- Een mooi betaalde baan in mijn branche
- Geld voor een motorrijbewijs en een Suzuki Ninja (in het
zwart) met bijbehorend pak en andere spullen.
Verder ga ik nog even denken maar volgensmij zijn deze wensen zeer redelijk.
Owja, in ruil mag de goede Sint een kilo of 25 van me hebben, dat kan er bij hem makkelijk bij als lange dunne lat zijnde.
maandag 17 september 2012 om 01:18
Ik wil graag
- Een VW Golf Cabrio, maar als jullie die niet hebben neem ik genoegen met een Porsche.
- Een kant en klare afstudeerscriptie, die minstens een 8 waard is
- Gelaserde ogen
In ruil heb ik een vogelkooi die verschoond moet worden, een kapotte schemerlamp, vuil beddengoed, twee lekke binnenbanden, een spinnenplaag voor bij je voordeur en lekkage voor in uw gootsteen.
Dank alvast!
- Een VW Golf Cabrio, maar als jullie die niet hebben neem ik genoegen met een Porsche.
- Een kant en klare afstudeerscriptie, die minstens een 8 waard is
- Gelaserde ogen
In ruil heb ik een vogelkooi die verschoond moet worden, een kapotte schemerlamp, vuil beddengoed, twee lekke binnenbanden, een spinnenplaag voor bij je voordeur en lekkage voor in uw gootsteen.
Dank alvast!
donderdag 27 september 2012 om 15:43
Voor mij graag:
- een koper voor mijn appartement
- een sfeervolle woning met 3 slaapkamers + tuin
- een deeltijdbaan waarbij ik geen stress heb maar die wel uitdagend en interessant is en waarbij ik het salaris van mijn fulltimebaan houd
In ruil heb ik in de aanbieding:
- een prachtige rollade (inside joke voor mensen die vroeger ook teveel naar Radio Noord hebben geluisterd)
- een sociale fobie
- een paar overbodige kilootjes
- een koper voor mijn appartement
- een sfeervolle woning met 3 slaapkamers + tuin
- een deeltijdbaan waarbij ik geen stress heb maar die wel uitdagend en interessant is en waarbij ik het salaris van mijn fulltimebaan houd
In ruil heb ik in de aanbieding:
- een prachtige rollade (inside joke voor mensen die vroeger ook teveel naar Radio Noord hebben geluisterd)
- een sociale fobie
- een paar overbodige kilootjes