Geld & Recht alle pijlers

Internet KPN - contractadres niet aansluitadres, erg?

30-05-2012 14:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij doen met twee huizen (nummer A en nummer B) samen met een internetaansluiting. In beide huizen woont één persoon, het zijn kleine appartementen van dezelfde eigenaar.

Nu was mijn buurman van nummer A degene die het internet regelde, de aansluiting zit op nummer A. Ik betaalde per maand hem de helft van de kosten.

Buurman A is verhuisd en nu neem ik het internet over (inmiddels woont er wel weer iemand op A maar die heb ik nog niet gesproken).

Zou het een probleem zijn dat de aansluiting op A zit en dat de contractant op B zit?

Ben bang om slapende honden wakker te maken als het misschien niet kan en als ik dan KPN bel met deze vraag.
Volgens mij is een opzegging van hem en een nieuwe aansluiting voor jou veel handiger.

Anders wordt het een verhuizing omdat het aangesloten moet worden op b en niet op a.
Het Viva forum is papaja.
Je schrijft 'Buurman A is verhuisd en nu neem ik het internet over'

Wat is dat, 'het internet overnemen?'
Denk dat je een probleem krijgt wanneer je nieuwe buren een internetaansluiting willen nemen. Want dan ziet de provider waarschijnlijk dat er op dat adres al een aansluiting is.

Anders informeren of je nieuwe buur het internet weer wil delen.
Even met nieuwe buur overleggen is idd een goede, ik had er nog niet over nagedacht dat hij mogelijk niet de bestaande internetaansluiting wil gebruiken.

Armand, wat snap je niet? Moet iets uitleggen voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven