Investeren?
zondag 16 april 2017 om 15:26
Joe,
Ik ben 20 lentes jong en zit nog op school. Na schooltijd heb ik vaak een bijbaan en heb dat al vanaf jongs af aan. Nu heb ik redelijk wat geld opgespaard (10000+) en ben het beetje zat om dat op de bank te houden. Ik wil ergens in investeren ofzoiets, lijkt me wel een uitdaging. Iemand ervaring? En hoe zou je dat het beste kunnen doen en vooral waarin? Horloges ofzo lijkt me opzich ook leuk
Ik ben 20 lentes jong en zit nog op school. Na schooltijd heb ik vaak een bijbaan en heb dat al vanaf jongs af aan. Nu heb ik redelijk wat geld opgespaard (10000+) en ben het beetje zat om dat op de bank te houden. Ik wil ergens in investeren ofzoiets, lijkt me wel een uitdaging. Iemand ervaring? En hoe zou je dat het beste kunnen doen en vooral waarin? Horloges ofzo lijkt me opzich ook leuk
donderdag 21 september 2017 om 20:17
Ligt ook er aan waar je woont.
In de meeste regio's heb je voor minder dat een garagebox. Verhuur je over het algemeen gemakkelijk en snel voor zo'n €50,- in de maand.
Lijkt niet veel maar is een prima rendement. (Tenzij er nu al 100 andere in de buurt leeg staan)
In de meeste regio's heb je voor minder dat een garagebox. Verhuur je over het algemeen gemakkelijk en snel voor zo'n €50,- in de maand.
Lijkt niet veel maar is een prima rendement. (Tenzij er nu al 100 andere in de buurt leeg staan)
anoniem_329297 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 20:19
1.88% gewijzigd
donderdag 21 september 2017 om 23:39
Ik zou sowieso altijd een bedrag op de spaarrekening laten voor later als je bijvoorbeeld een huis gaat kopen of als je een auto wilt (als je die nog niet hebt). Horloges die je noemt daar zit totaal geen handel in, tenzij je ook aan export gaat doen, maar gezien je situatie (nog studerend) is dat denk ik niet de insteek van jouw plan. Horloges zou ik dus vergeten. Je kunt overwegen om klein te beginnen met beleggen. Begin eens met €500,- bijvoorbeeld. Naarmate je dit langer doet krijg je daar handigheid in en dan kun je offensiever gaan beleggen.
vrijdag 22 september 2017 om 06:28
Lekker bedrag aan spaargeld voor jouw leeftijd, maar het is nou niet zoveel dat je er echt iets mee kunt doen.
Hou het op de bank en gebruik het om later een huis te kunnen kopen of nu te verhuizen, want volgens mij woon je nog thuis?
Op deze leeftijd wordt het misschien tijd dat je op jezelf gaat wonen, dat lijkt mij de beste investering.
Hou het op de bank en gebruik het om later een huis te kunnen kopen of nu te verhuizen, want volgens mij woon je nog thuis?
Op deze leeftijd wordt het misschien tijd dat je op jezelf gaat wonen, dat lijkt mij de beste investering.
vrijdag 22 september 2017 om 06:33
Dit is inderdaad een goede tactiek voor de langere termijn.viva1966 schreef: ↑21-09-2017 19:58Om te beginnen zou je vanaf nu iedere maand voor bijvoorbeeld 100 of 200 euro aan aandelen in een beleggingsfonds kunnen investeren. Door het structureel te doen verminder je het risico (als de aandelen duur zijn koop je er minder, als ze goedkoop zijn meer). Het handigst is om met een
Maar 100-200 is wel veel.