Geld & Recht alle pijlers

Jas kapotgetrokken, dekt de verzekering dit?

31-12-2011 18:29 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een aantal dagen geleden bij een vriend van mij zijn jas kapotgetrokken. Hij duwde mij uit het niks van achteren in de rug en ik graaide vlug achter me en greep zijn jas dus vast. Ik viel niet maar wel zijn jas kapot.

Nou hadden wij samen bedacht dat ik zou zeggen dat ik gevallen was en wat in het rondgreep en vlug zijn jas vastpakte. Nou weet ik alleen niet hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ik ben 19 en heb naar mijn weten alleen een zorgverzekering. Wist tot vandaag niet dat ik persoonlijk een WA verzekering kon nemen, ja dom...

Dus nou is mijn vraag hebben jullie enig idee hoe ik dit het beste zou kunnen oplossen?

Mvg,

...
TO pak je verlies en betaal uit eigen zak de schade van de jas
OMG dit is een troll??
en gestaft

En ja verzekering oplichten zo gaat dat tegenwoordig gewoon bij de jeugd. Komt door alle allochten .
quote:poedel1 schreef op 31 december 2011 @ 18:52:

[...]

Leuk leuk... Ach zie net dat toch nog iemand erom kan lachen, wat fijn voor je .

En omdat ik niet bij mijn ouders thuiszit en voordat ik vraag ik liever wat zekerheid heb...

En ja verzekering oplichten zo gaat dat tegenwoordig gewoon bij de jeugd. Komt door alle allochten .Je kunt er wel een geintje van maken,maar een verhaal verzinnen om de verzekering te laten uitbetalen is gewoon fraude. Als je via je ouders verzekerd bent, kunt je best proberen of ze het vergoeden (ik hoop het niet), maar wees dan eerlijk over wat er is gebeurd. Begrijp je zelf wel dat wij (de medeverzekerden) moeten meebetalen aan die jas? En dat je ons dus vraagt of fraude een goed idee is?
Allocht

En inderdaad Himalaya, niet te vertrouwen dat gajes van het Nibud
quote:poedel1 schreef op 31 december 2011 @ 18:52:

[...]

Leuk leuk... Ach zie net dat toch nog iemand erom kan lachen, wat fijn voor je .

En omdat ik niet bij mijn ouders thuiszit en voordat ik vraag ik liever wat zekerheid heb...

En ja verzekering oplichten zo gaat dat tegenwoordig gewoon bij de jeugd. Komt door alle allochten .

Lachen? Het is om te huilen deze instelling.

En wat zijn precies allochten? Soort van aliëns uit de krochten van oneerlijkheid ofzo?
Hij duwt jou, eigen schuld dus dat zijn jas nu stuk is.

had ie beter na moeten denken voor hij je als een stuk onbenul een duw gaf....?!?!
quote:enter schreef op 31 december 2011 @ 18:53:

OMG dit is een troll?? Ja. Hij/zij/het heeft zich speciaal aangemeld voor deze Knagende Vraag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat is een troll?

Kansloos dit. Het is oudjaarsdag ga eten, feestvieren, drinken i.p.v. arme mensen te trollen. En dan ook nog eens een typische internet instelling hebben van iedereen is dommer dan ik, leuk haha!
zucht en dag hoor!
quote:poedel1 schreef op 31 december 2011 @ 18:55:

Wat is een troll?

Kansloos dit. Het is oudjaarsdag ga eten, feestvieren, drinken i.p.v. arme mensen te trollen. En dan ook nog eens een typische internet instelling hebben van iedereen is dommer dan ik, leuk haha!

Je vraagt wat een trol is maar wil wel eten, feestvieren en drinken ipv arme mensen te trollen.

Je ben nog dommer dan ik al dacht.
quote:poedel1 schreef op 31 december 2011 @ 18:55:

Wat is een troll?

Zoek eens een spiegel, kijk er in en voila...

Enne als wij hier zo kansloos zijn, wat doe jij hier dan? Geen gave feestjes, goede vrienden, genoeg alcohol en lekker eten beschikbaar???
quote:himalaya schreef op 31 december 2011 @ 18:57:

[...]

Je vraagt wat een trol is maar wil wel eten, feestvieren en drinken ipv arme mensen te trollen.

Je ben nog dommer dan ik al dacht.Jij bent niet bijster verstandig zie ik al... Achja zal het even snel uitleggen maar het wel uitdagend houden, jij bent een troll en ik ben een troll. Snap je het nou? Waarschijnlijk niet, nouja beste wensen!
Ik heb geen vrienden, feestjes, drinken of eten. Vandaar dat ik mijn heil hier komen zoeken ;). Zo beledig ik niet alleen mezelf maar ook.... ?
Maar aan de andere kant.. TO heeft onopzettelijk de jas van vriend gesloopt. Als ze het echte verhaal nu eens in een mooi briefje aan de verzekering van paps en mams schrijft (mits ze daar nog onder valt), is er misschien nog steeds kans dat verzekering wel vergoedt. Valt te proberen. Al is het eigenlijk van de gekke dat je zoiets wilt laten vergoeden.

Maar zeker niet gaan liegen om zoiets!
quote:poedel1 schreef op 31 december 2011 @ 19:00:

Ik heb geen vrienden, feestjes, drinken of eten. Vandaar dat ik mijn heil hier komen zoeken ;). Zo beledig ik niet alleen mezelf maar ook.... ?De meeste feestjes beginnen niet om zeven uur. Dus tijd genoeg om hier nog even gezellig rond te hangen. Al zul jij ongetwijfeld kinderfeestjes gewend zijn, ja die beginnen inderdaad al vroeg.
quote:maryni83 schreef op 31 december 2011 @ 19:01:

Maar aan de andere kant.. TO heeft onopzettelijk de jas van vriend gesloopt. Als ze het echte verhaal nu eens in een mooi briefje aan de verzekering van paps en mams schrijft (mits ze daar nog onder valt), is er misschien nog steeds kans dat verzekering wel vergoedt. Valt te proberen. Al is het eigenlijk van de gekke dat je zoiets wilt laten vergoeden.

Maar zeker niet gaan liegen om zoiets!Geen verzekering die dat dekt. Vriend gaf haar eerst een duw en dus is de ontstane schade zijn eigen schuld.
Darling, goede feestjes beginnen niet om 19.00, dus je beledigt wel alleen jezelf. Het forum is straks leeg
quote:dddandelion schreef op 31 december 2011 @ 19:02:

[...]

De meeste feestjes beginnen niet om zeven uur. Dus tijd genoeg om hier nog even gezellig rond te hangen. Al zul jij ongetwijfeld kinderfeestjes gewend zijn, ja die beginnen inderdaad al vroeg. Weer zo'n internethumour neem ik aan? Iets aannemen waar je geen verstand van zou kunnen hebben. Achja de meeste mensen zitten om 7u lekker gezellig met familie te eten wat borrelen en daarna lekker naar de kinderfeestjes tot een uur of 8 in de ochtend. Daar behoren wij blijkbaar niet bij.
quote:poedel1 schreef op 31 december 2011 @ 19:05:

[...]

Iets aannemen waar je geen verstand van zou kunnen hebben. Gelukkig hebben wij meer verstand van verzekeringen..
quote:himalaya schreef op 31 december 2011 @ 19:08:

[...]

Gelukkig hebben wij meer verstand van verzekeringen..
quote:himalaya schreef op 31 december 2011 @ 19:08:

[...]

Gelukkig hebben wij meer verstand van verzekeringen..Iets waar je geen verstand over zou kunnen hebben is naar wat voor feestjes ik ga, lezen is en blijft moeilijk? Ik zeg vrij duidelijk iets waar je geen verstand van zou kunnen hebben. Achja had niks anders verwacht zoals ik al eerder zei tegen je.
quote:poedel1 schreef op 31 december 2011 @ 19:05:

[...]

Weer zo'n internethumour neem ik aan? Iets aannemen waar je geen verstand van zou kunnen hebben. Achja de meeste mensen zitten om 7u lekker gezellig met familie te eten wat borrelen en daarna lekker naar de kinderfeestjes tot een uur of 8 in de ochtend. Daar behoren wij blijkbaar niet bij.Wat is humour nu weer? En net alsof jij weet wat iedereen hier nog op de planning heeft staan voor knalfeest. Misschien internetten we wel allemaal mobiel en staan we eigenlijk met de bubbels in de ene hand en de telefoon in de andere hand met een lekker sv tussen de benen.
TO lazer lekker een eind op ga eens trekken/duwen/gooien aan de jas van vriend
Is er nu echt geen knaller van een jaarafsluitertroll-topic? Ik moet toch iets te doen hebben tijdens het drogen van m'n nagels?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven