Geld & Recht alle pijlers

Jeetje, alwéér een zeiktopic

19-01-2011 18:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een avondje lekker tegen jullie aanzeuren, omdat mijn omgeving te druk is met hun gezin/baan/eigen gezeur om mijn frustraties aan te horen!!

Omdat: - De jas die ik heb besteld er nou nog steeds niet is,

- De speakers op het ns-station om de 10 minuten rondbléren dat de trein vertraging heeft, nou weten we wel dat we bij de aankomsttijd standaart een half uur op moeten tellen!! (Woon er tegenover)

- Mijn kant en klaar maaltijd niet zo lekker was,

-Ik nog de hele week moet werken.

Kanttekening: Ja ik weet dat de gemiddelde nederlander het veel en veel zwaarder heeft, neem dit topic dus ook niet te serieus..
Ik moest vandaag naar de tandarts alwaar half mijn voortand er afgeslepen werd. Nu heb ik een tijdelijke kroon en die zit niet lekker.

Ik ben zielug.
Volgens mij is dit de juiste pijler hoor. Iedereen heeft recht op zichzelf even zielig voelen!
Nee, ik heb inderdaad nog nooit pizza besteld.. Ik heb wel eens pizza gegeten van bijv. Domino maar ik vind het te vet en te zout. Ook hou ik niet van koud eten, daarom staat het mij wel tegen om een pizza te gaan bestellen.
Wat betreft dat te vet en te zout ben ik het met je eens hoor, zeker bij die grote "Amerikaanse" pizzatoko's.

Jou vind ik ook zeker een beetje zielig, Sorcha..

Wanneer mag je voor de definitieve kroon?
ik vond vandaag ook stom! heb 10 uur gewerkt, een half uur heen en half uur terug reistijd, het was irritant druk en ik ben nog zwanger ook dus ben het nu dubbel zat,bah!
quote:BrightEyes80 schreef op 19 januari 2011 @ 21:18:

Wat betreft dat te vet en te zout ben ik het met je eens hoor, zeker bij die grote "Amerikaanse" pizzatoko's.

Jou vind ik ook zeker een beetje zielig, Sorcha..

Wanneer mag je voor de definitieve kroon?Over twee weken... en het zijn er twee. De andere voortand was vorige week al aangepakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven