Jeetje, alwéér een zeiktopic
woensdag 19 januari 2011 om 18:44
Even een avondje lekker tegen jullie aanzeuren, omdat mijn omgeving te druk is met hun gezin/baan/eigen gezeur om mijn frustraties aan te horen!!
Omdat: - De jas die ik heb besteld er nou nog steeds niet is,
- De speakers op het ns-station om de 10 minuten rondbléren dat de trein vertraging heeft, nou weten we wel dat we bij de aankomsttijd standaart een half uur op moeten tellen!! (Woon er tegenover)
- Mijn kant en klaar maaltijd niet zo lekker was,
-Ik nog de hele week moet werken.
Kanttekening: Ja ik weet dat de gemiddelde nederlander het veel en veel zwaarder heeft, neem dit topic dus ook niet te serieus..
Omdat: - De jas die ik heb besteld er nou nog steeds niet is,
- De speakers op het ns-station om de 10 minuten rondbléren dat de trein vertraging heeft, nou weten we wel dat we bij de aankomsttijd standaart een half uur op moeten tellen!! (Woon er tegenover)
- Mijn kant en klaar maaltijd niet zo lekker was,
-Ik nog de hele week moet werken.
Kanttekening: Ja ik weet dat de gemiddelde nederlander het veel en veel zwaarder heeft, neem dit topic dus ook niet te serieus..

donderdag 20 januari 2011 om 22:05
quote:BrightEyes80 schreef op 19 januari 2011 @ 21:18:
Wat betreft dat te vet en te zout ben ik het met je eens hoor, zeker bij die grote "Amerikaanse" pizzatoko's.
Jou vind ik ook zeker een beetje zielig, Sorcha..
Wanneer mag je voor de definitieve kroon?Over twee weken... en het zijn er twee. De andere voortand was vorige week al aangepakt.
Wat betreft dat te vet en te zout ben ik het met je eens hoor, zeker bij die grote "Amerikaanse" pizzatoko's.
Jou vind ik ook zeker een beetje zielig, Sorcha..
Wanneer mag je voor de definitieve kroon?Over twee weken... en het zijn er twee. De andere voortand was vorige week al aangepakt.