Joepie, het is weer toeslagendag.

vrijdag 20 april 2012 om 10:09

vrijdag 20 april 2012 om 10:13

vrijdag 20 april 2012 om 10:16
quote:irisje113 schreef op 20 april 2012 @ 10:13:
de rabo nog steeds niet
als ik het straks binnen heb ga ik echt even heerlijk een lunch halen bij de hema! daar kijk ik echt enorm naar uit. ( en dat betekent dus niet dat ik zielig ben, maar dat ik studeer en gewoon altijd een stuk maand over heb aan het einde van mijn geld
)Das een goed plan. Ik heb een paar schoenen op het oog voor de zomer, elke keer als ik ze in de etalage zie staan, word ik een beetje verliefd. Ik zit er helemaal klaar voor om ze te gaan halen.
de rabo nog steeds niet

vrijdag 20 april 2012 om 10:30
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2012 @ 10:26:
Yeah toeslagendag..
Ik heb Rabo dus ik verwacht de toeslagen niet eerder dan vanmiddag. Maar het is nu echt spannend geworden. Ik kreeg op de ABN AMRO ook altijd redelijk laat in de middag de zorgtoeslag, maar vorige maand stond het er ineens in de ochtend op. Snappie, vandaar de zinderende spanning.
Yeah toeslagendag..
Ik heb Rabo dus ik verwacht de toeslagen niet eerder dan vanmiddag. Maar het is nu echt spannend geworden. Ik kreeg op de ABN AMRO ook altijd redelijk laat in de middag de zorgtoeslag, maar vorige maand stond het er ineens in de ochtend op. Snappie, vandaar de zinderende spanning.
vrijdag 20 april 2012 om 10:32
quote:Cateautje schreef op 20 april 2012 @ 10:30:
[...]
Maar het is nu echt spannend geworden. Ik kreeg op de ABN AMRO ook altijd redelijk laat in de middag de zorgtoeslag, maar vorige maand stond het er ineens in de ochtend op. Snappie, vandaar de zinderende spanning.
Oeh spannend.!
Dan ga ik mijn rekening toch maar even voor de middag checken..
[...]
Maar het is nu echt spannend geworden. Ik kreeg op de ABN AMRO ook altijd redelijk laat in de middag de zorgtoeslag, maar vorige maand stond het er ineens in de ochtend op. Snappie, vandaar de zinderende spanning.
Oeh spannend.!
Dan ga ik mijn rekening toch maar even voor de middag checken..
vrijdag 20 april 2012 om 10:35
quote:Kuzu schreef op 20 april 2012 @ 09:57:
Voor iedereen bij de Rabobank, stel smsalert in.
Bij elke bijschrijving krijg je een sms.
( bedrag kan je zelf instellen, kan ook bij afschrijvingen maar dat is weinig hoopgevend)Download dan de app van je bank, dan zie je het sneller en kost het je niks Voor die smsjes betaal je namelijk ook
Voor iedereen bij de Rabobank, stel smsalert in.
Bij elke bijschrijving krijg je een sms.
( bedrag kan je zelf instellen, kan ook bij afschrijvingen maar dat is weinig hoopgevend)Download dan de app van je bank, dan zie je het sneller en kost het je niks Voor die smsjes betaal je namelijk ook

vrijdag 20 april 2012 om 10:40
quote:kabouter26 schreef op 20 april 2012 @ 10:35:
[...]
Download dan de app van je bank, dan zie je het sneller en kost het je niks Voor die smsjes betaal je namelijk ook Bankieren jullie via de telefoon? Lijkt mij een groot risico. Zelfs het internet is niet geheel veilig, maar dat gaat in ieder geval niet via de ether.
[...]
Download dan de app van je bank, dan zie je het sneller en kost het je niks Voor die smsjes betaal je namelijk ook Bankieren jullie via de telefoon? Lijkt mij een groot risico. Zelfs het internet is niet geheel veilig, maar dat gaat in ieder geval niet via de ether.
vrijdag 20 april 2012 om 10:41
Mag ik hier ook een vraag stellen over de toeslagen? Begin dit jaar heb ik opnieuw zorgtoeslag aangevraagd omdat ik veel minder ben gaan verdienen ivm studeren. Nu heb ik vorige week een brief gehad dat ik de 20 e van de maand zorgtoeslag krijg maar heb nog niks van voorgaande maanden gekregen terwijl deze wel vermeld staan op het papier, weet iemand wanneer ik die wel krijg, misschien in 1 x vandaag?

vrijdag 20 april 2012 om 10:45
quote:monique_84 schreef op 20 april 2012 @ 10:41:
Mag ik hier ook een vraag stellen over de toeslagen? Begin dit jaar heb ik opnieuw zorgtoeslag aangevraagd omdat ik veel minder ben gaan verdienen ivm studeren. Nu heb ik vorige week een brief gehad dat ik de 20 e van de maand zorgtoeslag krijg maar heb nog niks van voorgaande maanden gekregen terwijl deze wel vermeld staan op het papier, weet iemand wanneer ik die wel krijg, misschien in 1 x vandaag?
Het zou kunnen dat je die maanden in één keer uitbetaald krijgt.
Ik zou zeggen, sluit je aan en zinder met ons mee. Er staat je dan een leuk bedragje te wachten.
Het zou kunnen dat je die maanden in één keer uitbetaald krijgt.
Ik zou zeggen, sluit je aan en zinder met ons mee. Er staat je dan een leuk bedragje te wachten.