Geld & Recht alle pijlers

Joepie, het is weer toeslagendag.

20-04-2012 09:35 223 berichten
Hallootje, hier is Cateautje, het is weer zo ver zijn de toeslagen al binnen of zijn de toeslagen nog niet binnen? De neverending question.

Dames, kom er bij en wacht met zinderende spanning op wat ons te wachten staat.

Zo gezellig altijd weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:astrid1974 schreef op 20 april 2012 @ 13:28:

ABN is binnen hier. En nog een leuke teruggaaf van vorig jaar :-)Is dat van de aangifte 2011 dan? Zou leuk zijn als dat erbij komt.

ABN is binnen hier. En nog een leuke teruggaaf van vorig jaar :-)Oeh, ik ga snel kijken.

ABN is binnen hier. En nog een leuke teruggaaf van vorig jaar :-)Extra feest voor jou vandaag dus?
Nou zeg, hier nog niets. Ook ABN.
quote:Cateautje schreef op 20 april 2012 @ 13:31:

Nou zeg, hier nog niets. Ook ABN.

Niet eerlijk.!!!!

Hier Rabo ook nog steeds niet..

Ik blijf maar f5en..
Ik had de teruggave van vorig jaar + HRA afgelopen maandag al binnen.
Ik heb ook nog niks....(salaris dus), heel flauw, ik ben nog wel zo ongeduldig aangelegd
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2012 @ 13:32:

[...]

Niet eerlijk.!!!!

Hier Rabo ook nog steeds niet..

Ik blijf maar f5en.. Wat een vreselijke mutsen zijn we toch.
quote:kaatje_85 schreef op 20 april 2012 @ 13:34:

Ik had de teruggave van vorig jaar + HRA afgelopen maandag al binnen. Even voor de zekerheid, je bedoelt van je aangifte over 2011 die je voor 1 april 2012 in moest dienen? Want die kan ik ook wel gebruiken En dat jaarlijks terugkerende topic heb ik nog niet gespot, volgens mij
Ik zit te wachten op mijn belastingteruggaaf, dat is een bedrag met 3 nullen dat deze maand gestort zou worden
quote:kaatje_85 schreef op 20 april 2012 @ 13:34:

Ik had de teruggave van vorig jaar + HRA afgelopen maandag al binnen. Zo dan mazzelpik..
quote:Bammetjebam schreef op 20 april 2012 @ 13:38:

Ik zit te wachten op mijn belastingteruggaaf, dat is een bedrag met 3 nullen dat deze maand gestort zou worden Nou, de maand is bijna voorbij, dus je kan binnenkort gaan shoppen.
Mijn teruggave was de zorgtoeslag en kgb. Dit omdat we een veel te hoog verzamelinkomen doorgegeven hadden (doen we elk jaar). Moet ook nog voor 2010 terugkrijgen maar kennelijk hebben ze 5 jaar om het terug te betalen...
quote:Cateautje schreef op 20 april 2012 @ 13:41:

[...]

Nou, de maand is bijna voorbij, dus je kan binnenkort gaan shoppen. Precies, heb al een lijstje gemaakt :D
HOERA mijn toeslagen zijn binnen..
quote:LadyPhoxy schreef op 20 april 2012 @ 13:37:

[...]

Even voor de zekerheid, je bedoelt van je aangifte over 2011 die je voor 1 april 2012 in moest dienen? Want die kan ik ook wel gebruiken En dat jaarlijks terugkerende topic heb ik nog niet gespot, volgens mijdat zou wel erg vroeg zijn toch?!
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2012 @ 13:49:

HOERA mijn toeslagen zijn binnen.. Joepiedepoepieieieie
ja zorg- en huurtoeslag binnen ! ( ABN )

meteen een lastige rekening betaald, lekker gevoel.
Ja dat leek mij ook? Daarom vroeg ik het, maar ik weet niet welke teruggave van vorig jaar anders bedoeld zou kunnen worden?
Ik heb het ook binnen!
Ze zijn me vergeeeeeteeeeeen.
quote:LadyPhoxy schreef op 20 april 2012 @ 13:37:

[...]

Even voor de zekerheid, je bedoelt van je aangifte over 2011 die je voor 1 april 2012 in moest dienen? Want die kan ik ook wel gebruiken En dat jaarlijks terugkerende topic heb ik nog niet gespot, volgens mij

Ja, nou, het zit zo, ik had blijkbaar nog recht op zorgtoeslag van 2011, die heb ik dus afgelopen maandag gekregen. En de HRA.

En vanmorgen de zorgtoeslag van dit jaar.

De teruggave IB heb ik ook nog niet terug (maar dat was maar een paar tientjes bij mij)
oh, en mijn salaris is er nog steeds niet, GODMILJAAR
Bedankt voor je toelichting, dan snap ik het weer Ga ik volgende maand om deze tijd wel een topic openen over de teruggave IB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven