Geld & Recht alle pijlers

Joepie, het is weer toeslagendag.

20-04-2012 09:35 223 berichten
Hallootje, hier is Cateautje, het is weer zo ver zijn de toeslagen al binnen of zijn de toeslagen nog niet binnen? De neverending question.

Dames, kom er bij en wacht met zinderende spanning op wat ons te wachten staat.

Zo gezellig altijd weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2012 @ 12:48:

[...]

Joh bij ons is dat echt niet anders hoor ook bij ons wordt de huur etc over een paar dagen weer afgeschreven.!

Wij gaan echt niet aan de champagne en de biefstuk vanavond.Potverdikkie, ik dacht dat jullie het geheim hadden zodat ik ook eens per maand even aan die champagne kan lurken!
quote:Cateautje schreef op 20 april 2012 @ 13:53:

Ze zijn me vergeeeeeteeeeeen.Meid ik zou de belastingtelefoon gaan stalken hoor..
Je werkt toch niet bij hezelfde bedrijf als ik? Want dat van mij is er ook nog steeds niet
quote:jeane_avril schreef op 20 april 2012 @ 13:55:

[...]

Potverdikkie, ik dacht dat jullie het geheim hadden zodat ik ook eens per maand even aan die champagne kan lurken!

Nou je hebt mazzel want cateautje heeft champagne die had namelijk nog geld van vorige maand over..

Dus neem lekker een glaasje en leg een paracetamol op je nachtkastje want een koppijn dat je krijgt van champagne niet normaal joh..
quote:LadyPhoxy schreef op 20 april 2012 @ 13:55:

Je werkt toch niet bij hezelfde bedrijf als ik? Want dat van mij is er ook nog steeds niet

ik vind het echt belachelijk, normaliter staat het er altijd op de 20ste om 12.00 uur op.

En ja, ik leef van salaris naar salaris, dus ik heb het nodig.

Paar maanden terug was er een ''oeps foutje'' met de salarissen geweest waardoor die rijkelijk te laat kwamen...is niet leuk.
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2012 @ 13:55:

[...]

Meid ik zou de belastingtelefoon gaan stalken hoor..
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2012 @ 13:57:

[...]

Nou je hebt mazzel want cateautje heeft champagne die had namelijk nog geld van vorige maand over..

Dus neem lekker een glaasje en leg een paracetamol op je nachtkastje want een koppijn dat je krijgt van champagne niet normaal joh..Van mijn kwaliteitschampie krijg je geen hoofdpijn, kom op hoor.
quote:bammetjebamie schreef op 20 april 2012 @ 12:23:

[...]

Ik heb in een vorig topic "lopen zuurpruimen" omdat ik me oprecht verbaasde dat er mensen zijn die de hele dag in spanning wachten op hun toeslagen.

Heeft er nisk mee te maken of ik het jullie gun, het zelf zo goed voor elkaar heb (ik krijg ze niet maar heb het wel hard nodig dus hoezo goed voor elkaar?) maar gewoon verbaasd was dat er echt op gewacht werd en het binnenkomen gevierd werd.

Hoezo meteen oordelen, doen jullie dat hier niet ook?

Ik ook, ik snap er niks van.

Of ben je bang dat het er opeens niet op zal staan. Het wordt toch elke maand gestort? Of denken jullie iedere maand "eerst zien dan geloven"?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Hier net een raboalert. Het is binnen!

Laatste maanden sowieso rond 2 uur, op de 20e.
Hier ook binnen abn amro
hèhè eindelijk.
quote:a_nick_is_crini schreef op 20 april 2012 @ 14:01:

[...]

Of ben je bang dat het er opeens niet op zal staan. Het wordt toch elke maand gestort? Of denken jullie iedere maand "eerst zien dan geloven"?Er wordt helemaal niet in spanning gewacht, dit is gewoon een topic met een ontzettend dikke knipoog.
quote:a_nick_is_crini schreef op 20 april 2012 @ 14:01:

[...]

Of ben je bang dat het er opeens niet op zal staan. Het wordt toch elke maand gestort? Of denken jullie iedere maand "eerst zien dan geloven"?Nou ja, je weet nooit of ze er iets van afhalen omdat je misschien een jaar daarvoor te veel ontvangen hebt. Hier niet aan de orde, maar kan me best voorstellen dat sommige mensen dit geld echt heel hard nodig hebben. En dank God op mijn blote knietjes dat wij niet in zo'n situatie zitten.
quote:nellaaa schreef op 20 april 2012 @ 14:03:

[...]

Er wordt helemaal niet in spanning gewacht, dit is gewoon een topic met een ontzettend dikke knipoog. jaja....
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:nellaaa schreef op 20 april 2012 @ 14:03:

[...]

Er wordt helemaal niet in spanning gewacht, dit is gewoon een topic met een ontzettend dikke knipoog. Nou zeg, ik vond het anders zinderend spannend hoor.
quote:astrid1974 schreef op 20 april 2012 @ 14:05:

[...]

Nou ja, je weet nooit of ze er iets van afhalen omdat je misschien een jaar daarvoor te veel ontvangen hebt. Hier niet aan de orde, maar kan me best voorstellen dat sommige mensen dit geld echt heel hard nodig hebben. En dank God op mijn blote knietjes dat wij niet in zo'n situatie zitten.

Ik zit dus wel in zo'n situatie dat ik het nodig heb, nou je nodig? Het zou wel heel goed uitkomen zegmaar, maar dan nog zit ik niet elke maand mijn bankrekening te checken of het er al op staat.

Ik snap dat echt niet.

Maar daar vragen over stellen schijnt niet te mogen in dit topic-met-knippog.
quote:bammetjebamie schreef op 20 april 2012 @ 14:09:

[...]

Ik zit dus wel in zo'n situatie dat ik het nodig heb, nou je nodig? Het zou wel heel goed uitkomen zegmaar, maar dan nog zit ik niet elke maand mijn bankrekening te checken of het er al op staat.

Ik snap dat echt niet.

Maar daar vragen over stellen schijnt niet te mogen in dit topic-met-knippog.

Iedereen die recht heeft op toeslagen en op dit topic post, weet dat het vandaag binnen komt en weet ook ongeveer hoe laat, dus dat is het punt niet. Ik denk dat er alles bij elkaar door anderen moeilijker over gedaan wordt, dan het in werkelijkheid is.

Volgende maand open ik weer zo'n topic en ben niet van plan me te laten ontmoedigen door het onbegrip van wie dan ook.
quote:a_nick_is_crini schreef op 20 april 2012 @ 14:05:

[...]

jaja....Ga je lekker even ergens anders vervelen zou ik zeggen
quote:bammetjebamie schreef op 20 april 2012 @ 14:09:

[...]

Ik snap dat echt niet.

Maar daar vragen over stellen schijnt niet te mogen in dit topic-met-knippog.Vragen stellen mag best. Maar als al tig keer is gezegd hoe de vork hier in de steel zit en dezelfde vragen blijven nog steeds komen, dan is het op een gegeven moment wel genoeg ja.
quote:Cateautje schreef op 20 april 2012 @ 14:06:

[...]

Nou zeg, ik vond het anders zinderend spannend hoor.

*hoort spannend jaws-muziekje*

Hoe kon ik dat vergeten
Ik vind het een superleuk topic hoor, mijn maand is ook altijd net wat langer dan mijn salaris dus ik heb het ook hard nodig. En een tikje spannend is het toch wel, om elk uur te kijken of het er al is ;).

Bij mij is het net binnen, eigenlijk altijd om 14.00 uur op de 20e (Rabo), maar volgende maand kijk ook ik weer op dit topic mee hoor!
Nou ik zal eens gaan kijken hoe spannend het is, ik ga eens even op mijn bankrekening kijken en kom straks hier juichen of uithuilen..
quote:nellaaa schreef op 20 april 2012 @ 14:16:

[...]

*hoort spannend jaws-muziekje*

Hoe kon ik dat vergeten
Ja hoor, de kit/kgb staat er op.

Ik zie tenminste wel cijfertjes staan maar het bedrag is verdwenen in het grote zwarte gat.

Oh ik vergeet te juichen
Joepie, ik kan ook de huur weer betalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven