Geld & Recht alle pijlers

Jubileum tante en oom, hoeveel geven?

06-09-2025 19:02 76 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Over een tijdje zijn mijn man, mijn kinderen en ik uitgenodigd door mijn tante en oom om te vieren dat ze 50 jaar getrouwd zijn. Een bijzondere mijlpaal. In de uitnodiging stond een envelopje als cadeautip, ze sparen voor een mooie reis.

Wij gaan met 4 personen, waarvan 3 volwassenen (oudste kind is bijna 18) en een bijna 4-jarige. Het wordt georganiseerd in een restaurant met een uitgebreide lunch, een hapje en een drankje. Ik weet niet of er daarna ook nog gefeest/gedanst wordt, maar van wat ik begrepen heb is het feest een prijzige bedoening.

Nu is dit mijn eerste jubileumfeest ooit en ik heb geen idee hoeveel we moeten geven. Misschien handig om erbij te zeggen: ik ken tante en oom pas een aantal jaren. Het is de halfzus van één van mijn ouders en die ouder weet nog niet zo lang wie biologische vader (en dus siblings) waren. Het zijn heel aardige mensen verder, maar van een diepe band kun je op zo'n korte termijn natuurlijk nog niet spreken. Ik heb ze nu zo'n 5 à 6 keer gezien en mijn man 3.
estellegallois wijzigde dit bericht op 06-09-2025 19:06
1.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Chrissiefur schreef:
06-09-2025 20:24
Ik zou ook 100 doen. 2 briefjes van 50 vouwen als hartjes die naast elkaar op een kaart plakken ofzo.
Dit is ook een leuk idee!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven