Geld & Recht alle pijlers

K*t NS

19-10-2012 11:15 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maanden geleden heb ik mijn ns voordeel abo opgezegd. Ik heb m een jaar en een maand gehad. Nu hebben ze toch het hele bedrag weer afgeschreven. Dit duurt nu al weken en heb t nog steeds niet terug gehad. Echt belachelijk. Op deze manier kunnen ze van heel NL rente trekken. Heb al gebeld, maar duurt volgens de ks langer. Moet jij eens proberen je rekeningen maanden later te betalen.. Dit kan allemaal maar gewoon. De NS is k*t!

Moest ik even kwijt
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En dan hebben we het nog niet eens over de vertragingen

Ik ken het. Heb zelfde probleem gehad toen ik mijn abonnement wou opzeggen.
Waarom heb je dat geld niet terug geboekt?! (En je automatische incasso stopgezet..)
ja dat had je ook meteen moeten storneren
Ja stom het ging om een rekening waarvan normaal geen incasso's afgaan. Kan dit alsnog?
Iid ben tijdje met trein naar werk gegaan.. Wat een regelrecht drama.. Alleen maar gezeik rondom schiphol..Ik haat de ns!
Ja kan het nog laten storneren, even de bank bellen!
De NS is inderdaad niet zo'n prettige instantie als er wat mis gaat. Ik heb ooit een kapotte OV-chipkaart gehad, wat een ellende. Pas driekwart jaar later had ik een nieuwe kaart en ondertussen moest ik gewoon de volle mep aan treinkaartjes betalen omdat de NS de papieren vervangers had afgeschaft.

Tegenwoordig ga ik met de auto. Sneller èn goedkoper
Binnen 56 dagen lees ik op wiki.
Storneren dus
30 dagen de tijd voor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Done.. Is terug geboekt..
56 dgn idd
Thnkz voor de tips ladies.. Is toch weer 50 euro
Hoop dat je het opgelost krijgt... Ik heb namelijk tegenovergestelde ervaring. In verband met stoppen werken wilde ik mijn Ov. Jaarabonnement eerder stopzetten. Normaal mag het pas na 3 maanden na ingang abonnement. Zonder problemen na twee maanden beëindigd en binnen twee weken te veel betaalde termijn terug gehad (= ¤420,00). Dus kan ook anders. Houd moed :-)
quote:natonco schreef op 19 oktober 2012 @ 11:40:

De NS is inderdaad niet zo'n prettige instantie als er wat mis gaat. Ik heb ooit een kapotte OV-chipkaart gehad, wat een ellende. Pas driekwart jaar later had ik een nieuwe kaart en ondertussen moest ik gewoon de volle mep aan treinkaartjes betalen omdat de NS de papieren vervangers had afgeschaft.

Tegenwoordig ga ik met de auto. Sneller èn goedkoper

Heb ook zoiets aan de hand gehad. Alles bij elkaar drie maanden geduurd. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en aan het lijntje gehouden. Hing wekelijks aan de lijn met de klantenservice. Een aantal dames daar waren erg aardig, maar één jongen presteerde het om me een zeikerd te noemen en dat ik gewoon rustig moest afwachten in plaats van zo zeuren

Affijn, ik wachtte niet rustig af. En bleef bellen. Uiteindelijk heeft dat me - of omdat ze mijn gezeur zat waren, of omdat het hen oprecht speet dat het allemaal zo lang duurde - 7 gratis dagkaarten en 20 euro aan boekenbonnen opgeleverd. En een hoop stress.
Waar zit de any-key?
Fijn dat je je geld terug hebt. Nu moet je alleen opletten dat ze je niet gaan aanmanen en je een deurwaarder op je nek sturen. Bel anders even om te vragen welk bedrag je voor die ene maand moet betalen en maak dat over. Kunnen ze daar niet over vallen.

En wat reizen met de trein betreft, ik begin er niet meer aan. NS staat wat mij betreft voor Nationale Schande. Wat een stelletje incompetente klungels... Op alle vlakken.

En dan vinden ze het gek dan mensen steeds minder met de trein reizen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven