Geld & Recht alle pijlers

Kan ik dit ruilen?

13-06-2017 14:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag bij de Hoogvliet perongeluk het verkeerde beltegoed gekocht. Kan ik teruggaan en mijn geld terugvragen/of ruilen? Ik weet dat je kunt ruilen als er iets is mis is met het product, maar weet dus niet of het in dit geval kan. Uiteraard heb ik de bon etc. Het gaat maar om 10 euro, maar ik vind het toch zonde...
Bel ze.
Ik zet in op niet.
Volgens mij niet maar je kunt het ze vragen toch?
In t tankstation waar ik werkte deden we het wel. Gewoon vragen dus.
Nee dat kan niet
Internagelaktisch
Natuurlijk kan dat niet.
Pluisi schreef:
13-06-2017 14:06
Pluisi schreef:
13-06-2017 14:06
O echt? Bij ons mag dat absoluut niet. Iemand kan zo even een foto maken of de nummers onthouden. Eenmaal uitgedraaid kun je hem weggooien.
Ttass30 schreef:
13-06-2017 14:11
O echt? Bij ons mag dat absoluut niet. Iemand kan zo even een foto maken of de nummers onthouden. Eenmaal uitgedraaid kun je hem weggooien.
Oh dat is een goede. Niet dat ik dat zou doen, maar ze kunnen idd niet controleren of ik dat gedaan heb. Of kunnen ze ergens zien of het nog tegoed er nog op zit? Hmm denk dat ik het dan niet ga proberen.
Nu je het zegt, we deden dat idd alleen op t moment zelf als de uitdraai per ongeluk verkeerd was.
Dus dan wisten we zeker dat de code nog niet gebruikt was.
Ik denk niet dat ze die bon nog terug nemen. Is er niet iemand in je familie of vriendenkring die hem over kan nemen? Desnoods via Marktplaats (ook al zou ik het daar zelf nooit kopen).
chirpy schreef:
13-06-2017 14:19
Ik denk niet dat ze die bon nog terug nemen. Is er niet iemand in je familie of vriendenkring die hem over kan nemen? Desnoods via Marktplaats (ook al zou ik het daar zelf nooit kopen).
Nee ben de enige die nog beltegoed koopt van mijn fam 😂 dus, ik heb geen idee hoe ik van die bon afkom. Zonde van de 10 eu iig.
notalwaysdark schreef:
13-06-2017 14:21
Nee ben de enige die nog beltegoed koopt van mijn fam 😂 dus, ik heb geen idee hoe ik van die bon afkom. Zonde van de 10 eu iig.
Je kan hem ook op een verkoophoek in jouw buurt plaatsen maar dan geen foto van de bon. Dat ze het bij jou op kunnen halen. En dat je bijv 9a8 euro voor vraagt. Heb je 2 euro verlies, beter dan weggooien ;-)
Waarschijnlijk niet maar misschien kun je het op marktplaats/weggeefhoek zetten voor een lager bedrag? Dan hou je er toch nog wat aan over misschien.
Laten controleren of het gebruikt is heeft geen zin, want dan kun je vijf minuten later alsnog die code gebruiken.
Gevalletje pech gehad dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven