Geld & Recht alle pijlers

Kan nieuwe vriend plaats vervangen van ex op hypotheekakte

03-04-2011 01:44 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

In oktober 2009 heb ik samen met mijn ex partner met borgheid van mijn ouders een huis gekocht, Ik raakte zwanger en beviel in juni 2010 van een gezond zoontje na 5 weken liet de ``vader`` ons in de steek zonder enige echte verklaring behalve dat hij toch liever voor zijn zus koos waar hij een hele slechte band mee had.. De 1ste maand heeft hij de hypotheek nog voor de helft mee betaalt daarna heb ik geen ene cent meer gezien terwijl ik zelf momenteel een uitkering heb, volgens zijn advocaat hoeft hij absoluut niks mee te betalen aan het huis en eventueel aan de kleine (in die 8 maanden heeft hij zelfs nog geen 1 keer gevraagd hoe het uberhaupt met de kleine gaat maar hij wil wel de kleine hebben)

Sinds december 2010 heb ik een nieuwe vriend die ook heel erg gek is op de kleine en de kleine ook op hem maar goed mijn vraag is eigenlijk, Mijn vriend wil graag samen met mij het huis behouden, kan hij de plaats van mijn ex vervangen op de hypotheekakte en zou ik mijn ex moeten uitkopen ook al woonde hij niet lang bij me in het huis en heeft hij de afgelopen 8 maanden nergens meer voor betaalt?

Ik hoor graag jullie reacties alvast bedankt!

Groetjes Nina
hij koos voor zijn zus???????? En denk je nu serieus aan het oversluizen van de hypotheek naar iemand die je amper 6 maanden kent??
Na 4 maanden je nieuwe scharrel op de hypotheekakte?
o ja vier maanden zelfs....
Ik zat ook al te denken..zijn zus??

En voor de rest eens met Meds..je kent die man nog maar net. En de kleine is gek op hem? Het is een baby..
en hij wil zijn kind "hebben?"
Ik zou het ook niet doen omdat het voor jou makkelijker is, financieel gezien. Dat is de verkeerde insteek.
babies zijn gek op iedereen. Waarom kan je niet eens voor jezelf en je kind zorgen een tijdje, want je stort je nu van de ene instabiele relatie in de andere. Lijkt me niet zo verstandig nu er ook nog een kind bij betrokken is
Hoelang kende je de vader?
goeie vraag
Doe het niet! Je hebt een kind waar je voor verantwoordelijk bent en je wilt na 4 maanden al je nieuwe lover in huis halen??
Als die 1987 staat voor je leeftijd dan ben je nog vrij jong. Je hebt een huis gekocht mbv je ouders en hebt nu een uitkering. Je kent deze jongen nog maar net. Dat klinkt allemaal niet erg als stabiel. Eens met Meds, zorg eerst dat je op eigen benen kunt staan voordat ook dit verkeerd afloopt.
Hm, denk niet dat je dit had willen horen..waar ben je to?
Halloooooooo
Hoe heb je de hypotheek kunnen betalen al die maanden?

Dát wil ik dan wel weer weten!
Kortom, jij stelt een vraag en nu zitten wij met een hoop vragen!
quote:miloo schreef op 03 april 2011 @ 01:57:

Hoe heb je de hypotheek kunnen betalen al die maanden?

Dát wil ik dan wel weer weten!Ja ik ook, (geldboompje? suikeroompje?)
Volgens mij kom je uit België en daar gelden vast andere regels.
quote:miloo schreef op 03 april 2011 @ 02:00:

Volgens mij kom je uit België en daar gelden vast andere regels.krijg je daar babysubsidie voor je koophuis?
quote:meds schreef op 03 april 2011 @ 02:01:

[...]

krijg je daar babysubsidie voor je koophuis?Wist je dat niet?
Gaat vast inpakken..
Werkt zijn zus soms bij een bank?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Was even op andere forums het lezen, Ik ben in de uitkering gekomen nadat mijn contract in de beveiliging niet verlengt werd na 3 keer een half jaar contract en nu solliciteer ik me haast nog eens dood maar overal word ik afgewezen en dag zeg ik er nog niet eens bij dat ik een kindje van bijna 10 maanden heb..

En ja idd het is ook wel snel voor weer zo een stap maar ik wil heel graag in mijn huis blijven wonen maar ik kan er niet alleen in blijven wonen al had ik een super goed inkomen omdat de hypotheek gebasseerd is op 2 inkomens terwijl ik het al 8 maanden alleen doe
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2011 @ 02:04:

Werkt zijn zus soms bij een bank?
En je huis verkopen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven