Geld & Recht alle pijlers

kapotte wekker en retourneren

11-02-2012 08:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor mijn zoontje een slaapwekker gekocht via MP bij iemand hier 20km vandaan. Zelf opgehaald, maar na een halve week begon hij kuren te vertonen. De wekker heeft een analoge en digitale klok, op de digitale klok staat het aapje ingesteld die zijn ogen open doet op een door mij ingestelde tijd. Die digitale klok werkte niet goed en de oogjes gingen dus ook niet meer open.

Ik heb die meid gebeld van wie ik hem heb gekocht en het bleek dat zij precies hetzelfde probleem had met haar wekker. We besloten dat ik de wekker weer naar haar toe zou brengen en zij ze beide op zou sturen. Zo gezegd zo gedaan. Nu heeft zij bericht gehad dat hun 'technische dienst' er naar gekeken heeft en geen defect kan constateren, de wekkers werken gewoon zoals het moet. Nu moeten we ¤ 4,95 overmaken en dan krijgen we de wekker terug. Prima als hij dan goed is, maar ze hebben er niets aan gemaakt dus ik weet nu al dat hij niet goed is.

Wat zouden jullie doen? Al van te voren afspreken met de winkel dat als hij niet goed blijkt we ze op hun kosten mogen terug sturen en ons geld terug krijgen?

Zo wordt het wel een duren wekker. Ik ben al 2x op en neer gereden en moet nog een 3e keer heen om hem op te halen (is toch 120 km bij elkaar) die meid heeft hem opgestuurd en dan die 5 euro voor het terugsturen.... ik baal er echt een beetje van.
Ik weet welke wekker je bedoelt en dat is echt een rotding! Heb er regelmatig op staan schelden als de oogjes weer eens te vroeg open gingen of helemaal niet. Ik zou 'm dus niet meer ophalen en een andere (betere) kopen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ja het is zeker een rotding. Maarja niet ophalen betekend dat ik 25 euro kwijt ben en dat is ook weer zonde.... ik vraag die meid van wie ik hem heb gekocht hem eerst zelf maar even te testen anders blijven we idd bezig.

Het idee is leuk achter die wekker, mijn zoontje vind hem prachtig, maar het product is echt waardeloos!
Voortaan gewoon zoiets in een winkel kopen in de buurt,

kun je makkelijk terug en heb je ook garantie!
Zonde! Zou toch een andere kopen.

Ikzelf vind trouwens die meid wat onaardig komen of ligt dat aan mij?
Nope, "die meid"
Oh nee is zeker mn bedoeling niet. Ze is erg aardig en denkt mee, niks ten nadele aan haar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven