kerstzegels 2011 nog geldig?
donderdag 30 augustus 2012 om 23:10
Kerstzegels (net als gewone zegels) staat een 1 op, die vertegenwoordigen een waarde van 0.36ct (dit jaar)
Als je ze nu gebruikt moet je ze bij frankeren tot de waarde van de gewone zegel, die momenteel 0.50ct bedraagt.
Je kunt ze echter aankomende kerst wel weer gewoon gebruiken zonder bij te frankeren.
Als je ze nu gebruikt moet je ze bij frankeren tot de waarde van de gewone zegel, die momenteel 0.50ct bedraagt.
Je kunt ze echter aankomende kerst wel weer gewoon gebruiken zonder bij te frankeren.
donderdag 30 augustus 2012 om 23:11
donderdag 30 augustus 2012 om 23:12
Je mag postzegels die niet ouder zijn dan uit 1977 nog gebruiken las ik op http://www.geldenrecht.nl ... ls-nog-jaren-te-gebruiken
donderdag 30 augustus 2012 om 23:13
quote:exces schreef op 30 augustus 2012 @ 23:08:
Trouwens, ze controleren nauwelijks, brieven met een kinderstikkertje komen ook altijd aan.
Hoe weet je daf? Heb je dat uitgeprobeerd?
Trouwens, ze controleren nauwelijks, brieven met een kinderstikkertje komen ook altijd aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 30 augustus 2012 om 23:14
quote:Whympysinger schreef op 30 augustus 2012 @ 23:14:
Ik kreeg laatst een kleitablet in de brievenbus, met frankering in spijkerschrift.
Was wel kapot gevallen op de vloer natuurlijk.
Ik kreeg laatst een kleitablet in de brievenbus, met frankering in spijkerschrift.
Was wel kapot gevallen op de vloer natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 30 augustus 2012 om 23:17
quote:Enn schreef op 30 augustus 2012 @ 23:13:
[...]
Ik wel, vroegah..
Heb als kind een brief aan mezelf gestuurd met een getekende koningin in de rechterbovenhoek van de envelop. Kwam keurig aan. Alleen wel met extra briefje van de PTT of ik even strafport wilde betalen..
[...]
Ik wel, vroegah..
Heb als kind een brief aan mezelf gestuurd met een getekende koningin in de rechterbovenhoek van de envelop. Kwam keurig aan. Alleen wel met extra briefje van de PTT of ik even strafport wilde betalen..
donderdag 30 augustus 2012 om 23:19
quote:Whympysinger schreef op 30 augustus 2012 @ 23:14:
Was wel kapot gevallen op de vloer natuurlijk.Ik had vorige week iets vergelijkbaars in hiërogliefen.
Was wel kapot gevallen op de vloer natuurlijk.Ik had vorige week iets vergelijkbaars in hiërogliefen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 30 augustus 2012 om 23:19
quote:maryni83 schreef op 30 augustus 2012 @ 23:17:
[...]
Ik wel, vroegah..
Leuk!
[...]
Ik wel, vroegah..
Leuk!
donderdag 30 augustus 2012 om 23:28
quote:Enn schreef op 30 augustus 2012 @ 23:13:
[...]
Yep. Was een discussiepunt op een verjaardag. Hebben we alemaal elkaar tekeningen van de kinderen gestuurd met stikkertjes ipv postzegels. Alles is aangekomen zonder boetepapiertje.
Is wel alweer een jaar of 5 geleden.
[...]
Yep. Was een discussiepunt op een verjaardag. Hebben we alemaal elkaar tekeningen van de kinderen gestuurd met stikkertjes ipv postzegels. Alles is aangekomen zonder boetepapiertje.
donderdag 30 augustus 2012 om 23:34
quote:exces schreef op 30 augustus 2012 @ 23:28:
[...]
Leuk verhaal.
[...]
Leuk verhaal.