Kiala punt en retourverzending
zondag 4 september 2011 om 09:06
Ik had van de week iets besteld bij Wehkamp woensdag was het geleverd bij kiala afhaalpunt en ik wilde het vandaag of morgen op gaan halen. Blijkt het al retour te zijn gezonden. Vorige keer kon het binnen een week ophalen. Maar nu sturen ze het al veel sneller retour. Het rare is dat ze een deel zending hebben gedaan. Ik had nog 2 rokken die blijken er nog wel te zijn. Heel erg raar. Weet iemand hoe lang ze iets bij een Kiala punt bewaren?

zondag 4 september 2011 om 10:27
Heb ik ook gehad, een paar weken terug. Volgens mijn bestelling zou het woensdag afgeleverd worden en zou ik een smsje krijgen. Dat smsje kreeg ik niet en op vrijdag kreeg ik via de mail bericht dat het pakje retour was.
Ik heb Wehkamp gebeld en zij hebben ervoor gezorgd dat de bestelling opnieuw geplaatst werd. Zonder nieuwe bezorgkosten, want dat ging ik niet 2x betalen (ik had immers geen bericht gekregen dat het pakje er was).
Ik liet het dit keer juist via Kiala gaan, omdat onze buren zo langzaamaan wel gek moeten worden van alle pakjes die we de laatste tijd kregen....
Ik heb Wehkamp gebeld en zij hebben ervoor gezorgd dat de bestelling opnieuw geplaatst werd. Zonder nieuwe bezorgkosten, want dat ging ik niet 2x betalen (ik had immers geen bericht gekregen dat het pakje er was).
Ik liet het dit keer juist via Kiala gaan, omdat onze buren zo langzaamaan wel gek moeten worden van alle pakjes die we de laatste tijd kregen....

zondag 4 september 2011 om 10:40
Ik heb recentelijk ook één keer iets laten afleveren bij een Kialapunt. Eens maar nóóit weer! Hoewel op de site van bol.com stond dat het via Kiala ook binnen een dag bezorgd zou worden, duurde het 4 werkdagen. Via TNT heb je het altijd de volgende dag in huis maar ik wist dat ik die dag en de volgende niet thuis was dus dacht ik dat het makkelijk was als ik het rechtstreeks bij het Kialapunt kon halen. TNT bestelt het dan de volgende dag nogmaals aan huis en dan gaat het pas naar het postkantoor waar je het kunt halen. Ik dacht het dus sneller via Kiala te hebben. Op de website van Kiala staat wel dat de levertijd gemiddeld vier werkdagen is maar bol.com zet iets anders op zijn website. Veel service van bol.com kreeg ik ook niet. Volgende keer dus maar gewoon weer met de post en dan maar halen op het postkantoor.
zondag 4 september 2011 om 10:45
quote:Iwannalive schreef op 04 september 2011 @ 10:29:
Ik vind dat Kiala zo slecht georganiseerd. Je kan beter TNT gebruiken en dan afhalen bij 1 van de Albert Heijn TNT-loketten. Zijn ook lekker lang geopend.
Aan mijn bijdrage heb je nu niks aan natuurlijk. Is meer voor een volgende keer...
Daar heeft ze sowieso niks aan, want Wehkamp doet geen zaken met TNT
En iemand opperde avondbezorging, dat is 3 euro duurder... thuisbezorgen overdag is 1 euro duurder, voor de avond gooien ze er 2 euro bovenop.
Ik laat altijd overdag thuisbezorgen (kan ook op zaterdag) en laat dan 's avonds retouren ophalen. Kialapunten (als je ze al in de buurt hebt...) zijn een drama...
Oja: ik zou ook even bellen met Wehkamp, lijkt me veel te snel.
Ik vind dat Kiala zo slecht georganiseerd. Je kan beter TNT gebruiken en dan afhalen bij 1 van de Albert Heijn TNT-loketten. Zijn ook lekker lang geopend.
Aan mijn bijdrage heb je nu niks aan natuurlijk. Is meer voor een volgende keer...
En iemand opperde avondbezorging, dat is 3 euro duurder... thuisbezorgen overdag is 1 euro duurder, voor de avond gooien ze er 2 euro bovenop.
Ik laat altijd overdag thuisbezorgen (kan ook op zaterdag) en laat dan 's avonds retouren ophalen. Kialapunten (als je ze al in de buurt hebt...) zijn een drama...
Oja: ik zou ook even bellen met Wehkamp, lijkt me veel te snel.
anoniem_88861 wijzigde dit bericht op 04-09-2011 10:46
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
zondag 4 september 2011 om 10:47
Wehkamp werkt met DHL-afhaalpunten. Ik moet zeggen dat ik daar heel tevreden mee ben: bij mij ligt het op mijn weg naar het werk. Ik haal het daarom meteen de volgende dag altijd even op als ik naar huis fiets. En breng het op dezelfde manier terug. Het is daar net zo snel als dat het hier thuis is. En ik haal het ook wel eens pas na 2 dagen op, maar ik weet niet hoe lang ze het bewaren. Ik zal het volgende keer eens vragen, ze beginnen me daar te kennen:-)
Ik heb laatst iets besteld bij een firma die Kiala-punten gebruikt, moest ik vanuit Almere naar Huizen om het op te halen. Laat dan maar zitten, dan maar mijn buren lastig vallen en 2 euro extra betalen. Het moet wel leuk blijven.
Ik heb laatst iets besteld bij een firma die Kiala-punten gebruikt, moest ik vanuit Almere naar Huizen om het op te halen. Laat dan maar zitten, dan maar mijn buren lastig vallen en 2 euro extra betalen. Het moet wel leuk blijven.
zondag 4 september 2011 om 10:55
quote:renske123 schreef op 04 september 2011 @ 10:45:
[...]
Oja: ik zou ook even bellen met Wehkamp, lijkt me veel te snel. O dat wist ik niet. Koop nooit iets via Wehkamp.
[...]
Oja: ik zou ook even bellen met Wehkamp, lijkt me veel te snel. O dat wist ik niet. Koop nooit iets via Wehkamp.