Knallen op het platteland, in hoeverre mag dat?
zondag 2 september 2012 om 13:28
zondag 2 september 2012 om 19:48
Ik vind dat Randstedelingen. (ik denk dat je niet van het Platteloand komt, TO?) eens weg moeten blijven van het Platteland als ze niet tegen koeienstank, paardedrollen, loslopende kippen en knallen in de kersen/appel/perengaard kunnen.
Belachelijk dat elke men een woning koopt op het Platteloand en vervolgens gaat klagen over Plattelandgeluid.
Hetzelfde als dat ik in Amsterdam ga zaniken over verkeer 's nachts.
Belachelijk dat elke men een woning koopt op het Platteloand en vervolgens gaat klagen over Plattelandgeluid.
Hetzelfde als dat ik in Amsterdam ga zaniken over verkeer 's nachts.
zondag 2 september 2012 om 19:52
quote:Nastik schreef op 02 september 2012 @ 19:48:
Ik vind dat Randstedelingen. (ik denk dat je niet van het Platteloand komt, TO?) eens weg moeten blijven van het Platteland als ze niet tegen koeienstank, paardedrollen, loslopende kippen en knallen in de kersen/appel/perengaard kunnen.
Hetzelfde als dat ik in Amsterdam ga zaniken over verkeer 's nachts.Heb je de post direct voor de jouwe wel gelezen?
Hetzelfde als dat ik in Amsterdam ga zaniken over verkeer 's nachts.Heb je de post direct voor de jouwe wel gelezen?
maandag 3 september 2012 om 10:26
quote:dubbelma schreef op 02 september 2012 @ 16:01:
Ik woon hier een jaar, hiervoor ook altijd in landelijke omgevingen gewoond. Ik ben geen zeur uit de stad die zeikt over de stank van bemeste akkers enzo, maar s nachts knallen daar word ik wel pissig van
Ik ken een boerenmeisje die niet kon slapen in de stad omdat ze gek werd van het verkeer, mensen die praten als ze snachts langs kwamen fietsen, etc.
Dat heeft zeker een half jaar geduurd voordat die eraan wende.
Het is gewoon een kanon die idd de vogels uit de boomgaard/akkers houdt.
Bedenk wel als je hierover gaat klagen je verstandhouding met de buren meteen slecht is want het is vaak hun bron van inkomsten.
en eens met wat hierboven is gezegd, als je er niet tegen kunt dan niet naar het platteland.
Ik woon hier een jaar, hiervoor ook altijd in landelijke omgevingen gewoond. Ik ben geen zeur uit de stad die zeikt over de stank van bemeste akkers enzo, maar s nachts knallen daar word ik wel pissig van
Ik ken een boerenmeisje die niet kon slapen in de stad omdat ze gek werd van het verkeer, mensen die praten als ze snachts langs kwamen fietsen, etc.
Dat heeft zeker een half jaar geduurd voordat die eraan wende.
Het is gewoon een kanon die idd de vogels uit de boomgaard/akkers houdt.
Bedenk wel als je hierover gaat klagen je verstandhouding met de buren meteen slecht is want het is vaak hun bron van inkomsten.
en eens met wat hierboven is gezegd, als je er niet tegen kunt dan niet naar het platteland.
maandag 3 september 2012 om 10:33
Ja daaaaaaaaaaag, ik woon in een stad en zou er ook niet tegen kunnen dat er groepen mensen 's nachts voor mijn huis blijven hangen om gezellig bij te kleppen. Gelukkig begrijpen ze dat allemaal wanneer ik netjes vraag om het wat stiller te doen. Nog nooit een groepje gehad dat bleef staan.
Regels zijn er ook in dorpen. En alleen omdat het een dorp is wilt niet zeggen dat mensen zich er niet aan hoeven te houden.
En sinds wanneer heb je in de nacht overlast van vogels?
Regels zijn er ook in dorpen. En alleen omdat het een dorp is wilt niet zeggen dat mensen zich er niet aan hoeven te houden.
En sinds wanneer heb je in de nacht overlast van vogels?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"