Geld & Recht alle pijlers

Marktplaats ergernissen deel 6

13-04-2021 16:05 2440 berichten
We ergeren nog even lekker door aan alles wat we meemaken op marktplaats.

Afbeelding

Link naar vorige topics:
geld-recht/marktplaats-ergernissen-deel ... ges/452320

En:
geld-recht/marktplaats-valt-er-nog-iets ... ges/393170
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik weet trouwens niet of er meer mensen hier last hadden van rare (seksueel) getinte opmerkingen op hun advertenties (met name bij kleding). Ik heb een bericht gestuurd naar marktplaats met screenshots en kreeg een hele fijne persoonlijke reactie terug. De desbetreffende gebruikers krijgen een melding en bij een tweede melding wordt hun account verwijderd.
Melding maken loont dus!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik hoor het wel vaker. Ondergoed schijnt standaard raak te zijn. Maar ook met schoenen kun je nogal eens opmerkelijke reacties krijgen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Borrelhap schreef:
13-04-2021 16:27
Ik weet trouwens niet of er meer mensen hier last hadden van rare (seksueel) getinte opmerkingen op hun advertenties (met name bij kleding). Ik heb een bericht gestuurd naar marktplaats met screenshots en kreeg een hele fijne persoonlijke reactie terug. De desbetreffende gebruikers krijgen een melding en bij een tweede melding wordt hun account verwijderd.
Melding maken loont dus!
Vind raar dat ze niet meteen geblokt worden. Maar iets is beter dan niets. Ofzo. Raar.
Dankjewel, Borrelhap.
Ik vind dat in dit topic de positieve MP ervaringen ook wel terecht mogen komen.
Want die zijn er toch zeker ook!
Luci_Mster2 schreef:
13-04-2021 16:37
Vind raar dat ze niet meteen geblokt worden. Maar iets is beter dan niets. Ofzo. Raar.

Ik ben allang blij dat ik een persoonlijk bericht kreeg en niet alleen een automatische email met iets als 'bedankt voor uw bericht, we nemen uw klacht in behandeling.'
Nu weet ik in ieder geval dat het serieus wordt genomen.
Ik merkte namelijk dat ik bepaalde kleding niet meer wilde plaatsen omdat ik bijna zeker wist dat er weer rare reacties op zouden komen (korte rokjes, kleding van (nep)leer etc).
:cheer2:
Happy new topic. :cheer2: Ik vind dit een van de leukste topics om te lezen.
Jaaa kleding en vieze berichten. 1 van de redenen dat ik geen zin meer heb om kleding te plaatsten.

Vandaag een fijne ervaring.
Schoenen gekocht, snelle goede deal.
Met een lief kaartje erbij. Van dat soort dingen word ik echt vrolijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de week ook een goede ervaring gehad. Heb het artikel alleen zelf gesloopt toen ik onvoorzichtig deed. De verkoper bood aan mij een andere te geven maar dat vond ik niet nodig. Beschadigde onderdeel wordt gratis door Ikea vervangen dus no problemo. Wel heel lief, die kreeg dus vijf sterren 😁.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook weer wat spullen verkocht vandaag. Zonder gedoe en gezeur aan de deur :cheer2:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat het ook lekker, ruimt heerlijk op :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn dat je een persoonlijke reactie hebt gehad.

Qua rare reacties op kleding:
Ooit inderdaad had ik een panterprint catsuit er op staan en mijn telefoonnummer stond erbij, I know what was I thinking. Mannen die een vrouwenstemmetje opzetten en vroegen of hij doorzichtig was etc.
Mijn nr er snel afgehaald, uiteindelijk wel aan een man verkocht.

Mijn trouwjurk stond ook garant voor hilariteit. Vrouw die serieus leek en dus telefonisch een afspraak wilde maken. Bleek ook een man te zijn die met vrouwenstem het maar had over hoe geweldig haar aanstaande haar dikke billen vond.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had laatst ook een mannelijke koper die een selfie maakte met het product wat ik verkocht had :P dat was nou ook weer niet nodig :facepalm:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mensen die 9 incl verzendkosten bieden op een product van 15 euro excl verzendkosten :facepalm: en dan ook nog op voorwaarde dat alles erbij zit :P . Met dat bedrag mag je misschien O_o 1 onderdeeltje kopen, denk ik dan..
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
14-04-2021 08:53
Mensen die 9 incl verzendkosten bieden op een product van 15 euro excl verzendkosten :facepalm: en dan ook nog op voorwaarde dat alles erbij zit :P . Met dat bedrag mag je misschien O_o 1 onderdeeltje kopen, denk ik dan..
Hebben we dezelfde joker te pakken? Ik heb een product op MP staan, van 25 euro. Biedt een er iemand 15 euro inclusief verzendkosten (woont uiteraard in Schubbekutteveen).
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben verkopers toevallig last van negeren?

Ik heb bij twee verschillende verkopers aangegeven dat ik hun product tegen vraagprijs plus verzendkosten wil kopen.
Vervolgens is het dagenlang stil.
Ik heb vanmorgen nogmaals om de prijs van de verzendkosten gevraagd.
De items heb ik niet echt nodig, maar vind ze zo leuk dat ik maar afwacht.
Maar ondertussen baal ik wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wilgentak schreef:
14-04-2021 10:25
Hebben we dezelfde joker te pakken? Ik heb een product op MP staan, van 25 euro. Biedt een er iemand 15 euro inclusief verzendkosten (woont uiteraard in Schubbekutteveen).
Zou zo maar kunnen ;-D
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
13-04-2021 21:32
Ik had laatst ook een mannelijke koper die een selfie maakte met het product wat ik verkocht had :P dat was nou ook weer niet nodig :facepalm:

:hihi:


Zoiets heb ik ook gehad. Ik verkocht een jurkje (maat 36, te klein geworden) en kreeg meerdere selfies van een voluptueuze man in blote buik en leren leggings die me vroeg of hij in het jurkje zou passen.

Ehm nee...

Vervolgens bleef hij maar vragen waarom hij niet in het jurkje zou passen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zeg tweede account aanmaken voor dat soort dingen en dan de prijs flink omhoog.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Borrelhap schreef:
14-04-2021 13:30
:hihi:


Zoiets heb ik ook gehad. Ik verkocht een jurkje (maat 36, te klein geworden) en kreeg meerdere selfies van een voluptueuze man in blote buik en leren leggings die me vroeg of hij in het jurkje zou passen.

Ehm nee...

Vervolgens bleef hij maar vragen waarom hij niet in het jurkje zou passen.
:rofl: nou hier ook zoiets
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
14-04-2021 16:01
:rofl: nou hier ook zoiets


Je gelooft het bijna niet, maar ik heb nu een man die interesse heeft in een rok die ik verkoop. En volgens mij is ie aan het hengelen is om die bij mij te komen passen...

Op zich gebeurd er nog niets vervelends, anders ga ik het gewoon weer melden, maar zit er nu serieus aan te denken om mezelf voortaan 'Jim' te noemen en te zeggen dat ik namens mijn vrouw haar kleding verkoop. Weet bijna zeker dat het gedoe dan ophoudt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven