Geld & Recht alle pijlers

Miskoop

20-06-2011 15:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had trolley gekocht voor 8,95.

Na 1 weekend gebruiken al een gat in de onderkant. Ik heb hem dichtgenaaid. (niet zo netjes, want ik ben beginnende naaister)

Wat zijn jullie miskopen geweest? Ik ben er wel benieuwd naar
Ik heb hele kledingkasten vol miskopen gedaan
Genoeg miskopen gedaan.. Voornamelijk kleding!
Laatste: een wollen trui die na een paar keer dragen vreselijk ging pillen en na het correct wassen ook steeds meer uitgelubberd is. Jammer, want ik vond het een leuke trui.
schoenen
Een trolly van 8.95 die het een heel weekend heeft uitgehouden vind ik niet eens onder een miskoop vallen. Had je echt verwacht dat zo iets lang mee zou gaan?
Een weekendtrolly dus.

Zo heb ik ooit eens een trolley gekocht voor 15 EUR en die gaat al 8 jaar mee.

Ook wel miskopen, met name kleding, of nutteloze impuls aankopen.

Soms kan ik ze nog ruilen maar vaak is het al te laat.

Binnen kort maar weer eens opruimen en al mijn miskopen de deur uit doen.

Of we houden gewoon een miskoop sale!
Ik snap niet dat je niet bent terug gegaan, dat mag toch niet in 1 weekend kapot zijn?

Wat had je erin vervoerd?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ramiaatje schreef op 20 juni 2011 @ 15:41:

Binnen kort maar weer eens opruimen en al mijn miskopen de deur uit doen.

Of we houden gewoon een miskoop sale!

Er was een leuk topic over ruilen.

Ik heb niet veel nieuwe dingen maar binnenkort moet ik mijn box opruimen dus wie weet doe ik mee als ik het oude topic weer geupped zie.

Ik weet wel een paar dingen te vragen. Het was een vraag en aanbieding topic. Ik ben benieuwd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij mij voornamelijk kleren en schoenen, maar gelukkig heb ik niet zo heel vaak miskopen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 juni 2011 @ 15:49:

Ik snap niet dat je niet bent terug gegaan, dat mag toch niet in 1 weekend kapot zijn?

Wat had je erin vervoerd?Bakstenen....
quote:Zuigstengel schreef op 20 juni 2011 @ 15:55:

[...]

Bakstenen....

een paar boeken en wat kleding. ach het is goedkoop ding. het kan lang mee gaan of na 1 weekend kapot gaan (zoals bij mij). dus op zoek gaan naar een betere kwaliteit.
kleding heb ik bijna nooit een miskoop
Ach heb je even....... Ik heb zoveel miskopen gedaan in mijn leven. En tegen de tijd dat ik er afstand van kon doen, dat ik er toch echt niets aan had, bracht het op MP geen drol meer op.
quote:ramiaatje schreef op 20 juni 2011 @ 15:41:

Een weekendtrolly dus.

Verder denk ik dat je van een trolly van 8,95 waar je een stapel boeken in hebt vervoerd (boekenfestijn geweest? ), niet te veel mag verwachten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja voornamelijk kleding is bij mij een miskoop. En nu blijkt mijn gaskookplaat ook een beetje een miskoop ongeveer...
Schoenen die ik achteraf bijna nooit draag.
Schoenen die je niet draagt, omdat ze bv toch te krap zitten of de hak te hoog
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar: een paar dr. Martens schoenen. Normaal loop/liep ik ontzettend veel op die dingen. Deze zijn twee en een half jaar oud en bijna nooit gedragen, omdat ik ze zó ontzettend in moet lopen... zelfs voor dat soort schoenen te erg. En toen mijn paar van 6 jaar oud toch echt kapot begon te scheuren na heel intensief gebruik, lukte het me nog niet om me over dat inlopen heen te zetten. Stom genoeg heb ik in de 12 jaar hiervoor bijna alleen maar dat soort schoenen gehad in de winter, maar deze... zijn dus de stomste miskoop die ik ooit heb gehad

Verder hier geen enorme miskopen geloof ik. Ja, van mijn vriend: die kwam thuis met een lingeriesetje met string, en ik draag dat ding nooit. Hoef geen veter in mijn derriëre
quote:himalaya schreef op 20 juni 2011 @ 18:00:

[...]

Verder denk ik dat je van een trolly van 8,95 waar je een stapel boeken in hebt vervoerd (boekenfestijn geweest? ), niet te veel mag verwachten.vooral als je boeken ziet liggen voor de helft van de nieuw prijs. ik heb ieder geval genoeg leesvoer voor de zomer. als ik de trolley weer gebruik en komen weer gaten erin dan ga ik over naar de weekendtas, maar trolley is zo makkelijk, dan loop je niet met zo'n zware tas op je rug (en ik ben al zo'n klein meisje(1.63 en niet zo zwaar)
een jas die ik zou graag wilde hebben dat ik nog ruzie maakte met de verkoopster omdat ze geen korting wilde geven voor de losse knoop, en die ik vervolgens één keer heb aangehad. Hij was toch te apart voor mij.. :p
Even een oud topic leven inblazen. Koop ik gisteren bij de bart smit een grote doos duplo. Dacht dat de doos wel vol zou zitten, maar bij het openen bleek deze maar voor een derde vol te zitten! Nu vraag ik je, het is een schande meneer lego...
quote:shoppen schreef op 20 juni 2011 @ 20:54:

Schoenen die je niet draagt, omdat ze bv toch te krap zitten of de hak te hoogDat probleem ken ik Het ergste was dat ik ze heb aangepast, voelde dat ze te klein waren, maar ik heb ze toch gekocht! Die schoenen waren zoo gaaf en de verkoopster was heel behulpzaam. Het ging ook nog om een paar Nikes van 49,95... Af en toe draag ik ze wel eens... puur omdat ik me anders vrij sneu voel hahaha, maar eigenlijk passen ze helemaal niet. Beetje impuls aankoop.
quote:wdr schreef op 09 mei 2012 @ 13:53:

Even een oud topic leven inblazen. Koop ik gisteren bij de bart smit een grote doos duplo. Dacht dat de doos wel vol zou zitten, maar bij het openen bleek deze maar voor een derde vol te zitten! Nu vraag ik je, het is een schande meneer lego...Lijkt wel op de zakken chips van tegenwoordig!
Vooral kleding in de uitverkoop die ik perse wil hebben maar als ik thuis kom ik het maar een keer draag omdat het nergens bij past gelukkig denk ik tegenwoordig goed na voordat ik iets koop en heb ik meer ruimte voor echt leuke dingen in de kast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven