Geld & Recht alle pijlers

Mondex

25-07-2011 17:07 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van een vriendin ontving ik per email een pps presentatie over Mondex.

De microchip is zo groot als een rijstekorrel,

en wordt ontwikkeld om oa creditcards te vervangen.

Het wordt al gebruikt bij welgestelde en rijke zakenmensen als een middel om ontvoeringen te voorkomen

Je gebruikt het om fraude en diefstal tegen te gaan, en het stelt je indentiteit vast.

MOTOROLA is het bedrijf die de microchip produceert voor MONDEX SMARTCARDS.

Zij ontwikkelen verscheidene inplantatiechips voor het menselijk gebruik genaamd “Bio-chip.”

De “bio-chip” is 7mm lang en 0.75mm dun, zo groot als een rijstekorrel. Het bevat een antwoordzender en een oplaadbare Lithium batterij. De batterij wordt opnieuw opgeladen door een thermo-elektrisch circuit dat elektrische stroom produceert door de verandering van lichaamstemperatuur

Meer dan 250 corporaties en 20 landen zijn betrokken bij de distrobutie van MONDEX aan de wereld en veel naties zijn “bevoorrecht” om het systeem te gebruiken, o.a. Engeland,Canada, U.S.A., Australie, Israel, Hong Kong, China, Indonesie, Maleisie, Philipijnen, Singapore, Thailand, India, Taiwan, SriLanka, CostaRica, Guatemala, Nicaragua, Panama, Honduras, El Salvador & Brazilie.

Er is meer dan $1.5 Miljoen Dollar aan onderzoek uitgegeven om te ontdekken waar de beste plaats is best om de “bio-chip” in het menselijk lichaam te implanteren. Zij hebben twee plaatsen gevonden die voldoen aan die eisen en die effectief zijn. HET HOOFD, onder de schedelhuid En de buitenkant van de hand, speciaal…

DE RECHTER HAND!

16 En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;17 En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.

Openbaring 13:16, 17

Een miljoen “bio-chips” per jaar zijn er geproduceerd door MONDEX.

De productie is een jaar geleden begonnen.

Zij ontdekten dat als ze de chip in een card zouden doen, dat ze daar problemen meekregen. De chip kon er dan uitgehaald worden en informatie kon dan veranderd en vervalst worden. De chip kon gestolen worden, of je kon het verliezen. Na ontvangst van de card, zou het binnen een of twee jaar verlopen zijn.

Er is maar een oplossing voor dit probleem, aangenomen door MOTOROLA… inplanteren van de “bio-chip” in de rechterhand of het voorhoofd, waaruit ze het niet verwijderen kunnen. Als ze het operatief zouden verwijderen, zou de kleine capsule breken, en de persoon zou besmet worden door het Lithium en door de microbacterie, Het Systeem (GPS) zou ontdekken dat het verwijderd was, en zouden de autoriteiten alarmeren.

Merk MONDEX betekent: “geld op je hand.”

MON = MONetair

DEX = DEXter = Rechter-hand zijde

Nu je hierover geinformeerd bent, maar nog twijfelt aan deze informatie, doe het volgende. Ga naar: www.google.com Zoek naar het woord “VERICHIP“ en lees sommige van de links. Doe hetzelfde met de woorden “MONDEX SMARTCARD.”
.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 19:00
Reden: daarom
% gewijzigd
ik realiseer me dat het vakantietijd is enzo maar: wat is je punt precies?
Waarvan akte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dus... Boeiend allemaal.
wat is je bedoeling met dit bere interessante verhaal Macumba?
Leuk ook dat je de presentatie van een ander op internet gaat zetten. Lekker bijdehand.
Common sense is not so common.
Voltaire
quote:macumba schreef op 25 juli 2011 @ 17:07:

En de buitenkant van de hand, speciaal…

DE RECHTER HAND!

€

Nee, toch niet de RECHTER HAND?

Dusssssssssssssss
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat vreselijk, volgens mij zit er zoiets in mijn kat
En dat stond al in Openbaringen 13 vers 16 en 17?

Dan is het wel erg oud nieuws he?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap....................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Interessant hoor...

Ik vroeg het me al af.

NOT
quote:Firene schreef op 25 juli 2011 @ 17:42:

Wat vreselijk, volgens mij zit er zoiets in mijn kat Bij mij ook, zit te wachten op een software update zodat ik haar aan en uit kan zetten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 25 juli 2011 @ 17:47:

[...]

Bij mij ook, zit te wachten op een software update zodat ik haar aan en uit kan zetten.
quote:marsmellowwww schreef op 25 juli 2011 @ 17:45:

En dat stond al in Openbaringen 13 vers 16 en 17?

Dan is het wel erg oud nieuws he?o crap, we worden bekeerd hier!
Als je dan één of ander artikel kopieert doe het dan fatsoenlijk.
Ah know`t, tha shunt
quote:KahlanAmnell schreef op 25 juli 2011 @ 18:05:

Als je dan één of ander artikel kopieert doe het dan fatsoenlijk.jij bent echt grappig
€€œ €€ €€€!
quote:macumba schreef op 25 juli 2011 @ 18:10:

[...]

jij bent echt grappig Dank je. Bij mij staan er gewoon leestekens
Ah know`t, tha shunt
En dit bericht heb ik jaaaaaren geleden ook al eens gelezen. Als het waar is, is het inderdaad frappant, maar kan er niet wakker van liggen.
Om creditcards te vervangen? Dus dan zou je kunnen betalen met je voorhoofd?
Goh, bedankt voor deze info.

Ik heb maar één vraag: €œ€œ€œ€œ€œ??
kopstootje?
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 25 juli 2011 @ 18:50:

En dit bericht heb ik jaaaaaren geleden ook al eens gelezen. Als het waar is, is het inderdaad frappant, maar kan er niet wakker van liggen.De OP is ruk, maar de plannen hiervoor liggen er wel. En ik kan er wel wakker van liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven