Geld & Recht alle pijlers

Niet rondkomen

04-09-2016 15:53 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 19 jaar oud en ik woon sinds kort op mijzelf. Ik studeer maar heb geen bijbaan (solliciteer wel overal). Ik heb geen contact meer met mijn ouders en voor de rest heb ik geen familie. Ik heb wel een groot probleem deze maand en ik weet niet wat ik moet doen. Het zit namelijk zo dat ik pas over 2 weken weer geld heb maar ik heb nu nog maar €1,25 voor de komende twee weken ik weet echt niet waar ik van moet leven. hopelelijk heeft iemand handige tips.
Ga naar de markt, daar kun je aan het einde van de dag soms gratis producten scoren zoals groene en fruit
l'état c'est moi
quote:eva-luna schreef op 04 september 2016 @ 16:43:

Oppassen, schoonmaken, kan ook bij particuleren, achter de kassa, folders rondbrengen, flyeren in de stad, langs de deuren voor bijvoorbeeld een energiemaatschappij. Heb dit weekend bij drie supermarkten oproepen gezien voor nieuwe medewerkers (kassa, vakkenvullen).

Op jouw leeftijd zijn er plenty bijbanen.to heeft nu geld nodig niet volgende maand
Laat even weten waar je woont TO, zijn er zat die je een tas eten willen geven en mocht je hier in de buurt wonen kun je er hier ook een tas eten komen halen.
Heb je huisgenoten of buren waar je een beetje contact mee hebt? Ga zwart werken. Hang briefjes op in de supermarkt en ga zo snel mogelijk naar een uitzendbureau.
quote:duopennoti schreef op 04 september 2016 @ 16:47:

[...]to heeft nu geld nodig niet volgende maandEn dus! Dan hoeven we niet alvast vooruit te denken! En zit ze volgende maand met hetzelfde probleem?
Of vraag de buren of ze nog flessen hebben om in te leveren, en of jij dat mag doen (en het geld of een deel daarvan mag houden/omzetten in eten).

Zoek een krantenwijk

Bel bij de buren aan en vraag of ze wat eten overhebben voor je, of of ze misschien volgende week een extra portie willen koken.
Ik woon in noord limburg