Geld & Recht alle pijlers

Niet rondkomen

04-09-2016 15:53 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 19 jaar oud en ik woon sinds kort op mijzelf. Ik studeer maar heb geen bijbaan (solliciteer wel overal). Ik heb geen contact meer met mijn ouders en voor de rest heb ik geen familie. Ik heb wel een groot probleem deze maand en ik weet niet wat ik moet doen. Het zit namelijk zo dat ik pas over 2 weken weer geld heb maar ik heb nu nog maar €1,25 voor de komende twee weken ik weet echt niet waar ik van moet leven. hopelelijk heeft iemand handige tips.
Ga naar de markt, daar kun je aan het einde van de dag soms gratis producten scoren zoals groene en fruit
l'état c'est moi
quote:eva-luna schreef op 04 september 2016 @ 16:43:

Oppassen, schoonmaken, kan ook bij particuleren, achter de kassa, folders rondbrengen, flyeren in de stad, langs de deuren voor bijvoorbeeld een energiemaatschappij. Heb dit weekend bij drie supermarkten oproepen gezien voor nieuwe medewerkers (kassa, vakkenvullen).

Op jouw leeftijd zijn er plenty bijbanen.to heeft nu geld nodig niet volgende maand
Laat even weten waar je woont TO, zijn er zat die je een tas eten willen geven en mocht je hier in de buurt wonen kun je er hier ook een tas eten komen halen.
Heb je huisgenoten of buren waar je een beetje contact mee hebt? Ga zwart werken. Hang briefjes op in de supermarkt en ga zo snel mogelijk naar een uitzendbureau.
quote:duopennoti schreef op 04 september 2016 @ 16:47:

[...]to heeft nu geld nodig niet volgende maandEn dus! Dan hoeven we niet alvast vooruit te denken! En zit ze volgende maand met hetzelfde probleem?
Of vraag de buren of ze nog flessen hebben om in te leveren, en of jij dat mag doen (en het geld of een deel daarvan mag houden/omzetten in eten).

Zoek een krantenwijk

Bel bij de buren aan en vraag of ze wat eten overhebben voor je, of of ze misschien volgende week een extra portie willen koken.
Ik woon in noord limburg
Je solliciteert overal? Zelfs bij de AH als vakkenvuller of bij de McDonalds om patat te bakken willen ze je niet aannemen? Wat studeer je dan?
quote:girasole3 schreef op 04 september 2016 @ 16:33:

[...]

Een paar maanden?

3,jaar en toen was ze '18 en dus volwassen'Laatste reactie was van 25 maart 2016, dat is een paar maanden geleden.
Geen enkele ouder wil jou als oppas? Geen enkel callcenter wil jou aan de telefoon hebben?
Te ver weg van hier, misschien zit er dan een forumster bij jou in de buurt die iets missen kan
Iedereen kan aan een krantenwijk komen. Ook vijftig plussers, dus waarom TO niet?
Zelfs voor stofzuigen in de schoonmaak ben je niet goed genoeg?
Voor werk , kan je je ook aanmelden bij student aan huis. Dat is prima te combineren met je studie
quote:Xococoxo schreef op 04 september 2016 @ 16:50:

Ik woon in noord limburgDat is helaas niet in mijn regio. Hebben studenten tegenwoordig nog een ov? Dan wil ik best met je afspreken op een station hier in de buurt om je een tas eten te geven.
Oftewel: wat bedoel je met "ik solliciteer overal"?
En loop een uitzendbureau binnen.

Toen ik jouw leeftijd had en met school gestopt was, ben ik op vrijdag het uitzendbureau ingelopen en maandag om 7 uur kon ik beginnen, in een kippenfabriek aan de lopende band kipfiletzakken in dozen doen, maar hé, ik had werk en verdiende mijn eigen geld.

Dus loop een uitzendbureau binnen en wees niet te veeleisend.
Ik denk dat dit fake is!
O, bijles! Zeker als je een beetje goed bent in beta-vakken kun je daar flink mee bijverdienen. Ook huiswerkbegeleiding kan flink wat opleveren.
quote:Xococoxo schreef op 04 september 2016 @ 16:50:

Ik woon in noord limburgHeb je een ov? Want is niet mijn regio.
Ben je gestopt met roken?
Uhm sorry hoor maar ik heb elke dag stage tot 6 het komende half jaar dus doe niet alsof k geen werk zoek maar ivm met de tijden die ik pas kan beginnen zoeken ze liever iemabd anders
quote:liefzoetje schreef op 04 september 2016 @ 16:52:

[...]

O

Laatste reactie was van 25 maart 2016, dat is een paar maanden geleden.

Ja, dus??

Het topic is van 3 jaar geleden ; toen was to naar eigen zeggen 18 en volwassen

En nu is ze 19 en heeft ze geen geld
quote:Xococoxo schreef op 04 september 2016 @ 16:56:

Uhm sorry hoor maar ik heb elke dag stage tot 6 het komende half jaar dus doe niet alsof k geen werk zoek maar ivm met de tijden die ik pas kan beginnen zoeken ze liever iemabd andersEn post bezorgen/kranten/folders? Dat zijn vaak meer flexibele tijden. En in het weekend? Dan heb je nog twee dagen om te werken.
Zoek een krantenwijkje. Of post rondbrengen. Volgens mij word je dan per week betaald...

Hihi zie hierboven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven