Geld & Recht alle pijlers

Opgelicht!

30-10-2012 12:14 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een verhaal en vraagje,

Mijn man heeft via een webshop iets gekocht en via ideal betaald.

Na twee weken nog niks gehoord en na een aantal keer bellen en mailen nog steeds geen contact kunnen krijgen.

Ik ben er via de kvk site achter gekomen dat er nog een bedrijf zit op het zelfde adres en heb contact gezocht,ook hier gaat de telefoon gewoon over maar krijg niemand aan de lijn!

Ik heb wel contact gehad met een soort gelijk bedrijf in de zelfde straat en wel iemand gesproken die mij vertelde dat dit een gewoon bedrijf is waar hij nog geen klachten over gehoord had!

Heb het bedrijf waar we gekocht hebbengegoogeld en kom veel van dit soort verhalen tegen.

We zijn dus opgelicht!

Mijn man heeft aangifte gedaan bij de politie!

Niemand kan ons vertellen hoe we nu ons geld terug krijgen!

Heeft iemand hier een idee of ervaring!
Naar je geld kun je waarschijnlijk fluiten. Vervelende gasten dit.
Ja dat idee hadden wij ook al!

Dacht dat het wel goed zat omdat ze ook met ideal werken.
Kassa, RAdar, Opgelicht. Je zal toch niet de enige zijn?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoeveel geld was het?
Tegenwoordig wil dat helaas niet zo veel meer zeggen. Het zelfde met de thuiswinkel waarborg logo's en andere betrouwbare logo's of betalings systemen. Deze mensen kunnen dat heel makkelijk op hun schimmige site knippen en plakken. Hopelijk was het geen al te groot bedrag voor jullie ...
Klopt we zijn niet de enige,maar kan niks terug vinden over hoe/of die mensen geld hebben terug gekregen.
Het gaat om 150 euro,wel te overzien maar zo zonde!

En mijn man was zo zo zo blij met wat hij gekocht dacht te hebben!
Wat heeft je man besteld, nieuwe uitroeptekens?
quote:bammetjebamie schreef op 30 oktober 2012 @ 12:31:

Wat heeft je man besteld, nieuwe uitroeptekens?Nee een bammetjebamie!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:marloezje schreef op 30 oktober 2012 @ 12:33:

[...]

Nee een bammetjebamie!!!!!!!!!!!!!!!!Wees dan maar blij dat die nooit geleverd is
Ideal is een betaalmethode en zegt niets over de betrouwbaarheid van een bedrijf. Helaas hechten veel mensen teveel waarde aan Ideal.

Wat je kunt doen is een topic straten op een consumentenfora om ze lotgenoten te vinden en op die wijze te kijken of je iets kunt doen. Je geld krijg je niet terug.

Was het product bij deze webwinkel goedkoper dan bij andere webwinkels?
Balen zeg. Voortaan dus maar eerst googelen voordat je wat bestelt bij een online shop die je nog niet kent.
quote:bammetjebamie schreef op 30 oktober 2012 @ 12:31:

Wat heeft je man besteld, nieuwe uitroeptekens?

zo te zien hebben ze er daar nog genoeg van

quote:bammetjebamie schreef op 30 oktober 2012 @ 12:33:

[...]

Wees dan maar blij dat die nooit geleverd is Voor dat bammetje wel want het moest in z,n aquarium!!!!
quote:Dahlia74 schreef op 30 oktober 2012 @ 12:34:

Ideal is een betaalmethode en zegt niets over de betrouwbaarheid van een bedrijf. Helaas hechten veel mensen teveel waarde aan Ideal.

Wat je kunt doen is een topic straten op een consumentenfora om ze lotgenoten te vinden en op die wijze te kijken of je iets kunt doen. Je geld krijg je niet terug.

Was het product bij deze webwinkel goedkoper dan bij andere webwinkels?Ja product was wel wat goedkoper maar niet veel.
je hebt een adres, dus langsrijden?
Op de site van ideal staat ook het volgende:

Mocht het u niet lukken om dit zelf op te lossen met de webwinkelier, dan kunt u op de website van Thuiswinkel.org ook gebruik maken van het klachtenformulier;

https://www.thuiswinkel.org/klachtenformulier

Door het invullen van dit klachtformulier, wordt uw klacht doorgeleid naar de desbetreffende verkoper, mits deze is aangesloten, met het verzoek de klacht op een goede wijze op te lossen. Als het geen lid van de branchevereniging betreft dan kan Thuiswinkel.org voor u bemiddelen. Op de website van Thuiswinkel.org kunt u een overzicht vinden van het leden bestand.
quote:lilalinda schreef op 30 oktober 2012 @ 12:48:

je hebt een adres, dus langsrijden?Ja is wel een idee maar het is bijna 200 km rijden.
Ik heb ook problemen gehad met een site, reageerden niet op mails en pakten de telefoon niet op.. Na een mail dat ik aangifte had gedaan kreeg ik wel mijn producten (telefoonladers)

Het waren andere dan op de site, maar had iig iets binnen!

Misschien dus mailen dat je aangifte hebt gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven