Geld & Recht alle pijlers

pakket uit Spanje met REF??

09-11-2016 00:17 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog wakker? Ik verwacht een pakket uit Spanje, nou heb ik een track en trace code gehad met eerst 3 letters REF en daarna 16 cijfers een punt en een 0.

Ik heb zo'n beetje alle pakket vervoerders gehad, maar kan mijn pakket nergens traceren. Nu heb ik al een mail naar de webwinkel gestuurd in mijn beste Spaans.... , maar nog geen reactie gehad. Iemand ervaring met een REF nummer?
Help iedereen een handje
Nog wakker, maar helaas geen ervaring. Veel succes!
quote:Xervy schreef op 09 november 2016 @ 00:21:

Nog wakker, maar helaas geen ervaring. Veel succes!Jammer, dank je wel en een fijne nacht.
Help iedereen een handje
Thx, jij ook hè?!
Wordt het bezorgd via postnl? Die hebben een hele fijne fb beandwoorder die mij al vaker geholpen heeft met dergelijke vragen. Als ik stukken uit China verwachtte.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ow wacht je weet niet via welke het bezorgd wordt? Toch gewoon proberen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Miss nog niet verwerkt door post nl zou even geduld uitoefenen waarschijnlijk pakt hij de code morgen wel gewoon
http://www.fercam.com/en/welcome-1.html ?

Waarschijnlijk wordt het daarna overgedragen aan postnl of dhl
Nee, laat maar. Is italie. De REF zal toeval zijn.
Bedankt voor de reacties, postnl is het ook niet die hebben een 3S of CC voor hun track en trace code.

Ik ben het al een paar dagen aan het proberen. Ik ga morgen wel even op FB proberen, bedankt.
Help iedereen een handje
quote:Xervy schreef op 09 november 2016 @ 00:30:

Thx, jij ook hè?!Dank je wel.
Help iedereen een handje
quote:krullenbol1966 schreef op 09 november 2016 @ 00:55:

Bedankt voor de reacties, postnl is het ook niet die hebben een 3S of CC voor hun track en trace code.

Ik ben het al een paar dagen aan het proberen. Ik ga morgen wel even op FB proberen, bedankt.Nee dat klopt maar ik bestel veel via aliexpress. Daar krijg ik ook hele vreemde codes maar als ik die doorgeef via postnl fb hebben ze het omgezet naar 3s en kan ik het alsnog opsnorren.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Staat op de website van de webwinkel ook niet welke vervoerder ze gebruiken?
quote:IBIopviva schreef op 09 november 2016 @ 01:01:

[...]

Nee dat klopt maar ik bestel veel via aliexpress. Daar krijg ik ook hele vreemde codes maar als ik die doorgeef via postnl fb hebben ze het omgezet naar 3s en kan ik het alsnog opsnorren.Oké dat wist ik niet, bedankt!
Help iedereen een handje
quote:MissMillicent schreef op 09 november 2016 @ 06:59:

Staat op de website van de webwinkel ook niet welke vervoerder ze gebruiken?Nee, helaas niets. Alles staat er in het Spaans, maar ik heb alles vertaald en kon niets vinden.
Help iedereen een handje
http://fashionwearclub.com dit is de site.
Help iedereen een handje
Helaas Postnl kon ook niets met de track en trace code , die Spaanse chauffeur is nu al ruim anderhalve week onderweg van Spanje naar Nederland. Hoe vaak nemen zij een siësta
Help iedereen een handje
En? Is er al iets meer bekend?
quote:krullenbol1966 schreef op 09 november 2016 @ 19:11:

Helaas Postnl kon ook niets met de track en trace code , die Spaanse chauffeur is nu al ruim anderhalve week onderweg van Spanje naar Nederland. Hoe vaak nemen zij een siësta

Even veel als hier in Nederland.

Ik zie wel een telefoonnummer en e-mailadres om te contacteren.

Ik heb soms twee weken moeten wachten voor een pakket. Helaas geen ervaring met codes en zo.

Verder ken ik niet dit webwinkel.
Vandaag een andere code gekregen van de webwinkel met excuses. En inderdaad ik kan het pakket volgen... tot 6 november. En wat blijkt PostNL heeft het pakket retourafzender gestuurd vanwege een foutief adreslabel . Webwinkel geeft aan welk adres zij gebruikt hebben en die klopt gewoon. en nu...
Help iedereen een handje
quote:Ikhierhuh schreef op 10 november 2016 @ 14:58:

[...]

Even veel als hier in Nederland.

Ik zie wel een telefoonnummer en e-mailadres om te contacteren.

Ik heb soms twee weken moeten wachten voor een pakket. Helaas geen ervaring met codes en zo.

Verder ken ik niet dit webwinkel.

Lag dus niet aan de chauffeur, mijn excuses chauffeur

Ik heb trouwens in Nederland ook twee brievenbuspakketten een paar dagen later ontvangen vanwege een "foutief" adres, maar die bleek dus niet foutief te zijn . Postbode die niet kan lezen?
Help iedereen een handje
quote:krullenbol1966 schreef op 10 november 2016 @ 17:06:

[...]

Lag dus niet aan de chauffeur, mijn excuses chauffeur

Ik heb trouwens in Nederland ook twee brievenbuspakketten een paar dagen later ontvangen vanwege een "foutief" adres, maar die bleek dus niet foutief te zijn . Postbode die niet kan lezen?Er gebeurt veel machinaal, als etiketten onderweg beschadigen kunnen barcodes soms bijv. niet worden ingelezen. Dus ligt niet aan een chauffeur die niet kan lezen, want het pakje bereikt de beste man niet eens.
quote:edamame schreef op 10 november 2016 @ 17:39:

[...]

Er gebeurt veel machinaal, als etiketten onderweg beschadigen kunnen barcodes soms bijv. niet worden ingelezen. Dus ligt niet aan een chauffeur die niet kan lezen, want het pakje bereikt de beste man niet eens.Je hebt niet alles gelezen, bij de chauffeur ging het om niet genoten siësta
Help iedereen een handje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven