Geld & Recht alle pijlers

PMA zorgverzekering

12-12-2019 15:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het moet een 'tussen organisatie' zijn van Menzis.
Zelfde diensten maar dan 7 euro p.m goedkoper.

Einde van het jaar kun je geld terug vragen? Welk geld? Of is dit nu verleden tijd?
Iemand hier ervaring mee??
https://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekera ... erzekering

Het is een bonusje van rond de 30 euro, of was het, want hier staat dat het afgeschaft is bij een van de nieuwste reviews
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de afgelopen jaren via PMA verzekerd geweest. Die bonus - € 33,00 - is er nog steeds, alleen moet je er wel zelf aan denken die bonus aan te vragen na 1 november, je krijgt het niet automatisch. Dus zet het in je agenda!

Ik ben nu overgestapt want Menzis/PMA is fors duurder geworden. Ik wil vrije zorgkeuze en dus geen naturapolis. Mijn restitutiepolis was dit jaar bij PMA € 113,50 en gaat nu naar € 126,35, een verhoging van niet minder dan 11%. Daar weegt die bonus van 33 euro per jaar (en dus € 2,75 per maand) niet tegenop.

Ik betaal nu na mijn overstap voor mijn restitutiepolis bij Ohra minder (€ 116,50) dan voor de naturapolis bij PMA (€ 116,85).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verzekerd bij PMA en ik had helemaal niet door dat je een bonus of kado mocht aanvragen. Bedankt voor dit topic, echt een leuke verrassing!
Alle reacties Link kopieren
Dutchgirly schreef:
12-12-2019 18:11
Ik ben verzekerd bij PMA en ik had helemaal niet door dat je een bonus of kado mocht aanvragen. Bedankt voor dit topic, echt een leuke verrassing!
Dit!
Heb het gelijk geregeld :-)
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dit ook niet! Waar moet je dit doen dan? Ik ben ook verzekerd bij PMA!
Alle reacties Link kopieren
Catcats schreef:
12-12-2019 18:40
Ik wist dit ook niet! Waar moet je dit doen dan? Ik ben ook verzekerd bij PMA!
https://pma.info/zorgverzekering/pmabonus/#login-bonus

Ik wist het ook niet, meevallertje! Thanks :)

Ik ga ook naar Ohra denk ik, voor een restitutiepolis. Twijfel nog over ER en AV.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven