Geld & Recht alle pijlers

Positieve ervaringen NEM of Energie:direct?

17-06-2009 14:12 30 berichten
Hi,

Aangezien mijn energierekening schrikbarend hoog was afgelopen jaar, ben ik aan het kijken om over te stappen. NEM en Energie:direct zijn toch wel de goedkoopste, alleen lees ik alleen maar bagger over ze. Er moeten toch ook wel klanten tevreden zijn? Ik vraag me dan ook af of iemand hier ervaring heeft met ze? En wat zijn de ervaringen?

Ik heb trouwens gegoogled om te zien of er al een topic over gaande was, maar kon niets vinden...dus hoop niet dat ik nu spuit11 ben.
Alle reacties Link kopieren
@Tia: Ik tel altijd tot 10 en maak dan mijn keuze!

Bij dit soort zaken telt vooral mijn gevoel. na de positieve berichten over de vl-bond op internet én het telefonisch contact was ik overtuigd. Ik zie zwart op wit dat mijn tarieven lager zijn dan bij veel anderen, dat is dus 'cash in het handje' ( 5 vingers! )

@ring1981: hoe meer mensen zich aansluiten, hoe lager de prijzen. Dát is mijn belang!
Dus maak je reclame?!
quote:Ring1981 schreef op 11 september 2009 @ 16:44:

Dus maak je reclame?!In mijn ogen wel.
Ik zie helemaal geen reclame,alleen iemand die blij is dat ze minder betaald en dus dat wil delen.......

Maar goed,wat is reclame,als ik zeg dat ik gek op Hema ben is dat ook eigenlijk reclame?

Maar goed,laten we het maar aan de angels overlaten
Men moet inderdaad oppassen dat men niet blind op de prijs of tarieven afvaart. Dit kan in eerste opzicht gunstig zijn maar is het dat aan het eind ook.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-08-2011 20:38
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven