post versturen buitenland
donderdag 4 december 2008 om 14:20
Ik wil graag een ouderwetsche brief naar een vriendin in de USA sturen. Ik wil hier twee theezakjes van Pickwick instoppen. Nou weet ik dat ze in Amerika nogal moeilijk doen met invoeren van alles wat niet gewoon papier is. Heeft iemand enig idee wat de meest veilige weg is om dit te doen? Envelop openhouden? Op de envelop schrijven wat erin zit? Is het gewoon geen probleem?
wie o wie kan mij dit vertellen?
wie o wie kan mij dit vertellen?

donderdag 4 december 2008 om 16:47
quote:Dahlia74 schreef op 04 december 2008 @ 14:42:
Wij sturen regelmatig post en postpakketjes naar Amerika, zonder problemen. Zover wij weten wordt het ook zelden opgemaakt. Dit doen we in in blanco envelop of doos.
Ik zou dit gewoon als brief versturen, hoe minder het opvalt hoe minder het de aandacht trekt.Ik stuur ook geregeld pakketjes naar mijn zus, maar die worden altijd opengemaakt!
Wij sturen regelmatig post en postpakketjes naar Amerika, zonder problemen. Zover wij weten wordt het ook zelden opgemaakt. Dit doen we in in blanco envelop of doos.
Ik zou dit gewoon als brief versturen, hoe minder het opvalt hoe minder het de aandacht trekt.Ik stuur ook geregeld pakketjes naar mijn zus, maar die worden altijd opengemaakt!