Geld & Recht alle pijlers

Prijskaartje overplakt met andere prijs

02-12-2010 23:37 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kocht ik bij Mango twee warme truien. Bij thuiskomst zag ik echter dat op beide prijskaartjes een sticker was geplakt. Ik ging -nieuwsgierig- onder de sticker kijken en ontdekte dat de gedrukte prijs zo'n 10 euro lager lag. Dat is dus 20 euro meer voor twee vesten!

Ik voel me opgelicht, alhoewel ik daar waarschijnlijk geen enkele reden toe heb, vermoedelijk heeft men op het koude weer ingespeeld en alle warme dingen extra geprijsd.. voor mij is het te laat, misschien voor jullie een waarschuwing..
quote:vicodin schreef op 03 december 2010 @ 10:00:Soms komen dingen binnen met een verkeerde prijs, dat kan, maar dan is het wel zo slim om de goedkopere prijssticker te verwijderen, zodat klanten zich niet genaaid voelen.Dit dus...
Yep, ik heb vroeger wel vakantiewerk gedaan als orderpicker in een kledingdistributiecentrum. Regelmatig kwam er kleding binnen waar de helft van eenzelfde partij een afwijkende prijs had. Dan gingen er dus idd stickers over heen.

Leuk detail; hier werkten veel mensen die *hoe formuleer je dit tactisch* niet de snuggerste waren en alleen de mensen die als slim genoeg werden ingeschat mochten stickeren. Het stickertje moest immers recht op de vorige prijs geplakt worden, zodat mensen niet gaan 'pulken'. Was dus een heeeeele eer als je mocht stickeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven