Geld & Recht alle pijlers

Rabobank Basecard aangevraagd

08-08-2012 20:09 9 berichten
Hallo,

ik heb vorige week online een Rabobank Basecard (creditcard) aangevraagd. Nu heb ik vandaag een heel pakket gekregen met de post met o.a. een nieuwe overeenkomst van mijn Rabobank DirectPakket+ de vraag of ik een kopie van mijn laatste loonstrook+id bewijs wil meesturen.

Kan ik er vanuit gaan dat mijn aanvraag is goedgekeurd? Ik vond het wat raar dat er al een nieuwe overeenkomst bij zat waar de creditcard op staat vermeld. Ik zou denken dat je dit pas krijgt als de bank je loonstrookje etc heeft ontvangen?

alvast dank voor de reacties! :-)
De card is wel al aangevraagd in het systeem maar nog niet in de maak. Als de aanvraag niet binnen een aantal dagen wordt goedgekeurd vervalt deze automatisch en is het net of hij nooit bestaan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mss wordt de limiet a/d hand van je loonstrook dan verhoogd ofzo?? Dat ie nu 1000 is en na ontvangst loonstrook 2500 wordt bijv?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ok, er stond inderdaad in de brief dat ik het voor een bepaalde datum moet terugsturen, anders kunnen zij de aanvraag niet verder afhandelen.

Op de rabobank basecard zit (zover ik heb begrepen) een vast limiet van 1000 euro. Dus ik weet niet of ze dat kunnen verhogen?

Wil m ook niet echt voor aankopen gebruiken, meer voor bijvoorbeeld het reserveren van hotels online. Daar heb je toch wel vaak een creditcard voor nodig.
Ja, voor autohuur ook bijna altijd, sowieso wel handig om te hebben dus.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Je moet echt eerst die papieren terugsturen voordat je je creditcard krijgt.
De papieren stuur ik natuurlijk terug. Ging er mij meer om dat er al een nieuwe overeenkomst bij zat van mijn rabobank direct pakket. Ook al ondertekend door iemand van Rabobank. Lijkt mij alsof de aanvraag al is goedgekeurd voordat ze mijn loonstrook hebben.
Aanvraag is bijna goedgekeurd, alleen als je loonstrook niet strookt (goeie trouwens) met wat je opgegeven hebt dan gaat de aanvraag niet door.

Wel vreemd trouwens de overeenkomst al ondertekend is, was niet alleen de kopie ondertekend ?
Ik las ergens dat als je een nieuwe betaalrekening wilt openen, een ander banknummer moet opgeven en daarmee een eerste storting doen. Is dit bij elke bank het geval? Tulpje, moest jij dat ook bij de Rabobank opgeven en geld mee overmaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven