Geld & Recht alle pijlers

Rabobank creditcard

04-07-2015 11:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan over 2 weken op vakantie naar Frankrijk.

Nu heb ik net bedacht dat ik eigenlijk toch wel een creditcard mee wil.

Iemand enig idee dat als ik hem vandaag bestel...ik hem dan op tijd binnen heb?

Of als ik van de week naar de bank ga...krijg ik hem dan meteen mee?
Twee weken moet lukken lijkt me. Je kunt er ook eentje bestellen (visa) via de ANWB, misschien is dat nog wel sneller.
Shoot first, ask questions later!
Het duurde bij mij een werkdag of 5 na de aanvraag voor ik hem binnen had. Ze sturen hem op je krijgt hem niet meteen mee aangezien ze hem moeten laten maken met je naam enzo er op
Internagelaktisch
Tenzij het een drukke periode is, dan kan het langer duren... Ik bestelde vorig jaar februari zo'n ding en toen was het net druk, ging 3 weken later, had hem maar net op tijd binnen! Maar kan gewoon online idd..
Wordt krap denk ik. Heb er zelf een en ik weet nog dat ik langs moest komen met loonstrookjes om te checken of ik een creditcard kon nemen, bkr check en daarna duurde het nog wel een week voordat ik mij pasje had. Maar dat is jaren geleden.

Maar je zou het kunnen proberen, als het voor deze vakantie niet lukt heb je er een voor de volgende vakantie.
Gewoon even informeren wat mogelijk is? Lukt het niet dan zou je bij de ANWB oid nog kunnen kijken.
Ik heb hem via de rabobank online aangevraagd, dat kan bij een limiet van 1000 euro. Had hem binnen een week in huis
Wij hebben laatst een Visa aangevraagd, bij je aanvraag moet je je inkomen doorgeven en gaan ze kijken en ze doen een BKR check. Dan moet het pasje nog gemaakt en opgestuurd. Al met al wel 2 weken geduurd. Je kunt het proberen, garantie is er niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Als je hem bij je eigen bank aanvraagt gaat het het snelst. Die weet immers je inkomen ed al.
Op de site van de Rabobank beloven ze:

"creditcard binnen 4 werkdagen in huis"

Creditcard

Edit: maar misschien zit je wel helemaal niet daar

Dus: Bij de ING zie ik dat het 6 werkdagen duurt, SNS is 10 werkdagen, bij ABN AMRO kan ik het niet 1 2 3 vinden. Bij Mastercard duurt het 2 weken. Bij de ANWB kan het ook, maar dan moet je wel lid zijn.
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:wished- schreef op 04 juli 2015 @ 12:57:

Wij hebben laatst een Visa aangevraagd, bij je aanvraag moet je je inkomen doorgeven en gaan ze kijken en ze doen een BKR check. Dan moet het pasje nog gemaakt en opgestuurd. Al met al wel 2 weken geduurd. Je kunt het proberen, garantie is er niet.Die check is allleen van toepassing als je er een krediet op wilt hebben; als je aangeeft elke maand het volledige bedrag te betalen dus niet.
quote:Pauline65 schreef op 04 juli 2015 @ 14:39:

[...]

Die check is allleen van toepassing als je er een krediet op wilt hebben; als je aangeeft elke maand het volledige bedrag te betalen dus niet.Bij mij wel hoor. Ik betaal al tig jaar iedere maand het hele bedrag, maar moest toch echt gecheckt worden (Rabo). Ook als je iedere maand betaalt is het een krediet namelijk, alleen een kortdurend krediet. Als ik op 8 juli iets koop, betaalt creditcardmaatschappij op 8 juli de winkelier. Ik betaal die rekening pas 27 juli weer terug, en in de tussentijd heb ik dus in feite een 'schuld'. Weliswaar een waar je die eerste maand geen rente over betaalt, maar toch.
Ja ik betaal ook maandelijks, heb ik ook expliciet om gevraagd omdat ik zo snel mogelijk wilde betalen (wil geen geld uitgeven wat ik niet heb) maar dat maandelijks afschrijven was standaard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven