recht op ex pensioen
zondag 3 juli 2011 om 20:48
quote:_Branwen_ schreef op 01 juli 2011 @ 22:04:
[...]
Er staat dat ze hebben afgesproken dat zij een deel krijgt; niet dat het ook daadwerkelijk is aangevraagd.hallo zeg ik heb 20jaar mee gewerkt en ik heb overal afstand van gedaan zelfs geen allementatie geeist dus hij mag niet klagen .er zijn genoeg vrouwen die de man uitkleden
[...]
Er staat dat ze hebben afgesproken dat zij een deel krijgt; niet dat het ook daadwerkelijk is aangevraagd.hallo zeg ik heb 20jaar mee gewerkt en ik heb overal afstand van gedaan zelfs geen allementatie geeist dus hij mag niet klagen .er zijn genoeg vrouwen die de man uitkleden
zondag 3 juli 2011 om 20:53
ik weet dat er toen de echtscheiding in orde was zou de advokate papier op sturen voor gedeelte pensioen ,over 1jaar ga hij met pensioen vroeg mij af er misschien mensen zijn die hier al mee te maken hebben gehad dit is het enigste wat ik getekend heb we hadden pas 5jaar een groot huis laten bouwen als ik gewillen had ,had hij alles kunnen verkopen .en ik moet zeggen als ik toen geweten had wat ik nu weet had ik het nog gedaan ook 2mnd later woonde er al een andere vrouw bij .
zondag 3 juli 2011 om 20:54
zondag 3 juli 2011 om 20:57
quote:mariap schreef op 02 juli 2011 @ 21:13:
@avril (of anderen), weet jij ook hoe het zit als je voor 1995 gescheiden bent? Mijn ouders zijn in 1985 gescheiden en mijn vader wordt volgens jaar 65.
Wat moet mijn moeder nu doen om aan het pensioendeel te komen?moeilijk he die papier handel ,maar ik denk dat zij ook contact op moet nemen waarschijnlijk ,bij het bedrijf waar hij dat lopen heeft.
@avril (of anderen), weet jij ook hoe het zit als je voor 1995 gescheiden bent? Mijn ouders zijn in 1985 gescheiden en mijn vader wordt volgens jaar 65.
Wat moet mijn moeder nu doen om aan het pensioendeel te komen?moeilijk he die papier handel ,maar ik denk dat zij ook contact op moet nemen waarschijnlijk ,bij het bedrijf waar hij dat lopen heeft.
maandag 4 juli 2011 om 20:55
josiex je heb t over afkoopbaar wat wil dat zeggen ,ik heb mijn papieren boven water gehaald in t covenant sta dat ik recht heb op een gedeelte omdat wij 20jaar getrouwd waren ik zelf heb zo goed als niks opgebouwd ,en volgens mijn papier ,ik heb overal afstand van gedaan behalve dat en de advokate zou die papieren door sturen ,naar de gene waar t pensioen van daan komt .dus als het goed is hoef ik niks te doen en krijg ik zelf bericht hier over ,ik ben in 1996 gescheiden ,en niet beter weten stop hij volgend jaar vervroegd pensioen .allemaal heel veel bedankt voor de info
.en avril als je misschien nog iets weet wat belangrijk is zou ik het graag horen van jou .
.en avril als je misschien nog iets weet wat belangrijk is zou ik het graag horen van jou .