Geld & Recht alle pijlers

Rukkende man in park, melden?

26-03-2012 14:32 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ging net de hond uitlaten in een parkje hier in de buurt. Dit park is voor de helft hondenpark zodat de hond los mag, in het midden is een kleine speeltuin, en ernaast een voetbalveldje. Ik ging op het deel hondenpark stokken gooien die mijn hond dan heel enthousiast ging halen. Er kwam een man aangefietst, kinderzitje achterop, en ging op de picknicktafel vh hondenpark zitten kijken. Ik besteedde er geen aandacht aan tot hij rare geluiden ging maken. Zat ie zich af te trekken. Ik heb de hond meegenomen naar het voetbalveldje waar op dat moment niemand was, om verder te spelen. Is ie me gevolgd en hij ging vervolgens lekker aan de kant op de grond zitten en met zn leuter spelen. Ik heb het even genegeerd en ben toen maar weg gegaan. Nu ben ik er niet van onder de indruk, maar er waren wel jonge kinderen in het speeltuintje aan het spelen (moeders zaten erbij). Daar deed hij verder niks mee en die mensen hadden ook niks in de gaten. Maar nu vraag ik me af of ik melding moet maken bij de politie over deze man omdat ik het echt niet vind kunnen dat hij zijn leuter uit zn broek haalt waar kinderen dichtbij aan het spelen zijn. Nog afgezien van het feit dat ik er natuurlijk ook niet mee geconfronteerd hoef te worden.

Mijn vraag is dus: zal ik melding doen? Of eerst even afwachten of het bij deze keer blijft. Ik kom er meerdere keren per dag.
Ja, melden. De politie kan de man erop aanspreken en een boete geven. Toevallig net nog een nieuwsbericht gelezen over hetzelfde.

Man bevredigt zich in openbaar

Laatste update: 26 maart 2012 13:26 info

AMSTERDAM - Een man uit Montfoort nam zondagmiddag het mooie weer te baat om zich wel heel vrijpostig te gedragen.

Foto: ANP

De 45-jarige man was zich, tot groot ongenoegen van zijn buren, op het balkon van zijn woning in de wijk Hofland-Oost aan het bevredigen.

Iemand had video-opnamen gemaakt van het tafereel, waarna de politie kon ingrijpen.

Agenten hielden de schennispleger aan. Uit verklaringen van buurtbewoners bleek dat het niet de eerste keer was dat de man in het openbaar de hand aan zichzelf sloeg. Een arts van een crisisteam stelde op het politiebureau vast dat de man verward overkwam, maar achtte verplichte opname niet noodzakelijk. De man kreeg een boete.
Ik zou het niet afwachten,maar een melding ervan doen bij de politie. Wat als hij dit voor de ogen van kinderen doet.
JA natuurlijk! Ten eerste is het een openbare plek waar iedereen (dus ook kinderen hem kan zien)!!!

Las toevallig vandaag een artikel in de krant dat een man zich op zn eigen balkon zat te bevredigen en zn buren dit konden zien. Hij is opgepakt en heeft een boete gekregen. En dat was op zn eigen plek/grond, dus op een openbare plek mag al helemáál niet!!

Doen dus! Desnoods even een telefoontje naar 0900-8844 dat er dichtbijzijnde agenten hem erop kunnen aanspreken!
Zou het niet dezelfde zijn? :P
Melden, .

Gaat weer lekker he, met het mooie weer.
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 maart 2012 @ 14:34:

Ja, melden. De politie kan de man erop aanspreken en een boete geven. Toevallig net nog een nieuwsbericht gelezen over hetzelfde.

Man bevredigt zich in openbaar

Laatste update: 26 maart 2012 13:26 info

AMSTERDAM - Een man uit Montfoort nam zondagmiddag het mooie weer te baat om zich wel heel vrijpostig te gedragen.

Foto: ANP

Dit artikel bedoelde ik ja.

De 45-jarige man was zich, tot groot ongenoegen van zijn buren, op het balkon van zijn woning in de wijk Hofland-Oost aan het bevredigen.

Iemand had video-opnamen gemaakt van het tafereel, waarna de politie kon ingrijpen.

Agenten hielden de schennispleger aan. Uit verklaringen van buurtbewoners bleek dat het niet de eerste keer was dat de man in het openbaar de hand aan zichzelf sloeg. Een arts van een crisisteam stelde op het politiebureau vast dat de man verward overkwam, maar achtte verplichte opname niet noodzakelijk. De man kreeg een boete.
Melden is goed, die vent komt vast vaker in het park, en dan weet de politie dat ze er ook eens moeten wandelen.

Het feit dat jij weg bent gewandeld wegens zijn gedrag, geeft al aan dat jij hinder van hem hebt.

Dat zal ook voor anderen gelden.

Als hij z'n piemel uit z'n broek haalt, begaat hij een overtreding.

EEn waarschuwing door de politie kan helpen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Ja!!
Eigenlijk had je al telefonisch melding moeten doen toen je nog in het park was. Dan hadden ze hem direct aan kunnen houden.

Al denk ik dat hij het hazepad had gekozen zodra hij een mobiele telefoon aan je oor had gezien.
JA!! Dat je jezelf dat nog afvraagt.......
Ik zou het melden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
z'n vriendin is hoop ik geen tampon kwijt geraakt? ( zie het topic wat ik net heb geopend)
Ik heb de melding inmiddels gedaan. Stom inderdaad dat ik daar nog aan twijfelde.
Alsnog even bellen en melding maken. Dan kan het voor de komende dagen meegenomen worden in de surveillance en kan hij misschien gewoon aangehouden worden.
Ik vind het wel idioot hoor, zodra de zon gaat schijnen komen alle vieze mannetjes weer uit hun holletjes.
O tegelijk gepost, sorry.
O foto met mobiel was ook effectief geweest.

(heeft de politie al what's app)
Ik had mijn mobiel niet bij me
MELDEN.

Die vieze kerels bij kleine kinderen in de buurt..

vreselijk. Stel zou hij zo'n kindje verkrachten.

Zou jij je dan niet schuldig voelen, dat je geen melding heb gedaan? Dat je het had kunnen voorkomen?
Eerst schrik je natuurlijk als je zo'n viespeuk ziet rukken maar eigenlijk zou je heel luidruchtig moeten applaudisseren.

Goed dat je een melding hebt gemaakt.
Melden, las gister nog dat iemand beboet is omdat hij dat op z'n eigen balkon stond te doen (met veel mensen/kinderen) die het konden zien en dit regelmatig gebeurde.
quote:superstar_2 schreef op 26 maart 2012 @ 14:57:

Eerst schrik je natuurlijk als je zo'n viespeuk ziet rukken maar eigenlijk zou je heel luidruchtig moeten applaudisseren.

Goed dat je een melding hebt gemaakt.Haha, ik had wel de neiging 1 vd stokken tegen hem aan te gooien. Dan was er een zeer enthousiaste pitbull op hem af gekomen haha.
in de winter reageer ik zo:

hey, daar is het toch veel te koud voor?

Straks bevriest je pik nog!

Gauw naar huis boef!

Is de lol er zo af...
quote:Moondancer schreef op 26 maart 2012 @ 14:49:

Ik heb de melding inmiddels gedaan. Stom inderdaad dat ik daar nog aan twijfelde.

Goed gedaan. Ik hem altijd mijn mobiel in mijn zak dus ik had zo gebeld dat hij het niet zag. Helaas heeft mijn telefoon geen fotocamera maar dat is ook een goed idee, dan heb je hem op heterdaad betrapt.

Hopelijk zijn jullie er snel vanaf.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven