Feestje meisje 11 jaar, thema Halloween.
woensdag 8 oktober 2025 om 20:43
Mijn dochter word in januari 11 jaar. Ze wil graag een soort van Halloween feestje. Ze houd van alles wat met horrorfilms te maken heeft. Ze had zoiets van dat haar vriendinnen verkleed op het feest moeten komen, hoe enger hoe beter.
Escape room wil ze niet want een vriendin heeft dat al gedaan. Maar wat dan? Liever niet thuis want ik woon niet heel groot. Feestje kan wel thuis beginnen maar liever daarna weg/ergens heen. Speurtocht hebben we al op vorig feestje van haar gedaan en is weer afhankelijk. Dus dat vind ik wat lastig inschatten.
Maar ja, wat dan wel? We wonen in het noorden van het land. Iemand leuke ideetjes?
Escape room wil ze niet want een vriendin heeft dat al gedaan. Maar wat dan? Liever niet thuis want ik woon niet heel groot. Feestje kan wel thuis beginnen maar liever daarna weg/ergens heen. Speurtocht hebben we al op vorig feestje van haar gedaan en is weer afhankelijk. Dus dat vind ik wat lastig inschatten.
Maar ja, wat dan wel? We wonen in het noorden van het land. Iemand leuke ideetjes?
woensdag 8 oktober 2025 om 21:03
Een spooktocht uitzetten in het donker.
Waarbij ze door het oplossen van raadsels de locatie van de volgende hint kunnen vinden.
Evt stuk door het bos uitzetten met glowsticks.
Wat enge dingen ophangen in dat bos.
Uitkomen in een snackbar/bios/bowling/plek waar je kampvuur mag maken en daar nog snacken en een horrorverhaal/film.
Waarbij ze door het oplossen van raadsels de locatie van de volgende hint kunnen vinden.
Uitkomen in een snackbar/bios/bowling/plek waar je kampvuur mag maken en daar nog snacken en een horrorverhaal/film.
woensdag 8 oktober 2025 om 21:08
woensdag 8 oktober 2025 om 21:25
Ik zou hiervoor kiezen. Zaagsel geeft ook “licht” in het donker, schaalt weer opruimen.Avocadeau schreef: ↑08-10-2025 21:03Een spooktocht uitzetten in het donker.
Paar opdrachten onderweg als door een groot spinnenweb etc.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 8 oktober 2025 om 21:30
woensdag 8 oktober 2025 om 22:00
Oh dit is misschien ook wel leuk! Geblinddoekt ergens heen en dan teruglopen. Misschien eindigen met een vuurkorf en een eng verhaal. Evt van te voren eten. En dan het eten in thema Halloween. Ik ga het mijn dochter voorleggen. Thx!
woensdag 8 oktober 2025 om 22:11
Allemaal een eigen pompoen snijden en dan bij het kampvuur met kaarsjes.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in