Feestje meisje 11 jaar, thema Halloween.

08-10-2025 20:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter word in januari 11 jaar. Ze wil graag een soort van Halloween feestje. Ze houd van alles wat met horrorfilms te maken heeft. Ze had zoiets van dat haar vriendinnen verkleed op het feest moeten komen, hoe enger hoe beter.

Escape room wil ze niet want een vriendin heeft dat al gedaan. Maar wat dan? Liever niet thuis want ik woon niet heel groot. Feestje kan wel thuis beginnen maar liever daarna weg/ergens heen. Speurtocht hebben we al op vorig feestje van haar gedaan en is weer afhankelijk. Dus dat vind ik wat lastig inschatten.

Maar ja, wat dan wel? We wonen in het noorden van het land. Iemand leuke ideetjes?
Zaaltje met projector en enge films kijken?
Halloween snacks erbij.
Een spooktocht uitzetten in het donker.
Waarbij ze door het oplossen van raadsels de locatie van de volgende hint kunnen vinden.
Evt stuk door het bos uitzetten met glowsticks.
Wat enge dingen ophangen in dat bos.

Uitkomen in een snackbar/bios/bowling/plek waar je kampvuur mag maken en daar nog snacken en een horrorverhaal/film.
TinyTiny schreef:
08-10-2025 20:53
Zaaltje met projector en enge films kijken?
Halloween snacks erbij.
Is leuk idee idd maar sommige vriendinnen zijn nogal bang aangelegd en doen na zo,n film s, avonds geen oog meer dicht ben ik bang.
Ook zoiets als corps bride of nightmare before Christmas?
Vriendin van dochter ging naar een VR experience, vonden ze heel cool, kun je zo spannend vinden als ze aankunnen,
Avocadeau schreef:
08-10-2025 21:03
Een spooktocht uitzetten in het donker.
Waarbij ze door het oplossen van raadsels de locatie van de volgende hint kunnen vinden.
Evt stuk door het bos uitzetten met glowsticks.
Wat enge dingen ophangen in dat bos.

Uitkomen in een snackbar/bios/bowling/plek waar je kampvuur mag maken en daar nog snacken en een horrorverhaal/film.
Ik zou hiervoor kiezen. Zaagsel geeft ook “licht” in het donker, schaalt weer opruimen.
Paar opdrachten onderweg als door een groot spinnenweb etc.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Dropping? Vond ik vroeg fantastisch!
Wordt er bij jullie Halloween of Sint Maarten gevierd?

Feestje geven op die dag. Eerst zelf de lampions maken, daarna eten en dan langs de deuren.

Hier ooit gedaan met zoon die in de zomer jarig is. Was groot succes.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
Airysuit schreef:
08-10-2025 21:28
Dropping? Vond ik vroeg fantastisch!

Oh dit is misschien ook wel leuk! Geblinddoekt ergens heen en dan teruglopen. Misschien eindigen met een vuurkorf en een eng verhaal. Evt van te voren eten. En dan het eten in thema Halloween. Ik ga het mijn dochter voorleggen. Thx!
Lisa2022 schreef:
08-10-2025 22:00
Oh dit is misschien ook wel leuk! Geblinddoekt ergens heen en dan teruglopen. Misschien eindigen met een vuurkorf en een eng verhaal. Evt van te voren eten. En dan het eten in thema Halloween. Ik ga het mijn dochter voorleggen. Thx!
Allemaal een eigen pompoen snijden en dan bij het kampvuur met kaarsjes.
Ruin it yourself.
Of de hele dropping mee laten dragen. Aankomen met brandend kaarsje is extra punten :hihi:
Ruin it yourself.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven