Salaris Zorg
maandag 23 mei 2011 om 15:33
Hallo,
ik ben opzoek naar een indicatie van een salaris,
ik wil misschien minder gaan werken en dan voornamelijk avonden/weekend/nachten in de ouderenzorg. FWG 35.
En dan 20 tot 24 uur per week.
Iemand die dat doet en kan zeggen hoeveel ze/hij verdiend? Je kan het ook op internet uitpluizen maar is dat is best lastig ivm ORT.
Alvast bedankt!
ik ben opzoek naar een indicatie van een salaris,
ik wil misschien minder gaan werken en dan voornamelijk avonden/weekend/nachten in de ouderenzorg. FWG 35.
En dan 20 tot 24 uur per week.
Iemand die dat doet en kan zeggen hoeveel ze/hij verdiend? Je kan het ook op internet uitpluizen maar is dat is best lastig ivm ORT.
Alvast bedankt!
maandag 23 mei 2011 om 15:36
maandag 23 mei 2011 om 18:32
Hi
Ik weet niet of je het leuklijkt om in de thuiszorg te werken? Maar als verzorgende IG zit je daar in schaal 40 van CAO VV&T en is de ORT standaard 40% (avonden vanaf 20.00 en hele zaterdag en zondag).
En makkelijker te combineren met kinderen volgens mij omdat je geen 8 uurs diensten draait.
groetjes
Ik weet niet of je het leuklijkt om in de thuiszorg te werken? Maar als verzorgende IG zit je daar in schaal 40 van CAO VV&T en is de ORT standaard 40% (avonden vanaf 20.00 en hele zaterdag en zondag).
En makkelijker te combineren met kinderen volgens mij omdat je geen 8 uurs diensten draait.
groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
dinsdag 24 mei 2011 om 09:28
Tiza.. gewoon naar P&O stappen die rekenen t zo gratis en voor niets voor je uit. En je hoeft daar helemaal niet te zeggen adt je minder wil gaan werken. Jek an daar gewoon aangeven dat je eens wil weten wat t salaris zal zijn wanneer je 24uur gaat werken.
Schaal35 en welk functiejaar zit je ?
Ik zit nu nog in 40 32uur hoogste functiejaar maar ga na mijn zwangerschap naar 35 en dus dan ook hoogste functiejaar , ik ga ook 24 uur werken en ik ga ongeveer 400 euro minder verdienen dan nu. ( en dat zou komen op incl ORT 1400 euro en dan ook nacht avond weekenden)
Volgens P&O bij mij op t werk kan je beetje t sommetje maken dat je per 4 uur minder werken per week per maand 200 euro minder krijgt.
8uur minder werken per week is ongeveer 400 euro minder per maand.
Schaal35 en welk functiejaar zit je ?
Ik zit nu nog in 40 32uur hoogste functiejaar maar ga na mijn zwangerschap naar 35 en dus dan ook hoogste functiejaar , ik ga ook 24 uur werken en ik ga ongeveer 400 euro minder verdienen dan nu. ( en dat zou komen op incl ORT 1400 euro en dan ook nacht avond weekenden)
Volgens P&O bij mij op t werk kan je beetje t sommetje maken dat je per 4 uur minder werken per week per maand 200 euro minder krijgt.
8uur minder werken per week is ongeveer 400 euro minder per maand.