Geld & Recht alle pijlers

schoonzus toegang tot mijn bankgegevens

03-04-2011 00:30 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getsie, mijn o zo nieuwsgierige schoonzus kan bij mijn bank -en hypotheekgegevens. Ze is namelijk bij de betreffende bank gaan werken en kan dus zo álles zien: gedane transacties en noem maar op!

Baal hiervan en dit zit me niet lekker...stel ik mij nu aan? Weet gewoon dat zij er in gaat zitten neuzen:S
Nou, dan stap je over naar de concurrent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoezo weet je zo zeker dat ze 1. bij jou gegevens kan en 2. er ook nog in gaat zitten neuzen. Waarom denk je dat er ook maar iemand, behalve albert heijn zelf, geïnteresseerd is hoeveel jij pint bij de albert heijn?
Krijgt zij niet op haar donder als ze in gegevens neust waar ze niks te zoeken heeft?

Ik heb ook toegang tot bepaalde privégegevens, maar het is echt not done ergens te komen waar je niks te zoeken hebt.
Ben jij bang dat ze ziet hoeveel geld naar de pabo gaat?
Ja, dat vind ik echt.
Laat me raden...het is familie van je man's kant?
Ze heeft me zelf verteld dat ze erbij kan en aangezien ze de afgelopen tijd nogal liep te vissen naar mijn salaris e.d. (vlak voor ze die baan kreeg), kan ik me bíjna niet voorstellen dat ze er níet in neust. Zo'n heilig boontje is het namelijk niet. Maargoed bewijzen kan ik het niet..
quote:Saaar schreef op 03 april 2011 @ 00:35:

Ben jij bang dat ze ziet hoeveel geld naar de pabo gaat?

Lijkt me heel vervelend, als een bekende met wie je dat soort dingen niet zou bespreken dat soort dingen dan tóch van je weet.
quote:Saaar schreef op 03 april 2011 @ 00:35:

Ben jij bang dat ze ziet hoeveel geld naar de pabo gaat? Whahahah nee hoor
quote:Jojo2008 schreef op 03 april 2011 @ 00:37:

Ze heeft me zelf verteld dat ze erbij kan en aangezien ze de afgelopen tijd nogal liep te vissen naar mijn salaris e.d. (vlak voor ze die baan kreeg), kan ik me bíjna niet voorstellen dat ze er níet in neust. Zo'n heilig boontje is het namelijk niet. Maargoed bewijzen kan ik het niet..Dan ga je toch naar een andere bank?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2011 @ 00:36:

Laat me raden...het is familie van je man's kant?

Jupz, inderdaad.

Het geeft met gewoon geen fijn gevoel...niet dat ze wat met die informatie kan, maar het gaat haar gewoon geen reet aan. En het idee dat ze er in neust, zonder daar invloed op te hebben...kriebel!
wat is er dan zo geheimzinnig aan je salaris?
Misschien inderdaad maar overstappen. De moeite van het overwegen waard.
quote:Jojo2008 schreef op 03 april 2011 @ 00:37:

Ze heeft me zelf verteld dat ze erbij kan en aangezien ze de afgelopen tijd nogal liep te vissen naar mijn salaris e.d. (vlak voor ze die baan kreeg), kan ik me bíjna niet voorstellen dat ze er níet in neust. Zo'n heilig boontje is het namelijk niet. Maargoed bewijzen kan ik het niet..Gewoon 1500,-- euro netto overdrijven met je salaris tijdens het volgende familiefeestje. Klaar.
quote:Jojo2008 schreef op 03 april 2011 @ 00:39:

[...]

Jupz, inderdaad.

Wat verrassend.....................

Not.
Overstappen naar een andere bank waar je je wel veilig voelt.

Wat irritant trouwens, zo'n veel te nieuwsgierig familielid.
Ja, dat vind ik echt.
Nou er is helemaal niets geheimzinnigs. Alleen het stoort met dat ze er naar vist, en het niet rechtstreeks durft te vragen...dus sja, het idee dat ze er nu wel in kan.

[...]

Jupz, inderdaad.

Het geeft met gewoon geen fijn gevoel...niet dat ze wat met die informatie kan, maar het gaat haar gewoon geen reet aan. En het idee dat ze er in neust, zonder daar invloed op te hebben...kriebel!Dit gaat toch helemaal nergens over? Je maakt je zorgen om iets dat niet eens is gebeurd, waarvan je niet eens weet of het zal gebeuren en dat bovendien geen enkele invloed heeft op jouw leven. Je zegt " het idee alleen al" . Bedoel je daarmee dat of het nu gebeurt of niet je het idee al erg vindt? Het idee heeft namelijk niks met je schoonzus te maken maar wordt door jouw geproduceerd
quote:miloo schreef op 03 april 2011 @ 00:40:

[...]

Gewoon 1500,-- euro netto overdrijven met je salaris tijdens het volgende familiefeestje. Klaar.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Jojo2008 schreef op 03 april 2011 @ 00:41:

Nou er is helemaal niets geheimzinnigs. Alleen het stoort met dat ze er naar vist, en het niet rechtstreeks durft te vragen...dus sja, het idee dat ze er nu wel in kan.het stoort jou dat zij iets niet rechtstreeks durft te vragen? Is dat wel waar? En waarom is dat in vredesnaam een bron van ergernis voor jou?

[...]

Jupz, inderdaad.

Het geeft met gewoon geen fijn gevoel...niet dat ze wat met die informatie kan, maar het gaat haar gewoon geen reet aan. En het idee dat ze er in neust, zonder daar invloed op te hebben...kriebel!

Schaam je je voor je salaris dan? Niet doen!

Vraag haar ook eens wat zij nou bij die bank verdient, per slot van rekening betaal jij ook haar salaris!
quote:Jojo2008 schreef op 03 april 2011 @ 00:41:

Nou er is helemaal niets geheimzinnigs. Alleen het stoort met dat ze er naar vist, en het niet rechtstreeks durft te vragen...dus sja, het idee dat ze er nu wel in kan.Dus als ze het rechtstreeks vraagt zeg jij wat je salaris is?
Sommige dingen vind je niet leuk om van familie te weten. Heb bij een arts gewerkt waar ik de statussen onder m'n neus kreeg en ook van familie. Voor beiden partijen niet leuk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2011 @ 00:42:

[...]

Dus als ze het rechtstreeks vraagt zeg jij wat je salaris is?Ja en dan stoort het niet blijkbaar
Tja, i know...het heeft vooral te maken met de relatie met schoonzus. Ik bedoel: als het nou een vriendin van mij zou zijn, zou ik er minder wakker van liggen.

Jak, tis ook wel mijn eigen gebrek...maar kriebel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven