Sieraden kopen in Antwerpen nabij station
woensdag 18 mei 2011 om 11:09
Ik weet eigenlijk niet of dit het goede topic is maar goed... ik gok het erop.
Wij willen misschien onze trouwringen gaan kopen in Antwerpen. Heb van veel mensen gehoord dat het enorm scheelt qua geld en je heel veel keuze hebt. Maar goed... nu komt het, is het wel veilig.
Je krijgt een certificaat van de stenen e.d. maar ja.... ik ben ook geen goudsmid. Natuurlijk weet je nooit 100% zeker of je niet bedonderd wordt maar goed... wie heeft hier ervaring mee.
Het klinkt wel echt heel interessant en daardoor ook beetje dubieus want je kunt nog afdingen ook.
Nou ja... hoor het graag van ervaringsdeskundige.
Wij willen misschien onze trouwringen gaan kopen in Antwerpen. Heb van veel mensen gehoord dat het enorm scheelt qua geld en je heel veel keuze hebt. Maar goed... nu komt het, is het wel veilig.
Je krijgt een certificaat van de stenen e.d. maar ja.... ik ben ook geen goudsmid. Natuurlijk weet je nooit 100% zeker of je niet bedonderd wordt maar goed... wie heeft hier ervaring mee.
Het klinkt wel echt heel interessant en daardoor ook beetje dubieus want je kunt nog afdingen ook.
Nou ja... hoor het graag van ervaringsdeskundige.
woensdag 18 mei 2011 om 11:28
woensdag 18 mei 2011 om 12:28
woensdag 18 mei 2011 om 12:29
Wij wonen dicht bij de grens dus sieraden worden in Antwerpen gekocht. Leuk dagje uit te combineren met winkelen of de dierentuin. Alles op loopafstand van het station, de juweliers zitten zelfs in de straat van het station. Zaterdag idd dicht ivm sabbat. Zondag zijn andere winkels weer niet open. Heb wel eens mijn sieraden in NL laten taxeren en daar werden ze hoger ingeschat dan wat ik er voor betaald had en alles was echt. Wel afdingen!!!
woensdag 18 mei 2011 om 12:36
@ bammetjebam, heb inderdaad ook die twijfels maar hoor echt veel goede verhalen.
@ mormeltje, willen keer op zondag gaan puur voor de ringen. Hebben hier in NL al het perfect paar gevonden maar ja.... interessant blijft het wel als het net goedkoper is. heb idd ook al van meer mensen gehoord die sieraden hebben laten taxeren dat ze hetzelfde of hoger werden ingeschat.
Nu zeker met de hoge goudprijs is het daarom misschien financieel heel interessant
@ mormeltje, willen keer op zondag gaan puur voor de ringen. Hebben hier in NL al het perfect paar gevonden maar ja.... interessant blijft het wel als het net goedkoper is. heb idd ook al van meer mensen gehoord die sieraden hebben laten taxeren dat ze hetzelfde of hoger werden ingeschat.
Nu zeker met de hoge goudprijs is het daarom misschien financieel heel interessant
woensdag 18 mei 2011 om 12:50
woensdag 18 mei 2011 om 14:20
Thanks, hou het in de gaten. Ben nieuwschierig. Net nog even gegoogles en blijven verschillende ervaringen. lees verhalen van mensen die trouwringen hebben gekocht en die na een jaar schijnbaar niet meet mooi waren. en mensen die er altijd sieraden kopen en er bij zweren. Dus blijft beetje twijfelen.