Speurders versus marktplaats
maandag 31 oktober 2016 om 15:50
Ik adverteer altijd via marktplaats en hoor ook eigenlijk nooit iemand over andere sites, behalve de plaatselijke facebook sites. Nu heb ik eens even bij Speurders gekeken en die site ziet er ook prima uit, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Toch heb ik het idee dat Speurders niet echt loopt zoals Marktplaats, ik vraag me af of dat inderdaad zo is of dat er hier toch speurders fans zitten. En waarom kies je dan voor de een of de ander, of adverteer je op beide sites?
maandag 31 oktober 2016 om 16:22
Ik zet advertenties over het algemeen én op marktplaats én op speurders (copy-paste ) Maar de meeste reacties komen op marktplaats. De enige keer dat ik echt veel reacties kreeg op marktplaats speurders, was toen ik een scooter te koop heb. Maar ik vind het zelf een veel fijnere site omdat je kunt filteren op particulier en zakelijke aanbieders.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 31 oktober 2016 om 16:42
quote:valisa schreef op 31 oktober 2016 @ 16:02:
Ik zelf zit echt nooit op speurders.
Maar ik heb wel eens gehoord dat je op speurders gratis advertenties kunt plaatsen van auto's en carvans enzo.
Bij marktplaats moet je hiervoor betalen en bij speurders schijnt dit niet zo te zijn.Klopt alles is gratis bij Speurders.dus voor onroerend goed en auto's ed kun je bij Speurders goed terecht maar kleding ed loopt er niet daar moet je toch bij Marktplaats voor zijn. Trouwens Facebook is ook een goede plek als je een huurwoning of kamer zoekt/verhuurd.
Ik zelf zit echt nooit op speurders.
Maar ik heb wel eens gehoord dat je op speurders gratis advertenties kunt plaatsen van auto's en carvans enzo.
Bij marktplaats moet je hiervoor betalen en bij speurders schijnt dit niet zo te zijn.Klopt alles is gratis bij Speurders.dus voor onroerend goed en auto's ed kun je bij Speurders goed terecht maar kleding ed loopt er niet daar moet je toch bij Marktplaats voor zijn. Trouwens Facebook is ook een goede plek als je een huurwoning of kamer zoekt/verhuurd.