Geld & Recht alle pijlers

storing bank?

25-01-2014 09:13 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik werk bij een grote overheidsdienst die normaal gesproken de salarissen op de 24e van de maand uitbetaald.

Mocht de 24e in het weekend vallen dan betalen ze de vrijdag ervoor uit (de 22 of de 23e).

Ik werk er ruim 8 jaar en ik heb echt nog nooit mijn salaris een dag te laat gehad.

Gisteren had het uitbetaald moeten worden maar gisteravond nog niks.

Nja kan natuurlijk dat het een keer laat is.. maar vanmorgen nog niks.

Iemand in hetzelfde schuitje?

Ik kan nergens iets vinden over storingen bij banken (maar dat kan ook aan mijn slechte google kwaliteiten liggen ).

Ik kan nog wel gewoon eten enzo het is niet dat het nodig is om hongerige monden te voeden.. maar ik vind het raar en vanaf komende dinsdag gaan de vaste lasten er wel weer af.
Not my circus, not my monkeys
Kijk eens op www.allestoringen.nl
verba volant, scripta manent.
Gut, werk je bij de belastingdienst?
Sommige bedrijven en instellingen schijnen moeite te hebben met het nieuwe iban-systeem, misschien ligt het daar aan?
Ik heb m'n salaris gewoon gekregen. Ook werkzaam bij een grote overheidsdienst. Gistermiddag 15.00 uur stond het erop.

Misschien je vraag stellen bij hr ipv op viva
Love the life you live
Ik weet niet bij welke bank je zit, maar vorige maand hadden we hetzelfde probleem. Wij als werkgever hadden netjes de betalingsbatch ingediend bij de bank en iedereen kreeg netjes zijn salaris behalve die bij de ING zaten.

Dit bleek aan de nieuwe SEPA incasso te liggen. ING had daar problemen mee met het gevolg dat een aantal medewerkers 4 dagen later pas hun salaris gestort kregen.

Misschien is dit ook bij jou het geval?
Nee justitia

Ja MD daar kwam ik via google uit maar dan krijg ik bij de rabo (zit ik zelf) 24-01-2014 storing: en dan blanco.

Volgens mij bankiert de overheid met ING maar ook daar blanco.

Heb bij beide op de website gekeken maar ook niks.
Een medewerker van ons heeft via facebook contact opgenomen met de bank. Was het meteen duidelijk waar het probleem lag en werd ook meteen iets geregeld. Misschien een tip?
ja vitello lekker op zaterdag. Dan werkt er niemand van HR hoor.

Maandag zijn ze de eerste.
Thanks Zinook
Bij mijn man waren er problemen met de bruto/netto berekeningen en kregen ze dat niet op tijd rond. Heeft niets met de bank te maken.
Oké reisa.. Weten ze ook wanneer het wel gestort gaat worden?

Ik ben op dit moment ook net met zwangerschapsverlof dus heb er gisteren ook niks over op de werkvloer gehoord
Storahunter maakt dat iets uit???

Laat me raden heb je een rekening bij de ING? Ik krijg ook altijd netjes op de 24ste gestort rond 12:00 maar de laatste 3 maanden echt pas rond 18:00 uur 's middags. Heel irritant.

ING schijnt problemen te hebben met Iban en sepa ofzo
TO: ik heb ook Rabobank en bij mij is het gewoon netjes gestort.
quote:silent-witness schreef op 25 januari 2014 @ 10:10:

Oké reisa.. Weten ze ook wanneer het wel gestort gaat worden?

Ik ben op dit moment ook net met zwangerschapsverlof dus heb er gisteren ook niks over op de werkvloer gehoord

Ligt hier misschien de oorzaak? Je zegt dat je net met zwangerschapsverlof bent, is dit de eerste uitbetaling tijdens je verlof?

Zijn er duidelijke afspraken gemaakt voor de uitbetaling van je zwangerschapsuitkering? Je hebt namelijk de keuze om dit via je werkgever te doen en dus gewoon je reguliere salaris betaald te krijgen, maar je kunt er ook voor kiezen om uitbetaald te krijgen via het uwv.
Volgens mij gewoon via werkgever. Zo staat het ook in de brief van het uwv. Dat zij het zullen storten aan de werkgever en de werkgever aan mij.

Zo was het bij mijn vorige zwangerschap ook.

Nou het word maandag ff bellen denk ik!
hier was het ook later dan normaal

wel gister, maar pas erg laat (ing)
Geloof het of niet maar 5min geleden was het ineens binnen!
Lekker toch!
Ja, die informatie zocht ik ook.

Er was in het NOS-journaal een bericht over de problemen die door de IBAN wijziging zijn ontstaan. Het is echter moeilijk om te bepalen welke wel en welke niet.

Ik ben ook 2 opdrachten kwijt. Is niets van verwerkt. Was echter geen probleem. Ik heb inzage in alle rekeningen. Begunstigde is familie.

Bij de bank zelf was niets terug te vinden.

Probeer het eens bij de nieuwsberichten. Het kan ook in het nieuws van RTL of de andere commercile zenders geweest zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven