Geld & Recht alle pijlers

Storing met ophaalcodes DHL

01-11-2017 11:33 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem en ik vroeg me af of meerdere mensen daar tegenaan lopen. Via Marktplaats heb ik 2 aankopen gedaan, en deze zijn verstuurd naar het DHL parcelstation bij mij in de buurt. Normaal gesproken heel handig, dan kun je 24/7 je pakketje uit een klusje halen met een ophaalcode. Nou stond ik gisteren bij het parcelstation, maar ik had de code niet ontvangen. Dus ik belde met de klantenservice, waar mij toen verteld werd dat er al een week een storing gaande is en dat mensen later de ophaalcode ontvangen of helemaal niet. En dat het pakketje na 7 dagen retour gaat naar de verzender. Het was geen optie om het pakket dan alsnog even bij mij te bezorgen, of bij een bemand parcel station een kilometer verderop af te leveren.

Ik vind het schandalig dat ik hier als ontvanger zelf achter moet komen en dat daar niks over gecommuniceerd wordt, ook niet op de website. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en hebben die wel na enkele dagen een ophaalcode ontvangen? Mij konden geen garanties gedaan worden, ik moest er maar vanuit gaan dat het pakket over 7 dagen retour gestuurd wordt.
Ik heb sowieso slechte ervaringen met DHL.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven