Geld & Recht alle pijlers

Studiefinanciering al gestort?

24-03-2014 15:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ING en heb nog niks... En ik wil shoppen hebben jullie het al ontvangen? En met welke bank?
Ja, al een paar uur binnen op de ABN.
Ik heb ook ING en nog niks binnen.
Hier ook ING en ook nog niks.
Het is er
Hier nu ook.. Op naar de stad!
Wij betalen belasting zodat jij kan shoppen? Goh...
Wat moet je er anders mee doen dan? Oppotten ?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
quote:Suichii schreef op 24 maart 2014 @ 16:19:

Nee, shoppen is alleen voorbehouden aan mensen met zo'n goede baan dat ze geen toeslagen nodig hebben

De rest moet in zijn nakie lopen.
quote:Suichii, 1 uur geleden

Hoe kom je erbij dat jij meebetaalt aan het bedrag wat ik op mijn rekening krijg? Nog nooit van een lening gehoord? En shoppen kan tegenwoordig ook bij de AH

Zuur wijf.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 maart 2014 @ 16:32:

[...]

Nee, shoppen is alleen voorbehouden aan mensen met zo'n goede baan dat ze geen toeslagen nodig hebben

De rest moet in zijn nakie lopen.Je vergeet dat ze dan ook eerst nog even 2,5 maandsalaris op de spaarrekening moeten hebben en ab-so-luut geen schulden.
quote:Yavanna schreef op 24 maart 2014 @ 17:25:

[...]

Je vergeet dat ze dan ook eerst nog even 2,5 maandsalaris op de spaarrekening moeten hebben en ab-so-luut geen schulden.Och, hoe kon ik dat toch vergeten
quote:Nemesis. schreef op 24 maart 2014 @ 17:23:

[...]

Hoe kom je erbij dat jij meebetaalt aan het bedrag wat ik op mijn rekening krijg? Nog nooit van een lening gehoord? En shoppen kan tegenwoordig ook bij de AH

Zuur wijf.lidl is goedkoper. En zuur vind ik wel meevallen. Shoppen indiceert kopen voor de lol en daar is de stufi niet voor.
Waarom zou stufi niet zijn om kleding van te kopen?

MIJN geld en ik bepaal waar en waaraan ik dat uitgeef.
quote:Nemesis. schreef op maandag 24 maart 2014 17:36 Waarom zou stufi niet zijn om kleding van te kopen?

MIJN geld en ik bepaal waar en waaraan ik dat uitgeef. Studiefinanciering = shopgeld? Wie betaalt jouw lesgeld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb mijn salaris vrijdag gehad en toen mijn collegegeld betaald.

Nog meer te zeiken?
Wie weet heeft Nemesis wel een extra lening... dus dat is dan geld wat zij moet terug betalen, mag ze ff zelf weten wat ze daarmee gaat doen? En al ging ze er wel van shoppen...

Genoeg mensen die met toeslagen ook kleding of eten kopen...

pfff
.
Ik shop wel kleding van mijn stufi!

Daar waar ik mijn loon uitgeef aan huur, collegegeld en boeken, mijn loon is namelijk meer dan mijn stufi........
Precies Isa. Ik werk m'n kop af, al jaren naast m'n studie. Betaal meteen m'n rekeningen van m'n salaris dat net voor de stufi binnenkomt elke maand.
Jezusmina, wat een gedram.

Ook mensen met stufi hebben wel eens andere dingen nodig dan eten, boeken en schriften.

Now if you'll excuse me, er staat hier een enorme doos van Zalando, dus ik ga even kleding passen. Van de studiefinanciering van mijn man betaald
Bedankt voor de nuancering bootje. Ik heb nogal de neiging om mezelf te gaan zitten verdedigen. Moet ik niet doen inderdaad.
Wat een afgunst; Ik heb vroeger ook geshopt met mijn studiefinanciering en ik heb er nog van genoten ook! Ik heb er zelfs een aantal leuke jurkjes van gekocht en af en toe een biertje!Oei oei oei van belastinggeld, nou nou

Laat je niet gek maken TO jaren na je studie betaal je 42% belasting over je inkomen daarna gaat het bergafwaarts en kan het 52% worden , dus ik zeg:

Shopse ! ( en een baantje is ook niet verkeerd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven