Geld & Recht alle pijlers

Te mooi om waar te zijn toch?

10-09-2012 14:31 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben fan van trollbeads en nu verwees een vriendin van mij naar marktplaats. Scheelt veel geld zegt ze. Maar ja. NU zie ik dat sommige kralen voor meer dan 60 euro minder worden verkocht. Wat me ook opvalt is dat er maar 2 verkopende partijen zijn die wel heel veel verkopen maar eigenlijk hetzelfde uitstralen. Ik denk dat dit mogelijk dezelfde zijn maar dat terzijde.

Verkoopprijs 84 euro

Marktplaats 28 euro

Ik heb zojuist de verkopers gemaild met een vraag waarom het zoveel scheelt dus wacht even reactie af maar vind dit wel verdacht. Wat denken jullie. Vind het best apart eigenlijk
Ik denk dat het een troll is!!! Haha! Sorry, kon het niet laten!
quote:el_spark schreef op 10 september 2012 @ 14:35:

Ik denk dat het een troll is!!! Haha! Sorry, kon het niet laten! scherp
Hai Roos,

Reclame aan het maken?
quote:feeks schreef op 10 september 2012 @ 14:46:

Hai Roos,

Reclame aan het maken?Nee, bij deze een ander voorbeeld
quote:feeks schreef op 10 september 2012 @ 14:46:

Hai Roos,

Reclame aan het maken?Zou ook niet z'on mooie reclame zijn als je hier voor je eigen handel gaat afvragen of het oplichterij is. Bij deze ik vraag me gewoon af wat jullie van deze situatie denken.
Wel toevallig hé dat die advertenties op MP allemaal va vandaag erop staan.
Ja daarom. De ene verkoper is wel al 5,5 jaar actief en die andere 1,5 jaar dus daar zit wel verschil in.

Overigens zojuist op mijn vraag reactie gekregend dat de foto bij de kraal zoals in mijn OP ook de daadwerkelijke kraal is. Terwijl beide kralen (zie OP) toch echt dezelfde foto zijn.

Overigens geen antwoord gekregen op de vraag waarom het zoveel scheelt qua prijs
Je geeft zelf al het antwoord op je vraag. Het is te mooi om waar te zijn.
Gewoon niet kopen. Waarschijnlijk niet in de haak
quote:Kokolientje schreef op 10 september 2012 @ 15:00:

Je geeft zelf al het antwoord op je vraag. Het is te mooi om waar te zijn.Ja het is ook niet dat ik denk dat het klopt (ook alleen omdat je ze alleen kan verzenden en niet mag ophalen) maar vroeg me gewoon af hoe jullie hier tegenaan kijken.
quote:biebeliee schreef op 10 september 2012 @ 14:54:

Wel toevallig hé dat die advertenties op MP allemaal va vandaag erop staan.

Zo toevallig is dat niet.

Veel (semi)professionele verkopers plaatsen dagelijks hun advertenties opnieuw. Dan komen ze weer bovenaan te staan zonder ervoor te moeten betalen.
quote:helene31 schreef op 10 september 2012 @ 15:29:

[...]

Zo toevallig is dat niet.

Veel (semi)professionele verkopers plaatsen dagelijks hun advertenties opnieuw. Dan komen ze weer bovenaan te staan zonder ervoor te moeten betalen.

Ja dat geloof ik ook wel maar toch

- Het 60 euro prijsverschil en het schijnbaar werkelijke plaatje wat gelijk is aan het advertentieplaatje van de officiele website en het niet zelf kunnen ophalen. k weet niet. Heb zojuist wel gedacht zal ik het melden bij marktplaats maar dat gaat me een beetje ver.
"van de vrachtwagen gevallen"
quote:Vogelnestje schreef op 10 september 2012 @ 15:34:

"van de vrachtwagen gevallen"Dat of het zijn neppers.
Ik vind eerlijk gezegd 84,- euro voor 1 kraal ook flink verdacht.... Wat voor winstmarge zit daar wel niet op?!
quote:yezka schreef op 10 september 2012 @ 15:41:

Ik vind eerlijk gezegd 84,- euro voor 1 kraal ook flink verdacht.... Wat voor winstmarge zit daar wel niet op?!Ja dat kun je je dan voor alles gaan afvragen maar als je in de winkel iets koopt weet je wel dat het dit bedrag is. Waar kan iemand dezelfde producten kopen en verkopen voor 60 euro minder en dan nog winst maken natuurlijk (anders zouden ze het niet verkopen).
Er lacht zich iemand ergens wel echt helemaal króm dat mensen dit dus kopen voor die bedragen.
quote:pixiemorgan schreef op 10 september 2012 @ 15:47:

Er lacht zich iemand ergens wel echt helemaal króm dat mensen dit dus kopen voor die bedragen.Ja dat weet ik zeker maar wat denk je dat nike schoenen, een apple ipad en zelfs H&M broeken voor winstmarge heeft. HIer doen we ook allemaal aan mee natuurlijk. Maar heb er totaal geen moeite mee om zoveel geld uit te geven aan mooie producten. En natuurlijk kun je je afvragen of je dit mooi vind maar dat is natuurlijk persoonlijk.
er zit 75% winst op de verkoop. dus hier en daar verkoopt iemand ze voor minder en verdient er nog steeds aan.

Je zou via het TB forum kunnen informeren naar de verkoper.
Mensen willen ook graag geld uitgeven aan zekere dingen, dat maakt die dan bijzonder en waardevol!

Wat ik bijvoorbeeld zelf erg opmerkelijk vind, is dat je voor dezelfde drogisterijartikelen (deodorant, shampoo etc.) net over de grens in Duitsland zo beduidend veel minder betaalt dan in NL. Daar kost de produktie echt niet zoveel minder, of is de belasting zoveel lager. Blijkbaar wil men in NL zoveel uitgeven aan dergelijke produkten. Glanst je haar deste meer van, ik heb er tenslotte euro 5.50 per fles voor betaald!
Het kan bijna niet echt zijn, om de simpele reden dat trollbeads geen kralen meer aan deze leverancier zou leveren. Daarom worden de kralen normaal gesproken voor een vaste prijs verkocht: anders kan je ze als verkoper niet meer afnemen.

De enige keer dat ik ergens (gewoon bij een juwelier) kralen goedkoper heb gezien, is toen ze uit het assortiment gingen.

Ik zou dus eerder nog Trollbeads zelf een email sturen.
Je hebt van veel merkartikelen neppers waarom zouden dit geen neppers zijn?

En als het jou niet uit maakt om met bijna-net-zo-mooi-als-echte te lopen voor een derde van de prijs...

Je kunt er altijd eentje bestellen om te proberen.
quote:moniekje25 schreef op 10 september 2012 @ 19:39:

dit lijkt ook te moi om waar te zijn: heb net een sport horloge besteld, helemaal gratis! En ben nu gratis pizza aan het winnen haha! Wil je ook? Moet je even op www.bladiebla.nl hebben nog meer acties!!Ga fijn lekker ergens anders die stomme site spammen aub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven