Thuiswerk ervaringen?
woensdag 14 januari 2015 om 17:14
Hallo lieve, wijze dames!
Begin september ben ik afgestudeerd (eindelijk!) en kort daarna heb ik een autoongeluk gehad
! Ik was eigenlijk van plan om direct te gaan solliciteren zodra ik mijn papiertje op zak zou hebben, echter heeft de behandelende arts geadviseerd om in ieder geval nog een paar maandjes rustig aan te doen.
Het probleem is echter dat ik het verschrikkelijk vind om stil te zitten, dus dat is geen goede combi haha! Zijn er toevallig dames (heren mag ook
) aanwezig die ervaring hebben met thuiswerk of online werk? Ik kwam elders de site xxxx tegen en het zag er op zich wel goed uit. Iemand hier toevallig ervaring mee?
Andere tips en dergelijke zijn ook van harte welkom!!
Xxx
Begin september ben ik afgestudeerd (eindelijk!) en kort daarna heb ik een autoongeluk gehad
Het probleem is echter dat ik het verschrikkelijk vind om stil te zitten, dus dat is geen goede combi haha! Zijn er toevallig dames (heren mag ook
Andere tips en dergelijke zijn ook van harte welkom!!
Xxx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2015 10:00
Reden: Spam verwijderd
Reden: Spam verwijderd
% gewijzigd
woensdag 14 januari 2015 om 17:58
woensdag 14 januari 2015 om 19:24
quote:zomaardus schreef op 14 januari 2015 @ 17:36:
Nee, volgens mij is dat oplichting. Ik zou als ik jou was die maanden gebruiken voor dingen waar je anders nooit aan toekomt: cursus spaans (duolingo is leuk en gratis), tedtalks, boeken, etcBedankt voor de tips, ga ik zeker even doen. Ik wist niet dat het plaatsen van een link niet toegestaan was, ik ga hem even verwijderen
!
Nee, volgens mij is dat oplichting. Ik zou als ik jou was die maanden gebruiken voor dingen waar je anders nooit aan toekomt: cursus spaans (duolingo is leuk en gratis), tedtalks, boeken, etcBedankt voor de tips, ga ik zeker even doen. Ik wist niet dat het plaatsen van een link niet toegestaan was, ik ga hem even verwijderen
donderdag 15 januari 2015 om 08:20
donderdag 15 januari 2015 om 20:28
quote:Crazycatlady schreef op 14 januari 2015 @ 17:58:
Misschien kun je eens op thuiswerkbank.nl kijken. Ik heb me daar ooit aangemeld maar vrij snel een nieuwe baan gevonden. Dan kun je kleine dingetjes inpakken etc. En volgens mij brengen ze alles, en halen ze het op als je klaar bent.Trap hier niet in want dit is een betaalsite.
Misschien kun je eens op thuiswerkbank.nl kijken. Ik heb me daar ooit aangemeld maar vrij snel een nieuwe baan gevonden. Dan kun je kleine dingetjes inpakken etc. En volgens mij brengen ze alles, en halen ze het op als je klaar bent.Trap hier niet in want dit is een betaalsite.