Geld & Recht alle pijlers

toeslagen niet gestort?

20-07-2011 15:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij wie zijn de toeslagen gestort van de ABN? Ik heb nog niets ontvangen en maak me nu wel wat zorgen....
Ik heb sns ook nog niet gestort???????
Zorgtoeslag bedoel je? Dat kan vandaag nog de hele dag bijgeschreven worden. Geen enkele reden dus om je zorgen te maken.
KOT denk ik zo, zorgtoeslag is peanuts vergeleken met KOT en als het KDV ook op de 20e of 21e incasseert is het best vervelend dat het nog niet gestort is.
Ik heb rabo en heb ook nog niks gehad. Dacht dat het aan mij lag..
Adem in, adem uit zou ik zeggen.....de dag is nog niet voorbij. Het komt uiteindelijk echt wel!

Hier trouwens al wel toeslagen ontvangen.
Bij mij stond het er vanochtend op, ING. Maar de ING is volgens mij altijd sneller als het gaat om stortingen van de belasting. De voorlopige teruggave heb ik altijd pas laat in de middag, op de RABO. Maar dit kan ook een theorie van lik-me-vestje zijn hoor .
KOT gekregen, maar raar bedrag en rare omschrijving. Hang nu aan telefoon met Belastingdienst.
Rabo trouwens.
quote:alexisss schreef op 20 juli 2011 @ 16:23:

Adem in, adem uit zou ik zeggen.....de dag is nog niet voorbij. Het komt uiteindelijk echt wel!

Hier trouwens al wel toeslagen ontvangen.Ik ben gewoon een erg ongeduldig typ, als de postbode later is ben ik ook van slag.
Hier ook nog niet binnen, meestal wel op de 20e, net even teruggezocht. Morgen nog eens kijken, misschien zit er ergens vertraging. Kdv wordt de 28e pas afgeschreven, dat scheelt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Even nog gechekt en het staat erop bij mij.
Hier is het binnen, Rabobank.
Kan de hele dag door binnenkomen! Altijd op de 1e werkdag na de 19e, gedurende de hele dag.
Net binnen Zijn de laatste tijd wat later met bijschrijven
Internagelaktisch
Hier ook al binnen, Rabo.
net binnen gelukkig.

Want ik ga vanavond naar de vierdaagse feesten.
Hier ook binnen, Rabo.

Weet je waar ik pas van baal? Dat ik nog EUR 400.- van de NUON krijg die op de 18e bijgeschreven zou zijn.

Moet je hun eens een dagje later betalen, willen ze gelijk EUR 50.- extra.
Heb zelf ook rabo en zijn altijd heel laat met bijschrijven, altijd pas na 13.30. Afschrijvingen worden wel 's-morgens gedaan.

Bij mij toeslagen ook pas binnen om 16.45
Hier was het ongeveer een half uurtje geleden binnen ( Rabo)
Ik heb t (SNS) al wel binnen, maar was wel later dan normaal. Vriend met Rabo had t vanmorgen al binnen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven